|
Analýza marketingové komunikace firmy Student Agency, s.r.o.
Vlková, Petra ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Pavlů, Jan (oponent)
Tato práce pojednává o komunikační strategii firmy STUDENT AGENCY, s. r. o. Cílem práce je analyzovat a popsat podstatu, možnosti a cíle marketingové komunikace firmy, dekomponovat komunikační mix a stanovit možnosti jeho optimalizace. Teoretická část práce pojednává obecně o nástrojích marketingu, mezi které patří i propagace (marketingová komunikace) a následně rozvíjí možnosti, které přímo marketingová komunikace nabízí. V několika kapitolách se čtenář dozví základní informace o komunikačním mixu a jeho prvcích, o prostředí, ve kterém dnes marketingová komunikace působí i o faktorech, které mají na optimální kombinaci nástrojů vliv. Praktická část se zabývá konkrétní situací ve firmě STUDENT AGENCY. Čtenář je seznámen s firmou, její konkurencí i s celým odvětvím dopravních služeb. Práce okrajově informuje i o ostatních aktivitách skupiny STUDENT AGENCY, které se kromě dopravy týkají také cestovního ruchu. V práci jsou představeny základní nástroje komunikačního mixu firmy a jejich hlavní nedostatky. Na závěr se čtenář dozví, jaký směr marketingová komunikace ve firmě s největší pravděpodobností nabere. Přínosem práce je především komplexní pohled na firmu a její marketingovou komunikaci, který umožňuje vytvořit si ucelený názor na současný stav i budoucí vývoj firemní komunikační strategie.
|
|
Strategická analýza STUDENT Agency, s.r.o.
Pavlovičová, Zuzana ; Eisler, Jan (vedoucí práce) ; Vejmelka, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Strategická analýza STUDENT Agency, s.r.o." je zpracování strategické analýzy této společnosti. Analýza je důležitým článkem pro sestavení dlouhodobého strategického plánu, bez nějž se podnik usilující o presperitu neobejde. V první části je popsán metodický aparát aplikovaný v druhé části práce.Praktická část je zaměřena na provedení strategické analýzy. Obsahuje analýzu makrookolí, mikrookolí, vnitřního okolí a SWOT analýzu podniku.
|
|
Strategic marketing plan of establishing company
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.
|
| |
| |
| |