Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 18 záznamů.  předchozí11 - 18  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Tvorba aplikaci v prostředí OS Android s využitím OpenGL
Mikhliuk, Dzmitry ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce) ; Tomáš, Tomáš (oponent)
Téma práce je orientováno na oblast informačních technologií, obzvlášť na oblast vývoje herních aplikací pro Android s použitím OpenGL. V první části práce se zkoumá aktuální stav průmyslu mobilních her, populární mobilní operační systémy, možnosti monetizace pro jednotlivé vývojáře a společnosti. V této části potom následuje krátký přehled použitých softwarových a hardwarových technologií, knihoven pro vývoj ukázkové aplikace. Druhá část obsahuje techniky pro návrh modelové aplikace, návrh architektury aplikace, vytvoření grafických prvků, implementace navrženého řešení v jazyce Java s použitím LibGDX a Box2D. V závěru se provede vyhodnocení stanovených cílů a analýza zpětné vazby od uživatelů.
Tvorba aplikací pro Android ve vývojovém prostředí Eclipse
Kováč, Robert ; Heriban, Pavel (oponent) ; Roupec, Jan (vedoucí práce)
Obsahem této práce je představení a popis platformy pro mobilní zařízení Android. V první části je seznámení s operačním systémem Android, jeho historie, architektura, verze a konkurenční platformy. Další část popisuje nástroje, které se nejčastěji používají při vyvíjení aplikací pro tento systém a poslední část se zabývá praktickým návrhem a sestavením ukázkové aplikace.
M-learning - mobilní aplikace ve vzdělávání
Pěničková, Markéta ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout čtenáři ucelený pohled na problematiku mobilního vzdělávání. V teoretické části práce jsou vysvětleny základní pojmy a definice, které s danou problematikou souvisí, možná využití m-learningu v praxi, jeho výhody a nevýhody. Uvedeny jsou zde také jistá doporučení pro tvorbu vhodného mobilního obsahu, druhy vzdělávacích mobilních aplikací spolu se zohledněním jejich výhod a nevýhod. Předmětem praktické části je analýza mobilních vzdělávacích aplikací, které lze využít při studiu informatiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Toho je dosaženo výběrem dostupných aplikací, jejich popisem a následnou analýzou. Při hodnocení aplikací je použita vícekriteriální metoda se stejnou důležitostí vah kritérií. Výstupem analýzy je posouzení, zda jsou zvolené aplikace pro vzdělávání studentů vhodné a jakým způsobem je studenti mohou v průběhu studia uplatnit.
Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android
Danilov, Anton ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Švimberský, Jan (oponent)
Cílem práce je poskytnout přehled možností monetizace aplikací na platformě Android a zhodnotit jejich výhody a nevýhody. Dále přiblížit různé aspekty vývoje aplikací na této platformě. Hlavním cílem práce je vyvinout mobilní aplikaci, která bude demonstrovat možnost nákupu virtuálního zboží přímo ve hře. Práce je rozdělena do několika kapitol. V té úvodní jsou přiblíženy technologie, které byly v práci použity. Následuje kapitola s jednotlivými možnostmi monetizace, jež bere v úvahu nejen mobilní trh. Kapitola pátá popisuje různé aspekty vývoje aplikace na platformě Android. Praktická část práce se zabývá samotným vývojem herní aplikace s možností platby za virtuální zboží a její distribucí skrze internetové tržiště Google Play. Hlavním přínosem této práce je osvětlení postupů při tvorbě herní aplikace na platformě Android spolu s implementací free to play platebního modelu.
Vývoj a publikace aplikace pro platformu Android
Plevka, Ondřej ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Šlajchrt, Zbyněk (oponent)
Cílem této práce je přiblížit čtenáři postupně průběh procesu vývoje a publikace aplikace na mobilní platformu Android, která je praktickou částí této práce. Tato aplikace se zabývá dynamickou správou sbírek na základě čárových či QR kódů. Mimo jiné umí komunikovat se vzdálenou databází na internetovém serveru. Postupné části procesu vývoje jako analýza, návrh a následná veřejná publikace jsou popsány v teoretické části této práce. Poslední část pojednává o možnostech propagace aplikace na internetu.
Analysis and distribution of mobile applications
Zákutný, Peter ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Chocholatý, Drahomír (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je analýza distribuce a prodeje softwarových aplikací pro mobilní platformy. Práca seznamuje s největšími společnostmi na mobilním trhu a jejich distribučními kanálmi, které dál skoumá. Cílem této bakalářské práce je vytvořit si obraz o stave trhu, o jeho vývoji a o predikcích do budoucna. Pro analýzu jsou čerpané data ze správ analytických firem a dalších internetových zdrojů. Součastí práce je také shrnutí situace na českém trhu v oblastí mobilních platforem a aplikací.
Analýza mezinárodního trhu mobilních digitálních distibučních platforem
Štěpánek, Jaroslav ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Filip, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce rozebírá téma obchodů s mobilními aplikacemi z hlediska mezinárodního obchodu. První kapitola definuje pojmy, představuje oblast a uvádí teoretické východisko. Druhá kapitola popisuje mobilní operační systémy, různé druhy platforem a obchodní modely. Třetí kapitola přímo porovnává platformy Google Play a Apple App Store na základě určených kritérií. Těžiště čtvrté kapitoly leží v dotazníkovém průzkumu, který byl proveden na Internetu ve dvou jazykových verzích za účelem potvrzení, nebo vyvrácení hypotézy, že chování a přístup české veřejnosti ve vztahu k mobilním distribučním platformám se z globálního hlediska příliš neliší od zahraničních uživatelů. Pátá kapitola rozebírá podrobněji technické pozadí geografických omezení dostupnosti obsahu a také vybrané právní otázky.
Porovnání mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací
Svoboda, Tomáš ; Pavlíčková, Jarmila (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Předmětem této diplomové práce je provést porovnání nejrozšířenějších mobilních operačních systémů z pohledu vývoje, distribuce a monetizace aplikací vyvíjených pro tyto systémy. Porovnávány jsou systémy Android, iOS, Symbian OS, Windows Phone a BlackBerry OS. Práce stanovuje celkem 16 kritérií, podle kterých jsou systémy porovnávány. Tato kritéria jsou dále dělena do tří kategorií, kterými jsou vlastnosti SDK, funkcionalita a distribuce a monetizace. Všem kritériím jsou přiřazeny váhy, které jsou určeny na základě metody párového srovnávání pomocí tzv. Fullerova trojúhelníku, jenž je součástí příloh této práce. Praktická část práce se potom zaměřuje na stanovení získaných hodnot kritérií. Každé kritérium je hodnoceno samostatně včetně analýzy dosažených výsledků. Celkové hodnocení je provedeno v samostatné části práce a je složeno z hodnocení výsledků kategorií a celkového hodnocení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 18 záznamů.   předchozí11 - 18  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.