Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Proposal and Development of Mobile Application for IOS Platform
Štrba, Matej ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the design of a mobile application for car advertising with the help of modern programming elements. The application is native and developed for Apple iOS platform. The application design is created in Sketch and developed in Xcode.
Vývoj mobilní aplikace pro organizování času pro iOS a její publikování v App Store
SCHUH, Tom
Cílem této bakalářské práce je, tvorba aplikace pro plánování času na mobilní zařízení pomocí vývojové platformy Xamarin a publikování aplikace na App Store. Uživatel si může naplánovat aktivity, schůzky, a ostatní úkoly. Pro všechny tyto typy aktivit si uživatel může nastavit upozornění, kategorii nebo krátký popisek. Teoretická část bakalářské práce představuje vývojovou platformu Xamarin, nástroje potřebné pro vývoj aplikace a popis vytváření iOS aplikace pomocí vývojové platformy Xamarin ve Windows operačním systému. Praktická část popisuje samotný vývoj mobilní aplikace od vytvoření uživatelského rozhraní, programování logiky aplikace až po propojení s Apple kalendářem.
Aplikace pro zlepšení životního stylu, koncentrace a kreativity
Okáník, Pavel ; Koch, Miloš (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh funkční aplikace pro zefektivnění a zlepšení návyků v rámci osobního rozvoje jedince. Práce je uvozena základním teoretickým pozadím, v druhé části se zaměřuje na analýzu již dostupných mobilních aplikací na trhu. Poslední kapitola popisuje postup řešení od návrhu až po zhodnocení přínosů.
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Pokorná, Lucie ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce poskytuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky týkající se dvou různých prostředí sloužících vývojářům k přímé distribuci mobilních aplikací koncovým uživatelům. Distribuce probíhá pomocí aplikačních obchodů App Store a Google Play, v nichž jsou publikovány pouze takové aplikace, které splňují určité základní požadavky. V teoretické části jsou analyzovány jak podmínky a doporučení zprostředkovatelů, které by vývojáři měli splnit, tak i další informační zdroje a služby informační podpory. V praktické části jsou popsány procesy spojené s vydáváním aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play - od registrace vývojáře až po odeslání aplikace ke schválení. Podklady k praktické části byly získány nejen rozborem problematiky, ale i díky vydání vlastní multiplatformní aplikace, která byla vyvinuta speciálně pro účely této diplomové práce. Aplikace byla vydávána ve dvou verzích určených pro dvě odlišné mobilní platformy s cílem dosáhnout podobných, resp. srovnatelných podmínek. Za výzkumnou metodu byla zvolena případová studie. Jako vzorový příklad sloužil proces vydávání konkrétní aplikace, na jehož základě bylo možné získat data pro provedení komparace a formulování závěrů o podmínkách, jež jsou pro vývojáře oběma zprostředkovateli připraveny. Zjištění uvedená v této diplomové práci mohou pomoci zejména těm vývojářům a dalším potenciálním zájemcům, kteří hledají integrovaný zdroj informací o distribuci jedné multiplatformní aplikace prostřednictvím obou aplikačních obchodů.
Čeští vývojáři a mobilní platformy: kvalitativní studie
Alexandre, Berenika ; Švelch, Jaroslav (vedoucí práce) ; Huněk, Filip (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá specifickou oblastí kreativního průmyslu: vývojem mobilních aplikací. Cílem je identifikace a porozumění pracovních postupů českých vývojářů mobilních aplikací pro platformu iOS s přihlédnutím k důležitosti designu jako jednoho ze základních měřítek kvalitní aplikace na Apple App Storu. Zaměřuji se na zmapování rutin vybraných vývojářů a jejich uvažování o designu v rámci zařízení od společnosti Apple a operačního systému iOS za předpokladu, že Apple nastoluje vývojářům svých aplikací vysoký standard vizuální i funkční kvality. Zabývám se řešením otázek použitelnosti aplikací z hlediska designu nejen uživatelského rozhraní, ale i funkce a dalších aspektů vývoje v rámci ekosystému českého vývojářského průmyslu mobilních aplikací. Teoretická část mé práce také subjektivně mapuje základní pojmy z vývojářského oboru a teorie, které souvisí se zkoumanou tématikou. Praktická část výzkumu je založená na kvalitativním dotazování devíti českých vývojářů mobilních aplikací a jejich následné analýze. Má studie může sloužit jako zajímavý zdroj k porozumění práce českých českých vývojářů mobilních aplikací a jejich uvažování o designu a platformě Apple nebo jako podklad pro další kvantitativní výzkum, který by podpořil nebo přehodnotil mé závěry.
