Název:
Chování spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata
Autoři:
Kotasová, Lucie Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s produkty pro vybraná domácí zvířata. Zaměřuje se na identifikaci faktorů, které ovlivňují nákupní chování spotřebitelů, potřeb a preferencí spotřebitelů a popisuje jejich nákupní rozhodovací proces. Hlavním zdrojem dat pro analýzu spotřebního chování bylo dotazníkové šetření realizované na vzorku 372 respondentů. Kvantitativní šetření bylo doplněno hloubkovými rozhovory (n = 12) a mystery shoppingem. Sběr dat probíhal v březnu 2014. Z dat například vyplynulo, že zákazníka při výběru psího salónu nejvíce ovlivňuje ochota a odbornost personálu. Výsledky průzkumu dále umožnily formulovat doporučení pro prodejce na trhu s produkty pro domácí zvířata v České republice.This diploma thesis deals with consumer behaviour on the market with products for pets in the Czech Republic. It focuses on identification of factors which influence consumer behaviour, needs and preferences of consumers and describes their purchase decision-making. The main source for analysis of consumer behaviour was a questionnaire survey conducted on sample of 372 respondents. The quantitative survey was supplemented with in-depth interviews (n = 12) and mystery shopping. The data were being collected in March 2014. For example, the data showed that when selecting a dog salon the customer is influenced the most by willingness and expertise of the personnel. The survey results allowed to formulate recommendations for retailers on the market products for pet in the Czech Republic.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; domácí zvířata; faktory; marketingový mix; nákupní rozhodovací proces; služba