Název:
Chování spotřebitle na trhu produktové kategorie infračervených topných panelů
Autoři:
Hilnerová, Ida Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s infračervenými topnými panely v České republice. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů, a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Pro zkoumání chování spotřebitelů na trhu infračervených topných panelů bylo využito zejména dotazníkového šetření realizovaného na vzorku 420 respondentů. Sběr dat probíhal od září do listopadu 2014. Výsledky průzkumu umožnily formulovat doporučení pro výrobce a prodejce působící na trhu s infračervenými topnými panely v České republice.This diploma thesis deals with consumer behavior on the market with Infra Heatign Panels in the Czech Republic. It focuses on identification of factors which influence consumers, needs and preferences of consumers and describes their purchase decision process. The main source for analysis of con-sumer behavior on the market with Infra Heating Panels was a questionnaire survey conducted on sample of 420 re-spondents. The data were being collected from September to November 2014. The survey results allowed to formulate recommendations for producers and sellers on the market with Infra Heating Panels in the Czech Republic.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; marketingový mix; nákupní rozhodovací proces