Název: Analýza marketingového mixu Student Agency so zameraním na autobusovú dopravu
Překlad názvu: Analysis of marketing mix of Student Agency focused on bus transport
Autoři: Ištvánová, Lenka ; Zapletalová, Šárka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza marketingového mixu služeb; Student Agency; SWOT analýza; service marketing mix; Student Agency; the SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/15249

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-11219


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet