| |
| |
|
Podnikatelský záměr
Rujbr, Lubomír ; Klíma, Petr (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
Moje diplomová práce se zabývá problematikou podnikatelského záměru. Po vymezení základních pojmů, které se týkají této práce, provedu analýzu vnitřního a vnějšího prostředí firmy MMB Consulting, s. r. o. a navrhnu pro ni podnikatelský záměr výstavby rodinných domů v Rosicích u Brna.
|
|
Obchodní společnosti
Rašovská, Lucie ; Cingroš, Josef (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Tato akalářská práce se zabývá obchodním právem, speciálně pak problematikou obchodních společností. Jsou v ní obsažena mimo jiné fakta o financování, daňové povinnosti, výhody a nevýhody obchodních společností, návrhy na řešení problémů u daných typů obchodních společností a jiné užitečné záležitosti. Představím jak základní informace o daném tématu (např. založení společnosti), tak i detailní fundované poznatky (jako např. „novinky z firemní kultury“).
|
| |
| |
|
Podnikatelský plán pro založení živnosti v oblasti daňového a účetního poradenství
Straková, Kateřina ; Boček, Aleš (oponent) ; Bayerová, Vladimíra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá založením živnosti v oblasti daňového a účetního poradenství v okrese Blansko. Cílovou skupinou jsou živnostníci, malé a střední firmy, kterým jsou poskytovány účetní a daňové služby. Práce se skládá z části teoretické, analytické a návrhové. V teoretické části jsou zpracovány poznatky, které jsou použity v dalších částech práce. Analytická část je zaměřena na okolní prostředí firmy a vyhodnocení současné situace na trhu. Podnikatelský plán je zpracován v návrhové části.
|
|
Podnikatelský záměr
Prátová, Zuzana ; Osička, Jaroslav (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé bakalářská práce je sestavení podnikatelského záměru pro nově vzniklou malou rodinnou vinařskou firmu. Mezi hlavní opodstatnění projektu bude patřit jeho úloha při žádosti o dotace ze Státního zemědělského intervenčního fondu (SZIF). Projekt začíná vizí a profilem společnosti, pokračuje marketingovým průzkumem trhu a dále obsahuje plán výrobní, marketingový a finanční. V závěru práce je výhledová strategie této vinařské firmy do budoucna.
|
| |
| |