Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 36 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Obrazová a video interpretace zvukových dat
Milota, Vojtěch ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zabývá obrazovou a video interpretací zvukových dat. Zaobírá se časově proměnnými parametry zvukového a hudebního signálu a jejich analýzou. Zkoumá různé přístupy k obrazové a video interpretaci zvukových dat a její vývoj. V práci dochází k realizaci obrazové a video interpretace pomocí různých softwarových nástrojů a odlišných metod. V závěru práce je nastíněn možný vývoj audiovizuální produkce pomocí nejnovějších nástrojů.
Vizualizace grafických scén v knihovně OGRE
Ondrejíček, Marián ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Účelem této práce je prozkoumat možnosti vizualizační knihovny OGRE a implementovat demonstrační aplikaci, která využívá jednoduché i pokročilejší prostředky této knihovny. Dále se práce zabývá tvorbou efektů v jazyce Cg a jejich propojením s knihovnou OGRE. Analyzována je také knihovna Bullet, která se ve vizualizačních aplikacích často používá pro fyzikální výpočty. Druhá část práce se věnuje implementaci demonstrační aplikace. V závěru jsou zhodnoceny dosažené výsledky a nastíněny možnosti budoucího vývoje.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Bobuľa, Matej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne generovanie terénu, procedurálne generovanie textúr, osvetlenie, animácia a tvorba časticových systémov. Taktiež sa zaoberá metódami na redukciu veľkosti výslednej aplikácie ako nastavenie kompilátoru a komprimácia súborov. Výsledkom je nočná prechádzka po sopečnom ostrove. Vytvorené grafické intro svojou veľkosťou nepresahuje hranicu 64kB.
Částicové systémy
Synáček, Jan ; Španěl, Michal (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
Obsahem této práce je návrh a implementace rozšíření částicového systému article SystemsAPI. Rozšíření poskytuje prostředek, kterým lze rozdělit 3D model definovanýpomocí okrajové reprezentace na části pomocí rovin a prostřednictvím částicového systému je vykreslit. Protože jsou částice reprezentovány jako hmotné body, existující systém je rozšířen také o možnost jejich objemové reprezentace. Dále je vytvořena jednoduchá hra demonstrující toto rozšíření.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Obrtlík, Petr ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na problematiku tvorby grafického intra s omezenou velikostí. Práce popisuje využívané metody pro tvorbu grafického intra. Zabývá se procedurálním generováním objektů a textur, jednoduchým generováním částic, vykreslováním vodní hladiny s reflexí a refrakcí, vytvářením stínů, osvětlení, nastavením kompilátoru a komprimací výsledného souboru. Výsledkem je kreslená krajinka simulující průběh dne. Vytvořené grafické intro má velikost menší než 64kB.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Milet, Tomáš ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tvorbou intra s omezenou velikostí. Práce popisuje metody pro omezení velikosti výsledné aplikace. Hlavní část práce popisuje metody pro generování a animaci grafického obsahu. Zabývá se tvorbou textur a geometrie. Další částí jsou fyzikální simulace částicových a elastických systémů.
Virtuální interaktivní procházka krajinou
Halas, Petr ; Dvořák, Radim (oponent) ; Stružka, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou modelování krajiny v OpenGL. Obsahuje teoretický princip vykreslování ve 3D pomocí funkcí OpenGL a popis některých technologií sloužících k modelování realistických objektů a efektů. Tyto technologie jsou demonstrovány na aplikaci modelující interaktivní procházku krajinou, která je nakonec otestována pomocí dotazníků, vyplněných skupinou dobrovolníků.
Obrazová a video interpretace zvukových dat
Milota, Vojtěch ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Říha, Kamil (vedoucí práce)
Práce se zabývá obrazovou a video interpretací zvukových dat. Zaobírá se časově proměnnými parametry zvukového a hudebního signálu a jejich analýzou. Zkoumá různé přístupy k obrazové a video interpretaci zvukových dat a její vývoj. V práci dochází k realizaci obrazové a video interpretace pomocí různých softwarových nástrojů a odlišných metod. V závěru práce je nastíněn možný vývoj audiovizuální produkce pomocí nejnovějších nástrojů.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Bobuľa, Matej ; Milet, Tomáš (oponent) ; Matýšek, Michal (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca rieši problematiku tvorby grafického intra v OpenGL s obmedzenou veľkosťou na 64kB. Popisuje použité metódy, vďaka ktorým sme schopný takéto intro vytvoriť. Medzi tieto metódy patrí: procedurálne generovanie terénu, procedurálne generovanie textúr, osvetlenie, animácia a tvorba časticových systémov. Taktiež sa zaoberá metódami na redukciu veľkosti výslednej aplikácie ako nastavenie kompilátoru a komprimácia súborov. Výsledkom je nočná prechádzka po sopečnom ostrove. Vytvorené grafické intro svojou veľkosťou nepresahuje hranicu 64kB.
Grafické demo s vesmírnou tematikou
Prajka, Martin ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou grafického dema bez omezení velikosti za použití OpenGL. Práce implementuje post-processing efekty, jako jsou shadow-mapping, bloom a gaussian blur. Dále popisuje částicové systémy a animaci kamery. Demo se odehrává ve vesmírném prostředí a je rozděleno do tří scén. Konec práce je zaměřen na zhodnocení výsledků uživatelských a výkonových testů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 36 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.