Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
NÁVRH METODIKY MANAŽERSKÉHO ROZHODOVÁNÍ V DISTRIBUCI V EVROPSKÉM PROSTŘEDÍ
Kopčáni, Juraj ; Dostál, Petr (oponent) ; Čambál, Miloš (oponent) ; Urbánek, Jiří (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Abstrakt V současné době jsou stále větší nároky kladeny na rychlost a kvalitu dopravy výrobků a zboží od výrobců k dodavatelům a následně ke koncovému zákazníkovi. To si vyžaduje mnohé znalosti a zkušenosti z oblasti plánování, nákupu, výroby a distribuce. Ve všech činnostech a na všech úrovních v podniku je důležité se správně a včas rozhodnout jak postupovat, aby byla zajištěna maximální spokojenost zákazníka s minimálními náklady pro podnik. Pro zabezpečení rychlosti a kvality distribuce je potřebné se zaměřit na logistiku oběhových prostředků. Ta zahrnuje jak informační a komunikační tok, tak i zásobování, skladování, dopravu, manipulaci a balení. Aby podnik zabezpečil všechny tyto služby kvalitně, rychle a včas, je vhodné mít vypracovanou vhodnou metodiku pro daný proces. Hlavním cílem dizertační práce je návrh metodiky pro manažerská rozhodování v oblasti distribuce. Správně zvolená metodika distribuce může napomoct zrychlit přesun produktu od dodavatele k odběrateli nebo od výrobce k zákazníkovi, ale v konečném důsledku i snížit celkové náklady na distribuci. Při rozhodování o volbě distribučního kanálu jsou důležité také procesy a znalosti evropské legislativy v návaznosti na logistiku a management dopravy v České republice. Jedním z podkladů pro návrh metodiky byl sběr a zpracování dat, na základě kterého byla realizována analýza současného stavu. Dalším postupem byly stanoveny základní kritéria pro volbu podniků, které by mohli vykonávat distribuci. Následně byly přiřazeny jednotlivé váhy důležitosti k daným kritériím. V konečném rozhodování pro volbu distribučního podniku byly použity metody vícekriteriálního rozhodování. Práce byla vytvořena na základě teoretického výzkumu a praktických zkušeností z podniků v řešené oblasti. Cíle, kterých má být dosaženo: Cílem dizertační práce je návrh metodiky manažerského rozhodování v distribuci v evropském prostředí.
The identification, analysis and problem solution proposals in the cooperation of the chosen organizations
Chovanová, Katarína ; Vrbová, Lucie (vedoucí práce) ; Hruška, Jakub (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá identifikáciou a analýzou problémov, ktoré doteraz nastali v spolupráci dvoch vybraných firiem a následným navrhnutím ich možných riešení. K tejto analýze bude využitá metodika sociológov Charlesa H. Kepnera a Benjamina B. Tregoea. Práca je rozdelená na dve časti, teoretickú a praktickú. Cieľom teoretickej časti bude vysvetliť jednotlivé pojmy, ktoré sa v práci budú využívať, ako napríklad samotná metodika Kepner-Tregoe a definícia problému. Praktická časť práce je zameraná na samotnú analýzu spolupráce vybraných firiem a problémov, ktoré sa vyskytli, s využitím vybranej metodiky. Cieľom bude navrhnúť možné riešenia a vybrať tie najvhodnejšie.
