Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  předchozí11 - 20  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koučování ve firemním prostředí
Grusová, Anna ; Tureckiová, Michaela (vedoucí práce) ; Veteška, Jaroslav (oponent)
Předložená práce popisuje vzdělávání a rozvoj zaměstnanců, definuje metodu koučování, vymezuje jeho nezbytné součásti - kladení otázek, stanovení cílů, vnímání reality, ve které se koučovaný nachází, stanovení alternativních cest k cíli, výběr jedné z těchto cest, akční plán, zpětnou vazbu. Odvolává se na relevantní poznatky z odborné literatury. Předložená práce dále odlišuje koučování od jiných metod: především od mentoringu, terapie a poradenství. Popisuje jednotlivé směry v koučování, například jmenujme koučování vycházející ze sportovního prostředí a koučování inspirované jednotlivými psychologickými přístupy. Práce dále podrobněji popisuje dva vybrané přístupy, srovnává jejich shodné prvky a použitelnost ve firemním prostředí. Poslední kapitola je věnována možnostem uplatnění koučování jako metody rozvoje a přístupu k řízení zaměstnanců v prostředí organizace. Klíčová slova: koučování, rozvoj zaměstnanců
Motivační program pro talenty a jeho přínosy pro zaměstnance a zaměstnavatele
Komárková, Andrea ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Cetkovský, Pavel (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na aktuální téma talent managementu. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů talentu, talent managementu, procesům talent managementu -- získávání, rozvoji a udržení talentovaných zaměstnanců v organizaci. Druhá část diplomové práce se nejprve zaměřuje na představení Unicornu a analýzu současného stavu talent managementu ve společnosti. Informace byly získány metodou rozhovoru se zainteresovanými zaměstnanci a prostudováním metodických materiálů společnosti. Dále se praktická část věnuje zhodnocení současného stavu práce s talentovanými zaměstnanci v Unicornu a návrhu opatření, jak tuto situaci zlepšit. Závěrečná část shrnuje výsledky a doporučení pro Unicorn.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MOTEJLOVÁ, Lucie
Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje příslušníků Hasičského záchranného sboru Jihočeského kraje. Cílem diplomové práce byla analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku, identifikace potřeb vzdělávání, návrhy změn a doporučení pro zlepšení řízení této oblasti.
Řízení pracovního výkonu v organizaci
Uvízlová, Drahomíra ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Růžičková, Jana (oponent)
Diplomová práce "Řízení pracovního výkonu" je zaměřena na pracovní výkon zaměstnanců ve zdravotnictví. Základním podnětem pro vznik diplomové práce byla rostoucí nespokojenost těchto zaměstnanců. Analýza diplomové práce je tedy zaměřena na systém řízení pracovního výkonu, který je ve zdravotnictví do značné míry obtížné stanovit. Z důvodu relevantnosti výsledků je analýza doplněna o průzkum mezi zaměstnanci společnosti, který potvrdil, že systém má své mezery, a to především ve vzájemné komunikaci mezi vedoucími a jejich podřízenými. Za jednu z velmi silných stránek systému lze naopak považovat skutečnost, že se společnost snaží překonat zkostnatělý systém řízení lidských zdrojů, který ve stávajícím sektoru zdravotnictví stále ještě převládá.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků
Lenková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vzdělávání a rozvoje pracovníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou představena východiska pro efektivní fungování systému vzdělávání a rozvoje pracovníků zpracovaná na základě odborné literatury. V praktické části jsou teoretické poznatky porovnávány s realitou. Cílem diplomové práce je analyzovat systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve společnosti Henkel a navrhnout vhodná opatření pro zlepšení stávajícího systému.
Vzdělávání zaměstnanců
Malachová, Jana ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vzdělávání a rozvoj zaměstnanců. Cílem je vysvětlit samotný pojem vzdělávání a rozvoj a zároveň vymezit základní teoretické přístupy v této oblasti. Znalosti získané během tvorby teoretické části práce, byly pak prakticky využity při zpracování výsledků výzkumu. Ten se zaměřil na zkoumání efektivnosti projektu, jehož záměrem je implementovat novou vzdělávací strategii ve vybrané firmě. Průzkum probíhal formou dotazníkového šetření a na základě jeho výsledků byly stanoveny firmě návrhy na zlepšení.
