Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Příprava a vstup nového produktu České pošty na náš trh
Strnad, Jakub ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Rampas, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce má za cíl připravit návrh podoby a implementace nového produktu z oblasti balíkových služeb v prostředí České pošty a následně navrhnout jeho komunikační strategii. Východisko pro správné a efektivní navržení produktového námětu tvoří popis hlavních aspektů a principů fungování poštovního trhu v prostředí České republiky a podrobný monitoring a analýza domácí i světové konkurence na tomto trhu a zákaznická analýza. Ta tvoří společně se shrnutím základních teoretických přístupů k oboru marketing a komerční komunikace i východisko pro navržení komunikační strategie. Výsledky práce potvrdily, že nový navrhovaný produkt Předplacený balíkový obal je perspektivní službou, která může České poště pomoci v sílícím konkurenčním boji na poli expresní přepravy balíkových zásilek. Úspěch jejího zavedení bude do značné míry záviset na schopnosti České pošty efektivně informovat o novince zákazníky. Komunikační kampaň musí ovšem reflektovat odkaz předchozí kampaně "Velká balíková revoluce" a navazovat na něj.
Hodnocení fyzické zátěže u vybraných profesí na poště
SUCHANOVÁ, Markéta
Hodnocení fyzické zátěže u vybraných profesí na poště Současný trend vývoje pracovních podmínek směřuje ke snižování podílu fyzicky náročných prací a naopak vede k nárůstu psychické zátěže. Jsou však povolání, a mezi ně patří například pracovníci v poštovních službách, u nichž je fyzická zátěž stále značná. Tato práce poskytuje základní obraz o zdravotních následcích nepřiměřené fyzické zátěže a ruční manipulace s břemeny, a dále je popsána konkrétní náplň práce poštovních doručovatelů, pracovníků vnitřní poštovní služby a poštovní přepážky z hlediska fyzické zátěže. Cílem této práce bylo zmapovat zátěž spojenou s ruční manipulací břemen na poště Jindřichův Hradec 1. Dále zjistit možnosti rehabilitace pro pracovníky na poště a navrhnout způsoby zlepšení stávající situace. Součástí práce je dotazník řešící informovanost pracovníků na poště o prevenci onemocnění pohybového aparátu a hodnocení vlastního zdraví a projevů únavy během práce. Výsledky dotazníkového průzkumu byly vyhodnoceny a zaznamenány pomocí grafů a tabulek. Dále jsem provedla měření hmotnosti a kumulativní hmotnosti ručně manipulovaných břemen a měření srdeční frekvence před a po zátěži. Zjistila jsem, že poštovní doručovatelé a pracovníci vnitřní poštovní služby jsou vystaveni velké fyzické zátěži a časté manipulaci s těžkými břemeny, která v některých případech překračuje hygienické limity. Dále bylo zjištěno, že 65 % pracovníků pošty neví o možnosti pobírání příspěvku na rehabilitační masáže. Stanovené hypotézy byly obě potvrzeny. 1. Pracovníci na poště jsou ve zvýšené míře zatěžováni manipulací s břemeny. 2. Míra znalostí pracovníků na poště o prevenci obtíží pohybového aparátu není dostatečná. Lze doporučit zavádění mechanizace, využívání mechanických pomůcek a odstraňování architektonických bariér. Dále bych navrhovala zařazení programu školy zad a nácviku správné manipulace s břemeny.
Postavení České pošty s. p. na trhu poštovních a kurýrních služeb
Jermanová, Alena ; Vokoun, Marek (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Tato práce podává ucelený pohled na státní podnik Česká pošta. Charakter státního podniku a zároveň největšího zaměstnavatele v České republice udává specifičnost postavení České pošty na trhu poštovních a kurýrních služeb. Nejprve je vysvětlena charakteristika jednotlivých tržních struktur a poté práce na konkrétních datech srovnává postavení České pošty a její konkurence. Praktická část analyzuje produktivitu a tržby poštovního sektoru a dokazuje dominantní postavení státního podniku, kdy při jednoprocentním růstu tržeb budou tržby České pošty ve sledovaném období v průměru o 4,86 % vyšší než u konkurence ceteris paribus. V souvislosti s chystanou liberalizací poštovního trhu ji práce srovnává s již uskutečněnou liberalizací poštovních služeb v ostatních státech Evropské unie a uvádí jak pohled příznivců, tak i odpůrců této liberalizace.
Kvalita služeb České pošty a možnosti jejího zlepšování.
Kozel, Jaroslav ; Hůlová, Marie (vedoucí práce) ; Kořánová, Helena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá kvalitou poštovních služeb. Cílem práce je zhodnotit kvalitu služeb poskytovaných státním podnikem Česká pošta a jeho konkrétní pobočkou a navrhnout možnosti zlepšení kvality. Úvodní část se věnuje vysvětlení pojmů jako je služba a kvalita, následuje popis přístupů k řízení kvality a informace o sektoru poštovních služeb v České republice. Poté je představena společnost Česká pošta a nabídka jejích služeb. K dosažení cíle bylo využito dotazníkové šetření mezi zákazníky pošty a dále pak vývojový a Ishikawúv diagram. V závěru byly navrženy některé možnosti zlepšení kvality služeb podniku.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.