Název: Marketingové řízení firmy
Překlad názvu: Marketing Control of Company
Autoři: Fraňková, Michaela ; Polanský, Tomáš (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing; marketingové řízení; marketingový mix; podnik; situační analýza; company; marketing; marketing mix; marketing operating; situation analyse

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12701

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-562834


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-04-02, naposledy upraven 2024-04-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet