Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The influence of children on buying decision making of parents
Spišiaková, Barbora ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Fridelová, Vendula (oponent)
Diplomová práce se zabývá vlivem dětí na rozhodování o nákupech jejich rodičů. Úvodní kapitola se zaměřuje na osobnost člověka v souvislosti se spotřebním chováním dospělých. Nákupní a spotřební chování dospělých, jako i vlastní nákupní rozhodovací proces včetně jeho fází jsou blíže specifikované ve druhé kapitole. Třetí kapitola popisuje rodinu, její vliv na nákupní rozhodování, blíže specifikuje děti jako spotřebitele s rozdělením podle jednotlivých věkových kategorií a zaměřuje se také na jejich vliv při nákupním rozhodování rodičů. V poslední, praktické části diplomové práce byl realizovaný výzkum za účelem zjištění míry vlivu dětí na nákupní rozhodování jejich rodičů.
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
HANZLÍKOVÁ, Nikola
Cílem bakalářské práce bylo zhodnotit nákupní chování důchodců a jejich postoj k nákupu potravin přes internet. Na základě sekundárních dat definuje nákupní chování a přístupy ke spotřebnímu chování. Poté práce popisuje faktory ovlivňující chování spotřebitele při nákupu a nákupní rozhodovací proces. Dalším krokem je představení termínu e-commerce. Následně jsou uvedeny výhody a nevýhody nakupování potravin po internetu, obchodování s potravinami prostřednictvím internetu a nejvýznamnější potravinové e-shopy v České republice. Poté se práce zaměřuje na výzkum nákupního chování důchodců na internetu. Na základě marketingového výzkumu, pomocí dotazníkového šetření, byly zpracovány primární informace. Data jsou reprezentována pomocí tabulek a grafů.
Výběr dodavatelů pro vybranou materiálovou skupinu
Vauchkevich, Yuliya ; Gafarov, Timur (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Předkládaná bakalářská práce se zabývá problematikou nákupních činnosti VSM Production s. r. o. Obsahuje metodu výběru a hodnocení dodavatelů, která zajistí splnění požadavků firmy v oblasti nákupního rozhodování. Navržená metoda je ověřená na vybraném materiálovém prvku.
Spotřební chování domácností
Netrdová, Blanka ; Bartošová, Jitka (vedoucí práce) ; Krejčová, Iva (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na spotřební chování domácností v období od roku 2003 do roku 2013. Teoretická část je rozdělena do dvou částí, spotřeba domácností z pohledu marketingu a z pohledu ekonomie. V marketingové části jsou vysvětleny pojmy spotřebitel, domácnost, spotřební úvěry, spotřební chování, spotřební predispozice a nákupní rozhodovací proces. V části věnované ekonomii jsou vysvětleny pojmy spotřeba, linie rozpočtu, preference, optimum a přebytek spotřebitele. V metodické části práce jsou popsány sekundární zdroje, ze kterých čerpám data v praktické části. Jsou zde vyjmenovány stanovené zkoumané otázky. Praktická část obsahuje informace o průměrných příjmech na osobu za rok, průměrných výdajích na osobu za rok a také o struktuře spotřeby. Sleduji, zda spotřební chování ovlivňují různá kritéria, např. věk osoby v čele domácnosti, velikost obce, ve které domácnost žije, osoba v čele domácnosti nebo vzdělání osoby v čele domácnosti. V závěru je shrnutí zjištěných údajů.
Kupní chování spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP
Lehká, Andrea ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zabývá nákupním chováním a zvyklostmi spotřebitelů maloobchodního řetězce COOP, konkrétně družstva COOP Hořovice. Práci tvoří dvě hlavní části -- teoretická a praktická. Teoretická část práce řeší problematiku nákupního chování spotřebitele a vybraných faktorů, které na spotřebitele působí během jednotlivých fází nákupního rozhodování, z obecného pohledu. Vzhledem k řešené problematice práce také poskytuje informace o privátních značkách, které jsou pro maloobchod typické. Dále obsahuje základní poznatky o marketingovém výzkumu a jeho jednotlivých fázích. Praktickou část zahajují důležité údaje o družstvu COOP Hořovice (historie, základní informace, nabízené služby a privátní značky). Poté následuje samotný průběh výzkumu a interpretace výsledků, ze kterých vzešla doporučení na zlepšení.