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
Mudříková, Zuzana ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Malaníková, Alexandra (oponent)
Tématem diplomové práce je vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve společnosti poskytující logistické služby. Společnost si nepřála být jmenována, a proto byla pro účely diplomové práce nazvána NOVACS. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část obsahuje vymezení základních pojmů, vztahů a souvislostí týkajících se problematiky vzdělávání a rozvoje zaměstnanců. Metodologie použitá v teoretické části zahrnuje analýzu odborné literatury a dostupných doplňujících dokumentů. Obsahem praktické části je analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v oddělení informačních technologií společnosti NOVACS. Tyto praktické skutečnosti jsou porovnávány s poznatky z teoretické části práce. Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS je zkoumán a posuzován z pohledu vrcholového manažera IT oddělení, jehož pracovní výkon z oblasti vzdělávání a rozvoje zaměstnanců je v práci taktéž analyzován. Výsledkem praktické části jsou zjištěné klady i nedostatky systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců ve společnosti NOVACS, a na ně navazující rady a doporučení ke zlepšení tohoto systému od autorky práce.
Analýza rozvoje a vzdělávání zaměstnanců ve vybrané instituci
POPELKOVÁ, Kateřina
Vzdělávání a rozvoj pracovníků představuje důležitou činnost, při které získávají zaměstnanci potřebnou způsobilost, odborné dovednosti a zlepšuje se jejich pracovní výkon. Záleží na každé instituci, jaký způsob vzdělávání a rozvoje svých pracovníků zvolí. Důležité je zabývat se všemi fázemi vzdělávacího procesu. Tento proces je důležitý pro efektivní fungování všech institucí. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve vybraných institucích poskytujících sociální služby. Vybrány byly tři instituce v Plzni. Pro naplnění cíle práce jsem zvolila kvalitativní výzkum, metodu dotazování, techniku rozhovoru pomocí návodu. Pro získání informací o vybraných institucích jsem použila metodu sekundární analýzy dat. Výzkumný soubor tvořili zaměstnanci těchto institucí, kteří se zabývají vzděláváním a rozvojem svých pracovníků. Rozhovory byly zaměřeny na informace o organizaci, jednotlivé fáze vzdělávacího procesu, supervizi a finanční stránku vzdělávání. Výzkumný soubor při sekundární analýze dat tvořily výroční zprávy třech vybraných institucí. Zkoumána byla každá instituce zvlášť a následně byla provedena komparace získaných výsledků. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že ve vybraných organizacích probíhá proces vzdělávání pracovníků, který má každá organizace jinak nastavený. Nedílnou součástí vzdělávání je také rozvoj pracovníků, na kterém se ve vybraných institucích podílí především supervize. Zaměstnanci organizací jsou do vzdělávacího procesu zapojováni ve všech zkoumaných institucích. Dále bylo zjištěno, že ve vzdělávacím procesu existují překážky a nedostatky. Mezi překážky v dalším vzdělávání patří zejména nedostatek finančních prostředků, mezi nedostatky patří nedodržování jednotlivých fází vzdělávacího procesu. Na závěr práce jsou uvedeny návrhy na zlepšení vzdělávacího procesu ve vybraných institucích.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku
ADAMCOVÁ, Hana
Charakteristika: Diplomová práce je zaměřena na řízení lidských zdrojů, oblast vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybraném podniku v prostoru mezinárodního a evropského prostředí. Vzdělávání a rozvoj jako podmínka efektivního chodu podniku, možnosti seberealizace pracovníků a jejich zapojení do procesu řízení. Cíl řešení: Cílem diplomové práce je analýza systému vzdělávání a rozvoje pracovníků, identifikace potřeb vzdělávání, hodnocení návratnosti investic a přínosu vzdělávání včetně návrhů změn v systému vzdělávání. Rámcová osnova: 1. Úvod, 2. Literární přehled, 3. Metodický postup, 4. Praktická část, 5. Diskuse a návrh rámcových změn, 6. Závěr, 7. Summary, 8. Použitá literatura, Seznam obrázků a grafů, Seznam tabulek, Seznam příloh
Rozvoj leadershipu na základě zaměstnaneckých průzkumů
Vandlíčková, Ivana ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Krenek, Andrew (oponent)
Diplomová práce se v první části zabýva managementem, leadershipem a rozdíly mezi těmito pojmy. Popisuje důvody, proč se stát lídry a jaké jsou varianty zlepšení schopnosti vést lidi. Praktická část se věnuje rozvoji leadershipu, který byl navržen na základě nedostatečné schopnosti vést lidi. Tato skutečnost vyšla na povrch na základě zaměstnaneckého průzkumu. Jsou navržena řešení - skupinové a individuální tréninky, které rozvíjejí schopnost vést své podřízené.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   předchozí11 - 20  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.