Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  předchozí11 - 20další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Ubytovací zařízení Blanice
Bače, Jakub ; Klubalová, Pavlína (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním projektové dokumentace stavby ubytovacího zařízení Blanice. Objekt má obdélníkový tvar. Navržený objekt je umístěn v obci Vodňany. Ubytovací zařízení je navrženo pro 28 osob a 32 míst v restauraci. Objekt je navržen jako čtyřpodlažní, částečně podsklepený. V podzemním podlaží se nacházejí prostory pro skladování, technické zázemí. V prvním nadzemním podlaží je umístěn hlavní vstup, recepce a restaurace s technickým zázemím pro zaměstnance. V druhém a třetím nadzemním podlaží jsou pokoje pro ubytování hostů. V druhém nadzemním podlaží se nachází také pokoj pro osoby s omezenou schopností pohybu. Objekt je zděný z cihelných bloků s plochou střechou.
Produkt vybraného ubytovacího zařízení a jeho distribuce
DUŠKOVÁ, Tereza
Cílem bakalářské práce je charakteristika a specifikace produktu vybraného ubytovacího zařízení včetně jeho distribuce a návrh možností zdokonalení jeho tvorby a distribuce. Pro mou bakalářskou práci jsem si vybrala hotel Biograf v Písku, který se nachází přímo v centru historického města Písek. V analytické části zpracovávám primární data, které jsem získala na základě dotazníkového šetření a řízeného rozhovoru s manažerkou hotelu.
Investiční záměr pro výstavbu a provoz rodinného penzionu
Ondráček, Vojtěch ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Špička, Jindřich (oponent)
V bakalářské práci se věnuji investičnímu záměru na vybudování a provoz penzionu na území Jihomoravského kraje. Hlavním cílem je vypracování podnikatelského plánu a zhodnocení proveditelnosti. Teoretická část obsahuje základní pojmy týkající se podnikání a podnikatelského plánu. Praktická část obsahuje popis projektu, analýzu trhu, strategický a finanční plán.
Věrnostní program vybraného ubytovacího zařízení v Praze
Polatová, Karolína ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá věrnostním programem hotelového řetězce. Charakterizuje principy programu a popisuje jeho fungování. Věrnostní programy využívá mnoho společností, proto je cílem této práce posoudit jejich účinnost prostřednictvím zhodnocení věrnostního programu Starwood Preferred Guest, který je produktem hotelového řetězce Starwood Hotels and Resorts, Inc. Z jedné strany se hledí na výhodnost programu pro zákazníka a jeho spokojenost a z druhé strany se soustředí na výnosnost pro podnik. Výzkum je založen na reálných dopadech věrnostního programu na vybrané ubytovací zařízení. Dopady jsou vyobrazeny v podobě statistických údajů, které vycházejí z interních zdrojů hotelu. Tyto čísla jsou použita k výpočtu výnosnosti programu, k vypočítání o kolik je členský host výnosnější oproti běžnému hostovi. Šetření výhodnosti programu pro členy je stavěno na informacích zakotvených v charakteristice věrnostního programu. K posouzení spokojenosti člena je použita analýza recenzí hostů. Přínosem bakalářské práce je docílení širšího povědomí o důležitosti věrnostního programu, u ubytovacích zařízení zvláště.
Ekologická certifikace ubytovacích zařízení
Vaks, Maya ; Indrová, Jarmila (vedoucí práce) ; Petrů, Zdenka (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na historii udržitelného chování, zejména v turismu a na vývoj systému ekoznačení s důrazem na ubytovací zařízení. Součástí práce je také zhodnocení konkurenční výhody ekologických ubytovacích zařízení a postup získání certifikátu. Hlavním cílem je zjistit, jak je důležitá otázka ochrany přírody a péče o životní prostředí pro turisty, a jak silně ovlivní rozhodování a chuť připlatit si za využití šetrných certifikovaných služeb v Praze. Prostřednictvím dotazníkového šetření byla posuzována hypotéza, že zákazníci ubytovacích zařízení v Praze jsou ochotni platit za tyto služby více. Závěr obsahuje vlastní postoj autora a jeho návrh dalších postupů.
