|
Studie proveditelnosti
Kučera, Adam ; Pirožek, Petr (oponent) ; Marciánová, Pavla (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá studií proveditelnosti podnikatelského plánu pro restauraci v Brně, která kombinuje koncept amerického BBQ s minipivovarem. Cílem práce je provést komplexní studii, která zahrnuje analýzu trhu, konkurenčního prostředí, marketingové strategie, finančního plánu a operativního plánu pro zavedení a udržení takového podniku na trhu. Práce přináší přehled o možnostech a výzvách spojených s provozováním restaurace s pivovarem v Brně a poskytuje doporučení pro úspěšné zahájení podnikání v této oblasti. Klíčová slova
|
|
Podnikatelský záměr na založení kosmetického salonu
Němcová, Veronika ; Koráb, Vojtěch (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sestavením podnikatelského plánu pro založení kosmetického salonu v Třebíči. Teoretická část práce je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti podnikání, popis podnikatelského plánu a jeho částí a použitých analytických metod a nástrojů. Analytická část práce obsahuje zhodnocení výstupů z analýzy mikrookolí, makrookolí, vlastních zdrojů a schopností a marketingového výzkumu pomocí SWOT matice, na jejíž základě je stanovena vhodná strategie pro nový podnik. Návrhová část práce obsahuje samotný návrh podnikatelského plánu, který vychází z teoretických poznatků, zpracovaných analýz a zvolené strategie.
|
|
Vytvoření podnikatelského plánu pro založení nového podniku
Zemčík, Martin ; Luhan, Jan (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce popisuje podnikatelský záměr pro vytvoření společnosti XYZ, která bude působit v oblasti prodeje spotřební a výpočetní elektroniky. V práci jsou nejprve popsány teoretické náležitosti související s problematikou vypracování podnikatelského plánu a souvisejících analýz. V druhé části práce, tedy v praktické části, je vypracován podnikatelský plán pro podnik XYZ.
|
|
Podnikatelský plán se zaměřením na rozšíření rodinné farmy
FRONKOVÁ, Radka
Bakalářská práce je zaměřena na rodinný podnik F-farma. Předmětem této práce je sestavení podnikatelského plánu, který je náplní teoretické části. Ve vlastní práci podnikatelský plán odpovídá na otázky, zda by bylo výdělečné rozšířit farmu prodejem vlastního hovězího masa. Řeší problém nedostatku kvalifikované pracovní síly a zabývá se možností pronájmu místa pro nocleh. Výsledky ukázaly, že možnosti rozšíření prodeje hovězího masa jsou možné díky stanovení cen, které pokryjí náklady, farma na prodeji vydělá a zároveň určené ceny budou konkurenceschopné. Rozšíření podniku o nové pracovní síly a pronajímání prostoru je reálné díky jednoduchosti provedení.
|
|
Podnikatelský plán vstupu na zahraniční trh
Žitný, Filip ; Havíř, David (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku podnikatelskych plánů. V první části jsou uvedena teoretická vychodiska. Jsou uvedeny účely tvorby podnikatelského plánu, dále jsou představena struktura a forma podnikatelského plánu a také faktory, které mají na ně vliv. Jsou také zpracovány analyzy, které by měly byt součástí podnikatelského plánu. V další části jsou provedeny analyzy konkrétního podnikatelského záměru a na základě analyz je v poslední části zpracován návrh podnikatelského plánu pro tento konkrétní podnikatelsky záměr.
|
|
Tvorba podnikatelského plánu
ČAMRA, Jan
Bakalářská práce se zabývá vytvořením podnikatelského plánu. Plán se týká založení podniku s osvětlením v Českých Budějovicích. Teoretická část obsahuje vysvětlení základních pojmů a problémů souvisejících s přípravou plánu a jeho uskutečněním. Je definována struktura a principy sestavení podnikatelského plánu. Praktická část představuje kompletní podnikatelský plán, připravený jako podklad pro reálné založení podniku. Plán obsahuje analýzy trhu, zabývající se vnitřním a vnějším prostředí firmy. Pro získání informací jsou využity internetové zdroje, rozhovory se zákazníky a dlouholetá znalost oboru. Analyzují se potřeby zákazníků, konkurenční síla a možnosti vstupů na trh. Práce obsahuje produkty a služby, které budou nabízeny, marketingovou strategii a realizační projektový plán. Obsažen je také finanční plán - aktiva, pasiva, náklady, výnosy a finanční ukazatele. V závěru práce se hodnotí konkurenční výhody, pravděpodobný úspěch a dlouhodobá udržitelnost projektu.
|
| |
| |
| |
|
Podnikatelský plán na založení malého podniku
Šimíčková, Anna ; Fischer, Jan (oponent) ; Koudelková, Petra (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského záměru prodejny sýrů a jiných pochutin. Teoretická část definuje základní pojmy, jako je podnik, podnikání, podnikatel a také specifikuje právní formy podnikání na území České republiky. Dále definuje podnikatelský plán, jeho strukturu a analýzy, které se před zakládáním podniku provádí. Praktická část se zaměřuje na sestavení podnikatelského plánu prodejny sýrů a jiných delikates.
|