Nové perspektivy uplatnění ICT v oblasti sledování a hodnocení vztahů zákazníka a poskytovatele v procesu obchodování
Chalupová, Naděžda
Práce se zabývá novými možnostmi využití informačních a komunikačních technologií (ICT -- Information and Communication Technologies) při sledování a hodnocení spotřebitele a jeho vztahu k poskytovateli. Spotřebitelem je myšlen každý nakupující bez ohledu na skutečnost, zda nakoupené produkty skutečně spotřebovává či nikoliv. V současném ekonomickém prostředí je zákazník ústředním bodem zájmu všech tržně se chovajících subjektů, proto je nutné, aby podniky dbaly na sledování, hodnocení a řízení vztahu se zákazníkem. S rychlým rozvojem ICT se firmám otevírají nové možnosti jak si provádění některých z těchto činností zjednodušit či tyto činnosti provádět zcela automatizovaně. V práci jsou zmapovány soudobé přístupy ke sledování interakcí subjektů účastnících se procesu obchodování a také současná situace jejich používání v podnicích jak v České republice, tak v Evropské unii. Jádro monitorování vztahů podnikatelských subjektů a jejich klientů tvoří analytické metody, jejichž principům, vlastnostem a možnostem použití je zde také věnována pozornost. Jednou z možností sledování a hodnocení vztahu se zákazníkem je stanovování hodnoty zákazníka, jíž je věnována stěžejní část práce. Nejprve jsou stručně rozebrány přístupy k jejímu stanovování, v nichž není příliš patrný odraz skutečnosti. Na základě tohoto omezení a s ohledem na reálnou dostupnost potřebných dat, byl navržen nový model stanovování ukazatele hodnoty zákazníka. V práci je přiblíženo, co se od této veličiny očekává a jaké jsou její výhody. Zejména jsou zde pak podrobněji rozebrány exaktní metody jejího výpočtu a možnosti interpretace získané hodnoty včetně jejího začlenění do softwarového systému pro podporu manažerského rozhodování.
ANALÝZA A FORMULACE ROZHODOVACÍCH PROBLÉMŮ ZNALCE PŘI OCEŇOVÁNÍ NEMOVITOSTÍ
Krejza, Zdeněk ; Bradáč, Albert (oponent) ; Abraham, Karel (oponent) ; Tichá, Alena (vedoucí práce)
Disertační práce se zabývá rozhodováním znalce při oceňování nemovitostí. Vzhledem ke složitosti procesu a problematice oceňování lze předpokládat, že i rozhodování bude složitý proces. Je zřejmé, že rozhodování znalce má zásadní význam na výsledek oceňovacího procesu. Toto téma je v současné době poměrně málo probádané, a proto se práce bude zabývat analýzou a formulací rozhodovacích problémů znalce při oceňování nemovitostí. Práce se zabývá analýzou současného stavu soudního inženýrství a rozhodování ve vazbě oceňování nemovitostí. Obecný rozhodovací proces, členěný do sedmi etap je pak přizpůsoben potřebám rozhodování znalce při oceňování nemovitostí. Obdobně jako při manažerském rozhodování je rozhodovací proces při oceňování nemovitostí členěn do tří úrovní, pro které jsou formulovány zásadní rozhodovací problémy, které vedou k formulaci rozhodovacích zásad znalce při oceňování nemovitostí. Pro lepší pochopení obsáhlosti procesu rozhodování při oceňování nemovitostí byly vytvořeny rozhodovací stromy resp. schémata, jejichž funkčnost byla ověřena v závěru práce na konkrétním příkladu ocenění nemovitosti cenou zjištěnou.
Aplikace manažerského rozhodování ve financování neziskového projektu
Stuchlová, Ivana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Sedláková, Jaroslava (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou financování projektu v neziskovém sektoru. Využitím přístupu manažerského rozhodování se snaží přispět k nalezení vhodného portfolia zdrojů financování projektu Zažij Plzeň!. Cílem je identifikovat prostřednic-tvím rozhodovacího procesu takové varianty řešení, které povedou k zajištění finanční stability v novém projektovém období. Diplomová práce mapuje rozhodovací proces od analyzování situace po výběr optimálních variant. Využity jsou přitom analýzy pro zjištění rozhodovací situace, konzultace s odborníky a rozhodovací metody jako strom kauzálních vztahů, metoda 6 klobouků a další metody. Na základě zjištěných informací je navrženo portfolio zdrojové podpory představující soubor nejlepších variant řešení rozhodovacího problému.
