Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Softwarové možnosti při tvorbě filmových titulků
Kubíček, Petr ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Truhlář, Filip (oponent)
Tato práce se zabývá filmovými titulky, které jsou součástí každého filmu. Cílém práce je srovnání efektivnosti tří programů při tvorbě titulků. Teoretická část práce je věnována historii vývoje tvorby titulkových sekvencí, jednotlivým prvkům, se kterými se pracuje při výrobě titulkových sekvencí, a trendům v moderní titulkové tvorbě. V praktické části srovnávám tři grafické programy Cinema 4D, After Effects a Element 3D při práci s 3D textem. Srovnání jsem provedl při výrobě totožné animace titulku., kritériem byl čas, intuitivita ovládání a ekonomická náročnost. Tímto srovnáním jsem zjistil, že nejvhodnějším programem pro práci s 3D textem je Element 3D.
Sbírka úloh pro podporu výuky 3D grafiky
Dostál, Radek ; Prokýšek, Miloš (vedoucí práce) ; Rambousek, Vladimír (oponent)
Název: Sbírka úloh pro podporu výuky 3D grafiky Anotace: Bakalá ská práce je zam ena na vytvo ení metodických a pracovních list na podporu výuky 3D po íta ové grafiky. Práce se d lí na teoretickou ást vymezující teoretický rámec nutný ke správné tvorb tvo ivých úloh a praktickou ást, která se zabývá vytvo ením metodických a pracovních list , které by m li sloužit jako jeden z prost edk pro u itele a žáky k získávání a upev ování nových poznatk . Veškeré metodické a pracovní listy jsou vytvo eny s využitím programu Cinema 4D. Klí ová slova: U ební úloha, Tvo ivá úloha, Cinema 4D.
3D grafika v komerční reklamě
Harák, Jan ; Vostrovský, Václav (vedoucí práce) ; Halbich, Čestmír (oponent)
Tato práce se zabývá srovnáním softwaru pro tvorbu 3D grafiky za účelem užití v komerční reklamě. Cílem této práce je pomoci reklamním, zejména začínajícím, agenturám vybrat vhodný program pro vznik 3D reklam. Hlavním tématem teoretické části je vysvětlení základních pojmů z oblasti reklam, marketingu, 3D grafiky, seznámení a srovnání jednotlivých softwarů na základě předem stanovených kriterií. Praktická část se skládá z tvorby ukázky reklamního produktu.
Transformace firemního loga za využití 3D pohyblivé grafiky
Zunka, Ondřej ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Obsahem tohoto dokumentu je rekonstrukce loga společnosti do trojrozměrné podoby a následné vytvoření dvou krátkých propagačních videí. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a praktické. V první části čtenáře seznámím s teoretickými východisky potřebnými k pochopení části praktické. V praktické části budu prezentovat průběh zpracování výše zmíněných animací.
Tvorba 3D modelu hradu Kumburk
Andrle, Jan ; Kalvoda, Petr (oponent) ; Hanzl, Vlastimil (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je tvorba dokumentace zříceniny hradu Kumburk formou digitálního 3D modelu fotogrammetrickou metodou s využitím optické korelace. Textová část práce popisuje způsob budování bodového pole, zaměření vlícovacích bodů a fotografické práce. Dále se text práce věnuje tvorbě samotného 3D modelu a testování jeho přesnosti. Přílohy práce obsahují dokumentaci bodového pole, testování přesnosti modelu a vytvořený 3D model v různých formátech.
Prezentace společnosti za využití animované infografiky
Zunka, Ondřej ; Skácel, Ondřej (oponent) ; Smolíková, Lenka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce si klade za cíl vytvoření animované infografiky, která vyčerpávajícím způsobem představuje společnost Visual Unity a nabídku jejich komplexních služeb. Výstupem má být přibližně dvouminutové video, které bude firma využívat jako základní informační zdroj pro potenciální klienty při navštěvování mezinárodních veletrhů. Výsledkem je návrh řešení, který by měl plně uspokojovat potřeby společnosti.
4D Cinema - animace všesměrového mobilního robotu
Ferjanc, Jan ; Minář, Petr (oponent) ; Matoušek, Radomil (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tvorbou 3D modelu tříkolového mobilního robota a návrhem scény k prezentaci jeho pohybu. Konstrukce robota bude částečně vycházet z již realizovaného funkčního vzorku, částečně bude návrh designu založen na vlastní kreativitě. Modelovací a animační prostředí bude Maxon Cinema 4D. Vyřešení animace a kinematiky kola bude provedeno pomocí vytvořeného pluginu v prostředí Xpress.
Možnosti programu Cinema 4D při tvorbě komplexní 3D scény
Bílková, Stanislava ; Bubeníček, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Pavel (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na program Cinema 4D, sloužící k tvorbě 3D grafiky, jeho funkce a nástroje pro užití k tvoření komplexní 3D scény. Následně se zaměřuje na další možné programy, využívané v oblasti 3D grafiky. Dále na úvod do 3D vizualizací, na proces tvorby komplexní vizualizace v programu Cinema 4D a jeho převedení na konkrétní projekt. Obsah práce má za cíl nastínit a ukázat řešení možných problémů vznikajících při tvorbě komplexní 3D scény, kterými jsou celkové pojetí projektu a náročnost na techniku při výpočtu komplexní podrobné 3D scény.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.