Státní ubytovací zařízení v prostředí soukromých podniků
Olijnyk, Lilija ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kalábová, Markéta (oponent)
Bakalářská práce analyzuje a hodnotí postavení SPA HOTELU THERMAL na trhu. Hlavním cílem práce je analýza hotelu a služeb poskytovaných v hotelu Thermal a zhodnocení nevýhod, resp. výhod, které hotel má v souvislosti s tím, že je vlastněný státem. Práce je rozdělená do dvou částí. První část práce popisuje historii ubytovacích zařízení a jejich význam, zabývá se rozdělením ubytovacích zařízení a organizační strukturou středně velkého hotelu. Druha část je věnována hotelu Thermal, zaměřuje se na jeho historii, poskytované služby a analyzuje jeho největší konkurenty v Karlových Varech. Po zhodnocení konkurenčních hotelů je vytvořena SWOT analýza hotelu Thermal. Poslední kapitola se soustřeďuje na nevýhody, které hotel má v oblasti personální politiky, způsobu financování a legislativě.
Podnikatelský plán pro založení ubytovacího zařízení s restauračními službami
Prokop, David ; Bednářová, Ing Lucie (oponent) ; Bumberová, Veronika (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na zpracování reálného podnikatelského plánu na založení ubytovacího zařízení s restauračními službami. Práce začíná vymezením základních pojmů v teoretické části, pokračuje přes analýzy vnitřního a vnějšího prostředí, až po hlavní cíl, kterým je vypracování ekonomicky reálného podnikatelského plánu.
Návrh internetového rezervačního portálu hotelu
Svobodník, Dalibor ; Pacal, Petr (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem internetového rezervačního portálu. Cílem je navrhnout způsob rezervace ubytování přes internet v ubytovacím zařízení. To zahrnuje zobrazení a popsání procesů, zabezpečení, správných postupů a ekonomických zhodnocení, které s návrhem souvisí.
Marketingová strategie malého ubytovacího zařízení v Praze
Spousta, Filip ; Jenčková, Jiřina (vedoucí práce) ; Kvítková, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá deskripcí ubytovacího zařízení a marketingu včetně jeho jednotlivých fází. Cílem bakalářské práce je vypracovat marketingovou strategii pro hotel Pod Věží. Dále práce vypracovává analýzu makroprostředí, SWOT analýzu, segmentaci trhu. Poté práce stanovuje marketingové cíle, které se na základě získaných údajů prostřednictvím marketingového mixu hotelu snaží naplnit. Na závěr probíhají měření a vyhodnocuje se, zda je marketingová strategie hotelu efektivní.
Podnikatelský plán. Založení ubytovacího zařízení.
Žaiglová, Markéta ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo zjistit náklady na provoz a rentabilitu provozu nového ubytovacího zařízení. V teoretické části jsem se zaměřila na podnikání obecně - jaké jsou podmínky podnikání, založení živnosti a obchodní společnosti apod. - dále jaké vlastnosti by měl mít úspěšný podnikatel. Hlavní náplní teoretické části byl popis a obsahová stránka podnikatelského plánu - co všechno má obsahovat. U praktické části se data u analýzy odvětví a trhu zjišťovala jak vlastním výzkumem, tak ze statistických tabulek zveřejněných na webu Českého statistického úřadu. Zohledněny jsou různé aspekty, které podnikání mohou ovlivnit. Analyzovala se místní konkurence a zjistilo se, že je zde velký počet penzionů a hotelů, ale chybí dostatek ubytovacích míst v zařízení typu ubytovna. Marketingový plán se vypracoval tak, aby nebyl příliš finančně náročný, ale zároveň aby zasáhl co nejvíce cílových zákazníků. Zhodnotila se případná rizika podnikání a jejich opatření, silné a slabé stránky a také např. bod zvratu, při kolika zákaznících začne být podnikání ziskové. Ve finančním plánu jsou vypracovány tři varianty počtu ubytovaných a případných zisků. V závěru se dospělo k faktu, že tato oblast podnikání se jeví jako dosti nejistá a mělo by se zvážit, zda projekt realizovat.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   předchozí11 - 20další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.