Strategické rozhodování o umístění výrobních prostor
Macků, Jozef ; Bína, Vladislav (vedoucí práce) ; Váchová, Lucie (oponent)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na základy manažerského rozhodování. Vysvětluje základní pojmy a principy rozhodovací analýzy, jako i strukturu a subjekty rozhodování. Podává tedy jakýsi postup při použití exaktních metod na rozhodovací problém. Zaměřuje se na simulační metodu Monte Carlo a metodu AHP jakožto metodu vícekriteriálního rozhodování. V praktické části dále řeší rozhodovací problém společnosti BECKS SLOVAKIA s.r.o. za použití metod a postupů popsaných v teoretické části. Cílem práce je najít ideální variantu pro umístnění výrobních prostor společnosti a toto rozhodnutí zdůvodnit na základě teorie manažerského rozhodování.
Manažerské rozhodování ve sportovní organizaci
Rampír, Vojtěch ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Bakalářská práce popisuje fungovaní sportovního klubu HBC Kolín a pomocí metody rozhodovacích stromů tvoří a popisuje optimální strategii propagace utkání následujícího play-off. Seznamuje se základy manažerského rozhodování, typy roz-hodování a manažerské osobnosti. Popisuje také základy sponzoringu, druhy sponzoringu a sponzorů, jejich role ve fungování sponzorovaných a blíže se zaměřuje na sportovní sponzoring.
Racionalita versus iracionalita v manažerském rozhodování
Daňková, Tereza ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Čejka, Pavel (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu racionality v manažerském rozhodování. V první části jsou definovány pojmy racionalita, iracionalita a omezená racionalita. V následujících kapitolách je shrnut stav současného poznání o teorii omezené racionality v rozhodování včetně definování specifik manažerského rozhodování. Přiblíženy jsou vybrané projevy omezené racionality včetně heuristik. Účelem druhé části je za pomoci experimentu zjistit, jaký je u studentů Fakulty managementu rozdíl v podléhání heuristikám v závislosti na absolvování předmětu Manažerské rozhodování. Současně je zkoumán i vliv času na podléhání heuristikám.
Využití metod manažerského rozhodování při zavádění nového produktu na trhu bezpečnostních služeb
Brož, Jan ; Pudil, Pavel (vedoucí práce) ; Bína, Vladislav (oponent)
Cílem této práce je posoudit vhodnost metod manažerského rozhodování v praxi. Práce poukazuje na odlišnost vybraných metod, zejména ve vztahu k využití diskrétních a spojitých faktorů rizika. Metody jsou aplikovány na případu zavedení nového produktu v odvětví soukromých bezpečnostních služeb. Práce obsahuje kompletní strategický plánovací cyklus vycházející z definovaných cílů organizace, bezpečnostní agentury SECURE. Od analytické části, zahrnující analýzu konkurenčního prostředí 5F, přes tvorbu strategie se autor ubírá k podstatě práce, kterou tvoří realizační část. Zde jsou aplikovány metody manažerského rozhodování za rizika a nejistoty, a to především rozhodovací matice a metoda Monte Carlo. Závěr práce obsahuje hodnocení a porovnání jednotlivých metod a jejich přínos pro praktické použití.
Vícekriteriální hodnocení rizikových variant v oblasti mobilních technologií
Ságner, Petr ; Hrůzová, Helena (vedoucí práce) ; Maršík, Karel (oponent)
Diplomová práce se zabývá manažerským rozhodováním, konkrétně vícekriteriálním hodnocením variant za rizika ve společnosti GAMACZ.CZ, která aktuálně řeší problém nízké ziskovosti. Cílem práce je definovat cíl/e rozhodování, stanovit soubor kritérií hodnocení, nalézt potenciálně úspěšné varianty, stanovit jejich dopady a následně varianty vyhodnotit a doporučit společnosti tu nejvhodnější. K vícekriteriálnímu hodnocení variant s integrací rizika využívá autor metodu lineárních dílčích funkcí užitku a metody bazické varianty. Na základě těchto metod je navržena společnosti nejvhodnější varianta a spolu s ní jsou předložena doporučení k její realizaci a také je zvážena jejich reálnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.