Chování spotřebitle na trhu produktové kategorie infračervených topných panelů
Hilnerová, Ida
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s infračervenými topnými panely v České republice. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu infračervených topných panelů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 420 respondentů. Sběr dat probíhal od září do listopadu 2014. Výsledky průzkumu umožnily formulovat doporučení pro výrobce a prodejce působící na trhu s infračervenými topnými panely v České republice.
Chování spotřebitelů při nákupu hudby v ČR
Večeřová, Jana
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů při nákupu hudby v ČR. Zaměřuje se na faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu, na proces nákupního rozhodování a na preference a požadavky spotřebitelů. Hlavním zdrojem dat bylo dotazníkové šetření (n = 565). Sběr dat probíhal v říjnu 2014. Ze získaných dat byla provedena segmentace trhu. Výsledky výzkumu umožnily vyvodit závěry a marketingová doporučení pro hudební průmysl v České republice. Doporučení se mohou všeobecně vztahovat pro hudební průmysl.
Spotřební chování na trhu regionálních pivovarů
Budík, Daniel
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu regionálních průmyslových pivovarů a minipivovarů. Práce je zaměřena na identifikaci faktorů, které ovlivňují nejen spotřebitelské chování v této oblasti, ale také jejich preference a potřeby. Literární rešerše představuje problematiku chování spotřebitele, nákupního rozhodovacího procesu a segmentace. Byly definovány důležité právní a daňové aspekty pivovarnictví. Ve vlastní práci je zpracována analýza trhu pomocí sekundárních dat a byly využity kvantitativní i kvalitativní metody primárního výzkumu. Kvantitativní metoda je zastoupena dotazníkovým šetřením, které bylo realizováno na vzorku 503 respondentů (n=503). Kvalitativní výzkum byl uskutečněn pomocí polostrukturovaných rozhovorů se zástupci vybraných regionálních průmyslových pivovarů a minipivovarů. Výzkum byl realizován v listopadu a prosinci roku 2013. Na základě výsledků šetření byly formulovány konkrétní doporučení pro subjekty zvoleného segmentu v České republice.
Chování spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata
Kotasová, Lucie
Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Hlavním zdrojem dat pro analýzu spotřebního chování bylo dotazníkové šetření realizované na vzorku 372 respondentů. Kvantitativní šetření bylo doplněno hloubkovými rozhovory (n = 12) a mystery shoppingem. Sběr dat probíhal v březnu 2014. Z dat například vyplynulo, že zákazníka při výběru psího salónu nejvíce ovlivňuje ochota a odbornost personálu. Výsledky průzkumu dále umožnily formulovat doporučení pro prodejce na trhu s produkty pro domácí zvířata v České republice.
Chování spotřebitele na trhu s bytovými doplňky
Volavá, Markéta
Diplomová práce se věnuje chování spotřebitelů na trhu s bytovými doplňky, především faktorům, které je ovlivňují při nákupu, identifikaci průběhu nákupního rozhodovacího procesu a rozdílným preferencím spotřebitelů při nákupu přes internet a v kamenném obchodě. Ke zjištění spotřebitelského chování bylo využito dotazníkové šetření (n = 322), na jehož základě byla provedena segmentace trhu s bytovými doplňky. Výzkumem bylo zjištěno, že trh s bytovými doplňky nelze segmentovat dle demografických kritérií, a proto bylo nutné nalézt jiná, vhodnější segmentační kritéria. Výsledky výzkumu posloužily k vyvození závěrů a marketingových doporučení pro subjekty podnikající na tomto trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.