Vývoj mobilní aplikace pro platformu iOS
Andrýsek, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem a vývojem nativní mobilní aplikace pro platformu iOS. Aplikace je vyvíjena v prostředí XCode a napsána v programovacím jazyce Swift. Následně bude aplikace distribuována v obchodě App Store.
Tutoriál tvorby aplikací pro Apple iPhone
Ondrůj, Daniel ; Švub, Miroslav (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl vytvořit tutoriál, který by pomohl vývojářům, majícím zájem o tvorbu aplikací pro Apple iPhone, překonat počáteční neznalost iPhonu, vývojového prostředí, jazyka a možností využití prvků telefonu. Tutoriál by měl být nápomocný čtenářům, kteří mají alespoň nějaké předešlé zkušenosti s vývojem aplikací. Pro ty čtenáře, kteří nemají žádné povědomí o tvorbě programů, je v místech, kde není daný problém řešen do hloubky, uveden odkaz na patřičné zdroje. V těch si mohou problematiku prostudovat detailněji. Aby měl tutoriál své opodstatnění, cílem není jen popis přístroje a nástrojů potřebných pro vývoj. V další části práce je popis návrhu a tvorby funkční aplikace. Protože telefon přišel na trh se zcela novými a do jisté míry i revolučními prvky (akcelerometr, velký dotykový displej a mnoho dalších), jedná se o aplikaci, která obsahuje základní a nejvíce známé funkce. Aby bylo možné tyto prvky rozumně spojit, aplikace je na motivy známé ruské hry Tetris. V tomto dokumentu je rozebrán funkční a grafický návrh aplikace. Konkrétní implementace a zdrojový kód projektu je součástí příloh.
Návrh a realizace mobilní aplikace pro zařízení iPhone
Vodák, Jakub ; Šmíd, Lubomír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout a vytvořit mobilní aplikaci pro telefony iPhone od firmy Apple. Aplikace je vystavena a prodávána v elektronickém obchodě App Store. Součástí práce je vytvoření několika marketingových kampaní pro podporu prodeje.
Návrh obchodního modelu pro vývojové studio Touch Art
Maštalíř, Roman ; Beneš, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout takový obchodní model, který vede k rozvoji vývojového studia Touch Art. Snahou je zlepšit společenské a zákaznické znalosti a požadavky, síť tvorby hodnot a postup vedení. Za tímto účelem práce obsahuje analýzu daného prostředí, ve kterém se studio pohybuje, uvedení do problematiky vývoje, objasnění si cílů a vizí, marketingovou analýzu, analýzu vnitřních faktorů a analýza oborového okolí. Výstupem této práce je pak posloupnost kroků a jejich zhodnocení, které musí vývojové studio uskutečnit, aby dosáhlo silnější pozice na trhu.
Analýza trhu mobilních vzdělávacích aplikací zaměřených na děti předškolního věku
Blahušová, Anežka ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Márai, Matouš (oponent)
Diplomová práce se věnuje aktuálnímu tématu mobilních aplikací se zaměřením na vzdělávací aplikace pro děti předškolního věku. Úvodní část práce se zabývá aplikačním ekosystémem, kupním rozhodovacím procesem a marketingem mobilních aplikací v teoretické rovině, následující kapitoly jsou poté zaměřeny na vlastní výzkum. Cílem práce je zhodnotit situaci na trhu aplikací ve světě a v České republice se zaměřením na vzdělávací aplikace pro děti a zároveň odhalit, jaký mají rodiče dětí ve věku do 6 let vztah ke stahování dětských aplikací ve smyslu projevů kupního chování, postoje ke stahování aplikací, způsobu výběru aplikací a užívání aplikací. V závěru práce je uvedeno shrnutí získaných poznatků a návrh možných opatření vyplývajících z provedeného výzkumu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.