Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh zavedení systému Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Sedláček, Leoš ; Kadidlo, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem Competitive Intelligence a jeho zavedením do vybrané společnosti. První část práce je zaměřena na vytvoření teoretických východisek. Ve druhé části je popsán současný stav podniku a jsou identifikovány důvody proč je proces CI nutno zavést. Závěrečná třetí část představuje vlastní návrh možných řešení a jejich zhodnocení. Cílem je tyto možnosti představit vrcholovému vedení firmy na jejichž základě budou schopni zavést do své podnikové praxe efektivní systém Competitive Intelligence.
Mezinárodní marketingová strategie pro podnik vstupující na španělský trh
Svobodová, Martina ; Spáčilová, Natálie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá navržením marketingové strategie pro český podnik vstupující na španělský trh s kosmetickými produkty a doplňky stravy. Teoretická část vysvětluje základní pojmy pro pochopení problematiky. Analytická část se věnuje zhodnocení současného stavu podniku a trhu, na který podnik vstupuje. Na základě získaných výsledků je v návrhové části představena marketingová strategie.
Studie vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice, Dánsku a Norsku
Brichcín, Matouš ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Studie vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice, Dánsku a Norsku Cíle: Cílem této diplomové práce je vzájemné porovnání vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice s obdobnými zařízeními v Dánsku a Norsku, získání nových poznatků o této specifické oblasti poskytování sportovních služeb a z výsledků tohoto výzkumu sestavit vylepšený model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty na území hlavního města České republiky. Metody: V této práci byly použity především kvalitativní metody výzkumu v podobě interview, který byl uskutečněn se zástupci vybraných sportovních zařízení poskytujících obdobné služby. Informace získané pomocí interview a metody analýzy textů a dokumentů byly dále zpracovány metodou komparace (porovnávání případů). Za použití metod pozorování, analogie a SWOT analýzy byl vytvořen výsledný model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty. Výsledky: Výsledkem je rámcový model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty na území hlavního města České republiky. Tento model popisuje dvě různé možné roviny řešení, které se v některých bodech modelu vzájemně...
Možnosti implementace Competitive Intelligence do zemědělské společnosti.
Hodovský, Michal ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je aplikace Competitive Intelligence do ze-mědělské společnosti, což managementu společnosti umožní lépe zjišťovat informace o konkurenci a zaráz lépe chránit citlivé informace zkoumaného podniku. Tím podniku dáme konkurenční výhodu. V první části práce popisuji situaci podniku, načež se dostanu k definování řešeného problému. Ve druhé části se zabývám teoretickou přípravou nutnou k vytvoření jednotky Competi-tive Intelligence. Třetí část se věnuje vytvoření možností, které firma bude mít. Jejich výsledkem je funkční systém Competitive Intelligence. Nakonec možná řešení shrnu a firmě jedno z nich doporučím.
Vytvoření jednotky competitive intelligence pro zemědělskou společnost
Hodovský, Michal ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je vytvoření jednotky Competitive Intelligence do zemědělské společnosti, což managementu společnosti umožní lépe zjišťovat informace o konkurenci a zaráz lépe chránit citlivé informace zkoumaného podniku. Tím podniku dáme konkurenční výhodu. V první části práce popisuji situaci podniku, načež se dostanu k definování řešeného problému. Ve druhé části se zabývám teoretickou přípravou nutnou k vytvoření jednotky Competitive Intelligence. Třetí část se věnuje vytvoření možností, které firma bude mít. Jejich výsledkem je funkční systém Competitive Intelligence. Nakonec možná řešení shrnu a firmě jedno z nich doporučím.
Proces zavedení Competitive Intelligence do vybrané zemědělské společnosti
Komosná, Věra ; Součková, Markéta (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o procesu zavedení Competitive Intelligence do vybrané zemědělské společnosti za účelem pomoci firmě vylepšit její postavení na trhu a získat konkurenční výhodu. Po zhodnocení současného stavu firmy je definován problém k následnému řešení. Po teoretické části je navrhnut samotný proces CI do podniku včetně fází, kterými musí firma při zavádění projít. Posléze následuje použití vybraných metod pro analýzu nejvýznamnějšího konkurenta. Na závěr je shrnut celý návrh řešení včetně přínosů pro firmu a eventuálních nedostatků.
Možnosti využití sociálních sítí pro podporu podnikání
Kabíček, Ladislav ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Jelínek, Ivan (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem sociálních sítí a jejich využitím v rámci podnikání firmy. Cílem práce je zmapování možností využití sociálních sítí pro podnikání v perspektivním odvětví fitness. V teoretické části jsou zpracovány dosavadní teoretické poznatky z oblastí internetového marketingu, sociálních médií, sociálních sítí a jejich využití pro podnikání. Důležitou součástí teoretické části je rozbor nástrojů pro monitoring a analýzu sociálních sítí. V praktické části je jeden vybraný nástroj použit ke komplexní konkurenční analýze internetových obchodů, které se zabývají online prodejem fitness produktů a doplňků výživy. Výstupem práce je návrh systému využití sociálních sítí pro podporu konkurenceschopnosti ve zvoleném sektoru.
Studie vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice, Dánsku a Norsku
Brichcín, Matouš ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Název: Studie vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice, Dánsku a Norsku Cíle: Cílem této diplomové práce je vzájemné porovnání vybraných sportovních zařízení specializovaných na gymnastické sporty v České republice s obdobnými zařízeními v Dánsku a Norsku, získání nových poznatků o této specifické oblasti poskytování sportovních služeb a z výsledků tohoto výzkumu sestavit vylepšený model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty na území hlavního města České republiky. Metody: V této práci byly použity především kvalitativní metody výzkumu v podobě interview, který byl uskutečněn se zástupci vybraných sportovních zařízení poskytujících obdobné služby. Informace získané pomocí interview a metody analýzy textů a dokumentů byly dále zpracovány metodou komparace (porovnávání případů). Za použití metod pozorování, analogie a SWOT analýzy byl vytvořen výsledný model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty. Výsledky: Výsledkem je rámcový model vzniku a fungování nového sportovního zařízení specializovaného na gymnastické sporty na území hlavního města České republiky. Tento model popisuje dvě různé možné roviny řešení, které se v některých bodech modelu vzájemně...
Návrh kamenného a internetového obchodu s hokejovým vybavením a službami
Krejsa, Jiří ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Návrh kamenného a internetového obchodu s hokejovým vybavením a službami. Cíle: Cílem této práce je navrhnout plán pro fungující obchod s hokejovým zbožím a službami pro hokejisty. V plánu budou doporučení pro zlepšení některých částí podniku. Metody: V této práci byla použita metoda analýzy konkurence a SWOT analýza, která vycházela z předešlé analýzy. Výsledky: Výsledkem této práce je celý plán, který v sobě nese všechny potřebné specifikace úspěšného podnikání a slouží k objektivnímu náhledu na podnik. Klíčová slova: Marketingový mix, hokejový obchod, internetový obchod, analýza konkurence, SWOT analýza

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.