Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh dílčí části informačního systému
Mastná, Anna ; Fajkoš, Jiří (oponent) ; Neuwirth, Bernard (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem propojení ERP systému a CRM systému na platformě Microsoft v rámci řešení, které má společnost Navertica, a.s. připravené pro nemocniční zařízení. V rámci práce budou zhodnoceny technologie, kterými je možné propojení realizovat, a bude uveden návrh propojení na úrovni vybrané entity.
Improving business processes
Lauková, Dominika ; Cserhelyiová, Jarmila (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
The aim of this diploma thesis is look at ways of optimising business processes in a specific company acting as an insurance intermediary. The thesis consists of a theoretical part which defines the basic concepts of the issue. The analytical part maps the current state of the business processes in the company, which serves as the foundation of a proposal for their optimization with the use of a CRM system.
Využití CRM pro posílení konkurenční pozice vybrané společnosti
Vašková, Helena ; Barboříková, Irena (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Řízení vztahů se zákazníky je tématem napříč všemi obory. Jeho význam spočívá především v budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Tato diplomová práce se zabývá řízením vztahů se zákazníky s využitím informačního systému. Cílem práce je analýza stávající úrovně řízení vztahů se zákazníky ve vybrané společnosti a návrh opatření vedoucích k jejímu zlepšení.
CRM systém pro neziskovou organizaci
Pospěch, Jan ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá implementováním CRM systému pro neziskovou organizaci. Informuje o existujících CRM platformách a porovnává jejich silné a slabé stránky. Tvorba CRM systému začíná identifikací uživatelských potřeb a požadavků klienta. Po provedené analýze požadavků se vytvoří návrhy v jazyce UML, na jejichž základě je celý systém postaven. Po schválení návrhů je projekt vytvořen, důkladně otestován a uveden do provozu. V závěru předložené práce jsou výsledky zhodnoceny a navrženy další možnosti vývoje projektu.
Optimalizace procesů servisu zemědělské techniky
Ambrožová, Andrea ; Slezáková, Aranka (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem optimalizace procesů servisu zemědělské techniky, obecnou charakteristikou procesu se zaměřením na zlepšení služeb zákaznického servisu. V práci je zmapována procesní mapa a detailní popis procesu v servisu. Návrh řeší zlepšení procesů oprav zemědělské techniky a jejich podporu v informačním systému.
Návrh na zavedení CRM systému ve zvolené společnosti
Kameník, Tomáš ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do vybrané společnosti zabývající se prodejem zdravotnických potřeb v kraji Vysočina. Teoretická část práce obsahuje základní vymezení pojmů spadajících do oblasti moderních technologií 21. století. Cílem teoretické části je čtenáři vytvořit prostředky pro vhled do vybraných analýz, které budou v další části práce využívány. Jedná se o business model Canvas, SWOT analýzu, analýzu rizik a jiné využité nástroje. Analytická část vytvoří vhled do využívání metod a analýzy v konkrétní společnosti a ukáže přímou aplikaci v praxi. Závěrečná část práce se věnuje procesu implementace CRM systému do podnikatelské praxe s následným využitím do konkrétních interních procesů v rámci podnikatelské činnosti. Tato návrhová část popisuje interní procesy před implementací a následně nastíní metodiku práce po již implikovaném systému do procesu.
CRM systém pro neziskovou organizaci
Pospěch, Jan ; Rychlý, Marek (oponent) ; Bartík, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá implementováním CRM systému pro neziskovou organizaci. Informuje o existujících CRM platformách a porovnává jejich silné a slabé stránky. Tvorba CRM systému začíná identifikací uživatelských potřeb a požadavků klienta. Po provedené analýze požadavků se vytvoří návrhy v jazyce UML, na jejichž základě je celý systém postaven. Po schválení návrhů je projekt vytvořen, důkladně otestován a uveden do provozu. V závěru předložené práce jsou výsledky zhodnoceny a navrženy další možnosti vývoje projektu.
Strategie rozvoje rodinného podniku
Vránek, Marek ; Veselý, Josef (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na strategický rozvoj rodinného podniku. V první části práce jsou na základě rešerše odborné literatury popsány základní teoretické poznatky. Druhá část práce je věnována kritickému analyzování současného stavu podniku. Poslední část práce je zaměřena na komplexní návrh strategie rozvoje.
Návrh na zavedení CRM systému ve zvolené společnosti
Kameník, Tomáš ; Kaňovská, Lucie (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá implementací CRM systému do vybrané společnosti zabývající se prodejem zdravotnických potřeb v kraji Vysočina. Teoretická část práce obsahuje základní vymezení pojmů spadajících do oblasti moderních technologií 21. století. Cílem teoretické části je čtenáři vytvořit prostředky pro vhled do vybraných analýz, které budou v další části práce využívány. Jedná se o business model Canvas, SWOT analýzu, analýzu rizik a jiné využité nástroje. Analytická část vytvoří vhled do využívání metod a analýzy v konkrétní společnosti a ukáže přímou aplikaci v praxi. Závěrečná část práce se věnuje procesu implementace CRM systému do podnikatelské praxe s následným využitím do konkrétních interních procesů v rámci podnikatelské činnosti. Tato návrhová část popisuje interní procesy před implementací a následně nastíní metodiku práce po již implikovaném systému do procesu.
Successful customer relationship management in a chosen small firm
Krausková, Katarína
Základnou úlohou tejto bakalárskej práce je navrhnúť stratégiu úspešného zavádzania nového CRM riešenia v malej firme. Práca sa taktiež zameriava na navrhnutie alternatívnych CRM riešení pre vybranú malú firmu XY. Prvá kapitola práce sa zameriava na porozumenie celkového konceptu CRM, jeho vzťahu k marketingu ako aj vzťahu k podnikovej informatike a informačným systémom. Zámerom druhej kapitoly práce je bližšie predstavenie firmy XY, vysvetlenie jej predchádzajúce-ho neúspešného pokusu o implementáciu CRM systému a následne navrhnutie alternatívnych riešení. Alternatívy sú hodnotené podľa požiadaviek firmy a následne je predstavené finálne riešenie. V ďalšej časti sú zhodnotené jeho výhody v porovnaní s predchádzajúcim CRM systémom, zhodnotené z ekonomického hľa-diska. Posledná kapitola je zameraná na navrhnutie stratégie založenej na praktickom príklade neúspešnej a úspešnej CRM implementácie vo firme XY. Táto stratégia je navrhnutá ako všeobecný postup pre malé firmy. V poslednej časti sa nachádza zhrnutie chýb, ktorým by sa firmy počas implementácie mali vyhnúť a naopak na čo by sa mali sústrediť.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.