Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 146 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Modelování a HIL simulace ovládání pátých dveří osobního automobilu
Musil, Filip ; Matějásko, Michal (oponent) ; Brablc, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou, tvorbou modelů a simulacemi mechanismů pátých dveří osobního automobilu. Problém byl analyzován na základě reálného měření, provedeného na třech různých vozidlech. Na základě měření byly vytvořeny výpočetní modely popisující reálnou soustavu na různých úrovních složitosti. Pro tvorbu a výpočet modelů byl využit Matlab/Simulink. Výstupem práce je simulátor pátých dveří osobního automobilu, který obsahuje i zjednodušený model řídicí jednotky. Simulátor by měl poskytovat aproximaci průběhu proudu a kinematických veličin těchto mechanismů. Model je implementován na výpočetní platformě dSPACE, která umožňuje běh simulace v reálném čase. Simulátor lze modifikovat ve smyslu změny parametrů mechanismu a modifikace některých jeho funkcionalit.
Identifikace parametrů stejnosměrného motoru
Kabelka, Ondřej ; Veselý, Libor (oponent) ; Pohl, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší identifikaci parametrů stejnosměrného motoru. Pro identifikaci je nejprve vytvořen program v prostředí LabVIEW s následným zpracováním dat v Matlabu. Pro identifikaci elektrických a mechanických parametrů jsou navrženy regulátory proudu a otáček, které jsou následně implementovány do prostředí LabVIEW, jako ověření správnosti identifikace.
Využití laboratorního standu s měniči a motory ve výuce elektrických pohonů
Holub, Miroslav ; Ondrejček, Vladimír (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o laboratorním standu k výuce v předmětu elektrických pohonů. Toto zařízení je vyvíjeno na ústavu UVEE a již existuje funkční prototyp. Náplní této práce byla převážně revize desky budičů použitého modulu tranzistorů MOSFET, dále pak fyzická realizace jednotlivých pracovišť, jichž je celkově vyráběno 8 kusů. Závěrem práce byly otestovány parametry současného prototypu zejména z hlediska výkonového dimenzování.
Přídavný pohon jízdního kola s benzinovým motorem a elektrickým přenosem výkonu
Doležal, Lukáš ; Pazdera, Ivo (oponent) ; Vorel, Pavel (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout nový výkonový měnič pro motokolo s elektrickým přenosem výkonu. Měnič je řízen mikroprocesorem a řídicí algoritmus je navržen s ohledem na maximální účinnost spalovacího motoru. V práci je navržen hardware, firmware i kovová krabice, ve které je umístěn měnič a servopohon ovládající škrtící klapku spalovacího motoru.
Počítačová podpora konstruování v elektrických pohonech
Berčík, Vojtěch ; Kadlec, Josef (oponent) ; Červinka, Dalibor (vedoucí práce)
Tato práce řeší počítačovou modelaci laboratorního měřícího pracoviště s asynchronním a stejnosměrným motorem propojených pružnou spojkou a výrobní dokumentaci rámu, na kterém je toto soustrojí umístěno. Dále je v práci popsán použitý software a jeho možnosti.
Návrh elektrického pojezdu univerzální pohonné jednotky žacího stroje
Otoupalík, Jan ; Černý, Michal (oponent) ; Koutný, Daniel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem elektrického pojezdu pro univerzální pohonnou jednotku žacího stroje, která bude ovládána dálkově. Daný pojezd má nezávislé ovládaní kol, maximální rychlost 9,84 km v hodině a umožňuje pohyb v terénu se sklonem až 30°. Práce se zabývá stanovením parametru pojezdu, návrhem elektrických pohonných jednotek a návrhem konstrukčního uspořádání pojezdu vzhledem ke stabilitě zařízení. Práce zahrnuje konstrukční řešení jednotlivých částí pojezdu.
Automatizované měření v programu LabVIEW
Paszek, Michal ; Hájek, Vítězslav (oponent) ; Huzlík, Rostislav (vedoucí práce)
Práce bude seznamovat s programem LabVIEW, měřením stejnosměrného motoru s cizím buzením, návrhem automatizovaného měřicího pracoviště a popisem řídícího software. V prvním bodě bude popsána virtuální laboratoř. Druhá kapitola bude popisovat program LabVIEW, jednotlivá okna programu a tvorbu virtuálního přístroje. Třetí část se bude zabývat měřením charakteristik stejnosměrného motoru s cizím buzením, kde bude popsáno použití a spouštění motorů, zkouška naprázdno a zatěžovací zkouška. Ve čtvrté kapitole bude návrh automatizovaného měřicího pracoviště a popis přístrojů, které jej tvoří včetně jednotlivých vlastností a parametrů. Pátý bod bude seznamovat s funkcí řídícího software, popisovat nejen blokové diagramy, ale i čelní panely virtuálního přístroje pro bloky nastavovací, měřicí, ukládací a kontrolující. Šestá kapitola bude zobrazovat tabulku a průběhy vzniklé měřením stejnosměrného motoru s cizím buzením. Nakonec se provede zhodnocení jejich hodnot a průběhů.
HIL simulace elektronické škrticí klapky
Maliszewski, Michal ; Chalupa, Jan (oponent) ; Sova, Václav (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá Hardware in the Loop (HIL) simulací elektronické škrticí klapky. V následujícím textu je odvozen její matematický model pro různé varianty tření a dorazů. Parametry modelu byly získány měřením na reálné klapce. Dále se práce zaměřuje na návrh vhodného řídicího algoritmu, jenž je použit pro vlastní HIL simulaci. Výstupem práce je volba nejvhodnějšího modelu vzhledem k přesnosti a výpočtové náročnosti simulace.
Návrh zařízení pro Power HIL simulaci stejnosměrného motoru
Chalupa, Jan ; Maršík, Jiří (oponent) ; Grepl, Robert (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá analýzou a realizací Power-HIL systému, který je určen k simulaci reálného stejnosměrného motoru s komutátorem a permanentními magnety. K analýze problému byly využity simulace reálných komponent v prostředí Matlab/Simulink. Elektronické části systému byly simulovány pomocí knihovny SimElectronic. Na základě výsledků byly navrženy a realizovány jednotlivé hardwarové komponenty. Výstupem práce je výkonový elektronický simulátor reálného stejnosměrného motoru, který je implementován na platformě dSPACE. Systém umožňuje softwarově nastavit parametry a chování motoru, toho lze využít pro testování elektroniky řídících jednotek stejnosměrných motorů.
Bezsenzorové řízení rychlosti a polohy stejnosměrného motoru
Kakáč, Petr ; Minář, Jiří (oponent) ; Prajzner, Václav (vedoucí práce)
Tato závěrečná práce se zabývá řízením a regulací stejnosměrných kartáčových motorů, použitých v aktuátorech firmy Honeywell. V úvodu jsou popsány druhy stejnosměrých kartáčových motorů a možnosti jejich regulace. Zvolili jsme metodu kompenzace zatěžovací charakteristiky. Základním požadavkem na tuto práci je požadavek na zajištění konstantních otáček motoru, při různém zatěžovacím momentu. Pro tento požadavek je nutné vytvoření matematického statického modelu motoru, vypočítání, ověření konstant daného motoru a v neposlední řadě také implementace statického modelu na daný motor. Dále se práce zaměřuje na limity takové regulace motoru, případně na omezení, která nám vznikají podmínkami v praxi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 146 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.