Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Emocionální kartografie
Rygálová, Monika ; Pfeiffer, Jan (oponent) ; Sterec, Pavel (vedoucí práce)
Cílem práce je výtvarné zpracování vnímání map, jako určitého faktu, podle kterého vyhodnocujeme a vyobrazujeme si celý svět. Pracuji s daty, které získám pomocí zobrazovací techniky eye-tracking, která mi umožní zaznamenávat trasu pohybu očí po obrazu, který budu předkládat lidem s navzájem odlišným trvalým bydlištěm, národností či pobytem. Získané data mi poslouží jako studie, kterou budu nadále zpracovávat a zakomponovávat do map a jiných vizuálních podob zobrazující zemi nebo místa na planetě. V práci reflektuji i můj samotný individuální postoj k světu - s čímž jsem se fyzicky nesetkala, to pro mě neexistuje. Studie bude zahrnovat všechny aspekty vnímání map a systematicky zobrazeného světa ke vztahu k člověku, jeho vzpomínkám na místo, fyzický kontakt a dopadu jeho samotného v měřítku člověk versus svět.
Přístupový systém VUT
Bezděk, Václav ; Ruttkay, Ladislav (oponent) ; Marušinec, Jaromír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a vytvořením modulu Přístupový systém pro informační systém Apollo na Vysokém Učení Technickém v Brně. Cílem práce je analyzovat technologii Oracle a vybraná datová schémata přístupového systému a následně z výsledků analýzy navrhnout a implementovat aplikaci, jež umožní nastavování přístupů a sledování průchodů na čtečkách identifikačních karet, které jsou základními prvky fyzického rozhraní přístupového systému. Projekt je vytvářen ve vývojovém prostředí Delphi 7 firmy Borland.
Návrh napojení VRT do Pardubic
Kuchár, Martin ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout napojení města Pardubice na síť VRT Praha – Hradec Králové – Wroclaw. Začátek napojení se nachází u obce Olešnice. Konec napojení se nachází u obce Opočínek na konvenční trať před žel. zastávkou Pardubice – Opočínek. Nová trasa VRT bude navržena na maximální rychlost 350 km/h podle Manuálu pro projektování DÚR. Délka trasy bude cca 20 km.
Měření jízdních manévrů prostředků hromadné přepravy osob
Habr, Vojtěch ; Semela, Marek (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pohodlím a bezpečností cestujících při využívání vozidel městské hromadné dopravy. Úvodní část shrnuje dosavadní realizované studie a experimenty na podobné téma. Dále rozebírá především vývoj noční dopravy v rámci MHD v Brně. Experimentální část popisuje metodiku a interpretuje výsledky experimentálního měření jízdních manévrů vozidel přístrojem XL Meter spolu se subjektivním hodnocením cestujících. Na základě výstupů z těchto činností stanovuje mezní hodnoty podélného a příčného zrychlení pro komfortní a bezpečnou jízdu. Kromě toho je kladen důraz také na porovnání průjezdů měřenými místy ve dne a v noci. V analýze učiněných zjištění jsou výsledky srovnávány s dříve provedenými experimenty.
Efektivní logistika dopravy vozidel
Janovič, Jakub ; Goldefus, Filip (oponent) ; Lukáš, Roman (vedoucí práce)
Táto práca sa zaoberá vyhľadávaním najkratšej cesty na základe vstupných podmienok ako sú počet vozidiel a vstupná mapa. Pojednáva o algoritmoch používaných na vyhľadávanie a ich konkrétne nasadenie v aplikácii, prípadne ich úprava pre danú problematiku. V práci je zaznamenaná celá štruktúra aplikácie ako spomínané vyhľadávanie, tak správa systému a správa objektov používaných v programe.
Komunikace pro cyklisty ve Vnorovech
Komoň, Richard ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je navrhnout řešení cyklistické dopravy v obci Vnorovy a její napojení na stávající cyklotrasu. Jedná se o společnou komunikaci pro cyklisty, chodce a hospodářské stroje. Komunikace je vedena převážně na parcelách ve vlastnictví obce. Výjimkou je sjezd na jedno pole, který se nachází na parcelách ve vlastnictví soukromých majitelů. Po dohodě se starostou obce Vnorovy se navržená trasa bude v blízké době realizovat.
Provádění nosných konstrukcí (svislé a vodorovné) bytového domu ve Starém Brně
Sáček, Petr ; Bravenec, Roman (oponent) ; Mohapl, Martin (vedoucí práce)
Tématem mé bakalářské práce je provedení technologické etapy hrubé vrchní stavby bytového domu na Rybářské ulici ve Starém Brně. Tato práce obsahuje technickou zprávu, technologický předpis, výkaz výměr, časový plán, návrh strojní sestavy, kvalitativní požadavky a jejich zajištění, bezpečnost práce a celkové řešení organizace výstavby.
Studie lesnické naučné stezky města Zábřeh
Šínová, Iveta
Cílem této bakalářské práce je zpracovat studii lesnické naučné stezky ve městě Zábřeh. Ta zahrnuje zvolení a vyznačení trasy v terénu, vytvoření grafického návrhu a obsahu naučných tabulí, počet a jednotlivé umístění v terénu a její technické parametry. Dále výběr konstrukcí, umístění a počet doprovodných zařízení, vytvoření harmonogramu jednotlivých činností a celkové ekonomické zhodnocení. Tématem naučné stezky je vývoj lesa – od lesního semenářství až po produkty ze dřeva. Návrh naučné stezky „Vývoj lesa“ obsahuje 13 naučných tabulí, 1 odpočívadlo, 10 lavic a 6 odpadkových košů. Celková trasa je 5 km dlouhý uzavřený okruh s návratem na začátek.
Měření jízdních manévrů prostředků hromadné přepravy osob
Habr, Vojtěch ; Semela, Marek (oponent) ; Bilík, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá pohodlím a bezpečností cestujících při využívání vozidel městské hromadné dopravy. Úvodní část shrnuje dosavadní realizované studie a experimenty na podobné téma. Dále rozebírá především vývoj noční dopravy v rámci MHD v Brně. Experimentální část popisuje metodiku a interpretuje výsledky experimentálního měření jízdních manévrů vozidel přístrojem XL Meter spolu se subjektivním hodnocením cestujících. Na základě výstupů z těchto činností stanovuje mezní hodnoty podélného a příčného zrychlení pro komfortní a bezpečnou jízdu. Kromě toho je kladen důraz také na porovnání průjezdů měřenými místy ve dne a v noci. V analýze učiněných zjištění jsou výsledky srovnávány s dříve provedenými experimenty.
Trasovací studie přímého spojení Ostrava-Třebovice - Hlučín
Gilligová, Kristýna ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout novou trať mezi železniční stanicí Ostrava-Třebovice a železniční stanicí Hlučín. Tento úsek měl být zpracován variantně, následně vyhodnotit nejvhodnější variantu a tu zpracovat v podrobnosti studie. Zvolená varianta je navržena na rychlost 80 km/h. Délka trasy je necelých 5,5 km.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.