Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 26 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingových aktivit VisitEurope
Jelínek, Přemysl ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce se zabývá destinačním marketingem v nadnárodním měřítku - konkrétně existencí "destinace Evropa". Je rozdělena do několika částí zaměřených marketing management destinace, branding, konkrétní aktivity EU a ETC v destinačním marketingu a vnímání Evropy jako značky zahraničními návštěvníky. V posledních kapitolách je shrnut současný stav a nastíněn směr, kterým by se obě instituce měly pro zvýšení dopadů své činnosti ubírat. V rámci zpracování problematiky bylo použito několik metod, zejména analýza makro- a mikroprostředí, SEO analýza a šetření mezi návštěvníky z oblastí mimo Evropu. Bylo zjištěno, že návštěvníci ze vzdálenějších zdrojových oblastí v určitých případech chápou Evropu jako jednu destinaci, ačkoliv efektivita aktivit vyvýjených ETC je poměrně nízká.
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.
Strategie rozvoje cestovního ruchu Jihomoravského kraje
Harmáčková, Alena ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Diplomová práce má za úkol předložit určený potenciál cestovního ruchu v Jihomoravském kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu v tomto kraji. Součástí práce je přehled základních pojmů destinačního managementu a marketingu, dále pak analýza stávající úrovně cestovního ruchu kraje, analýza primární a sekundární nabídky CR a SWOT analýza. Další části práce se věnují strategii rozvoje kraje, včetně jeho propagace, projektům programu ROP a navrhovaným možnostem dalšího rozvoje cestovního ruchu. Práce byla zpracována v rámci programu česko-rakouské spolupráce AKTION pod dohledem Prof. (FH) Dr. Michaela Maira ve Vídni.
Analýza cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Dytrychová, Hana ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou cestovního ruchu v regionu Novopacko. Cílem práce je zhodnotit silné a slabé stránky destinace, definovat příležitosti a hrozby a sestavit SWOT analýzu. Práce zahrnuje teoretickou část, kde jsou objasněny základní termíny z oblasti marketingu destinace, a praktickou část, kde jsou analyzovány vybrané ukazatele. V poslední kapitole je zhotovena SWOT analýza a jsou navrhnuty určité změny, které by podpořily cestovní ruch v oblasti.
Návrh destinační karty pro destinaci Toulava
Drábová, Martina ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá návrhem destinační karty pro region Toulava, ležící částečně na území Středočeského a Jihočeského kraje. Metodologická část pojednává o teorii destinačního managementu a marketingu. Destinační karty jsou druhem balíčku služeb, proto je v první části práce kladen důraz především na vysvětlení tohoto pojmu. Dále jsou rozebrány principy destinačních karet a uvedeny jak úspěšné, tak neúspěšné příklady z praxe. V praktické části práce je provedena analýza vnitřního a vnějšího prostředí destinace. Následně je uveden samotný návrh podoby destinační karty, vyplývající ze závěrů uvedených v předchozích kapitolách.
Analýza marketingových aktivit VisitBritain
Mészarosová, Jana ; Herget, Jan (vedoucí práce) ; Stejskalová, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou marketingových aktivit britské centrály cestovního ruchu, VisitBritain. Teoretická část je zaměřena na marketing v cestovním ruchu s důrazem na destinační marketing. V druhé kapitole jsou rozebrány výkonové ukazatele cestovního ruchu Velké Británie a vnímání destinace očima návštěvníků. Poté následuje kapitola o marketingové strategii VisitBritain pro období 2010-2013 a marketingovém programu 2011-2015. Jelikož marketingová strategie i marketingový program vycházejí z velkolepých událostí, které Británie v poslední době zažila, diplomová práce ověřuje hypotézu, zdali měly Letní olympijské hry 2012 pozitivní vliv na příjezdový cestovní ruch Velké Británie. Poslední kapitola je věnována výsledkům kvantitativního výzkumu, který zjišťoval jestli olympijské hry motivovaly mladé lidi k návštěvě Británie.
Tvorba tematického produktu pro destinaci jižní Čechy
Čulíková, Veronika ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Vaníček, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu nového tematického produktu, a to pro destinaci jižní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická část nejprve vymezuje pojmy vztahující se k tematice diplomové práce a zabývá se marketingem destinace a procesem tvorby produktu destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě provedených analýz navržen koncept produktu, jehož smyslem je putování po místech, o kterých se zpívá v jihočeských lidových písních. V závěru jsou predikovány přínosy navrženého tematického produktu a zhodnocen jeho potenciál.
Strategie rozvoje cestovního ruchu vybraného regionu - Královéhradecký kraj
Havelková, Pavla ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Kondrashov, Alexey (oponent)
Cílem diplomové práce je přiblížit problematiku řízení destinace cestovního ruchu a na základě provedených analýz shrnout potenciál cestovního ruchu v Královéhradeckém kraji a navrhnout strategii dalšího rozvoje cestovního ruchu. První část práce se zabývá základními pojmy a teorií destinačního managementu a marketingu. Druhá část práce je věnována cestovnímu ruchu v Královéhradeckém kraji. Obsahuje analýzu základních faktorů rozvoje cestovního ruchu, analýzu stávající úrovně cestovního ruchu v kraji, SWOT analýzu a možnosti dalšího rozvoje.
Produkty cestovního ruchu v regionech ČR (Střední Morava a Jeseníky)
Ošťádalová, Irena ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Herget, Jan (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl analyzovat nabídku produktů cestovního ruchu v turistickém regionu Střední Morava a Jeseníky a zároveň zjistit, zda je plně využíván potenciál regionu pro tvorbu těchto produktů. Dále práce konfrontuje současnou produktovou nabídku s poptávkou a hodnotí, do jaké míry je poptávka uspokojena. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru práce navrženy nové produkty cestovního ruchu, jejichž realizace by přispěla k lepšímu využití potenciálu regionu a k lepšímu uspokojení poptávky.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 26 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.