Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Simulační metody a řízení rizika ve firmě
Šemnická, Eliška ; Kuncová, Martina (vedoucí práce) ; Borovička, Adam (oponent)
Projektové řízení je jedním z odvětví, ve kterém se dá uplatnit risk management. Každý projekt musí mít vypočítanou analýzu návratnosti, aby bylo možné stanovit přínos projektu pro společnost. Analýza návratnosti běžně pracuje s bodovými odhady vstupních parametrů a vyhodnocuje finanční kritéria pro jednotlivé varianty, jako je například čistá současná hodnota, doba návratnosti, vnitřní výnosové procento. Simulace nabízí sestavení modelu pro výpočet analýzy návratnosti s využitím pravděpodobnostních rozdělení. Model se poté změní z deterministického na stochastický. U projektů se využívá simulační metoda Monte Carlo, která propočítá velké množství variant. Simulace dokáže se stanovenou pravděpodobností určit významné rizikové faktory a velikost dopadu na hodnocené finanční kritérium. Výstupy z analýz, které jsou postaveny na simulaci, slouží jako podklad pro správné řízení rizik. V práci je k výpočtu použit simulační software Crystal Ball.
Vstup nového internetového portálu na český trh a jeho marketingová strategie
Klimková, Markéta ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Cidlina, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá vznikem a vstupem nového internetového portálu zaměřeného na nakupování na český internetový trh. V úvodu představuje metody marketingové situační analýzy, které budou aplikovány v druhé části diplomové práce. Práce analyzuje internetový trh s nákupní problematikou, zkoumá a identifikuje potenciální zákaznické segmenty nového internetového portálu. Druhá část definuje obchodní záměr nového internetového portálu a jeho marketingovou strategii. Výsledky této diplomové práce byly a ještě budou použity při přípravě a realizaci internetového projektu CoKoupit.cz.
Rámec hodnocení problémů s datovou kvalitou
Šíp, Libor ; Slánský, David (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Cílem této práce je vytvořit nástroj, který umožní organizaci rychle, řádově a průkazně vyčíslit dopady problémů, které vyplývají z datové nekvality. Než je možno vytvořit a pochopit daný nástroj, je nutné být seznámen s problematikou datové kvality, s jejím řízením, se způsobem, jakým zhodnotit klady a zápory projektu, a nakonec se způsobem rozhodování o možných řešeních. První kapitola se zabývá datovou kvalitou. Ukazuje datovou kvalitu a její význam z různých pohledů, je vysvětlen význam datové kvality, její stav v organizacích je přiblížen prostřednictvím výzkumu provedeného specializovanými společnostmi. Způsobem, jakým řídit datovou kvalitu v rámci celé společnosti, ukazuje druhá kapitola, která se zabývá Data Governnace. Třetí část ukazuje důvody, proč sestavovat Business Case, jak se ukazuje, finanční stránka věci není jediným důvodem pro jeho napsání. Čtvrtá nastiňuje možné nesnáze, které provází každé rozhodování, a ukazuje, jakým způsobem je omezit. Pátá představuje ukázku možných problémů, které mohou nastat v organizaci v souvislosti s datovou kvalitou, každý problém je zhodnocen, jsou představeny příčiny jeho vzniku a navržena možná řešení s ohledem na finanční prostředky. Je rozebírána též úroveň kvality jednotlivých řešení.
Business Case pro zavedení CRM
Šmíd, Jan ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Žid, Norbert (oponent)
Tato práce se věnuje teorii business case. Dále jsou v práci vysvětleny základní principy CRM (Customer Relationship Management) a v neposlední řadě je uvedena praktická ukázka business case ze zavedení CRM do telekomunikační společnosti. Práce vznikla na základě konzultací problematiky se seniorním manažerem ze společnosti Accenture v kombinaci s detailní analýzou veškerých relevantních materiálů. Přínosem práce je poukázání na postup a metodiku, jak se tvoří business case ve společnosti Accenture. V první části se práce zabývá teorií business case, jednotlivými kroky a způsobem tvorby a ukázkou metod. V druhé části práce vysvětluje teorii CRM v podmínkách telekomunikační společnosti. Ve třetí části práce rekapituluje business case pro telekomunikační společnost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.