Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  předchozí11 - 16  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzájemný vztah poptávky po staročeské gastronomii a nabídky vybrané restaurace
Heroutová, Kateřina ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Práce detailně definuje historii a charakteristiku české gastronomie, která se v současné době dostává do ústraní kvůli trendu zdravého životního stylu. Každá ze dvou tržních stran je analyzována samostatně a v závěru jsou tyto výsledky porovnány. Poptávka byla monitorována pomocí dotazníků, které byly distribuovány v restauraci rezidentní i zahraniční klientele. Výsledky analýzy poptávky byly předány provoznímu restaurace, na základě kterých budou pravděpodobně přijata rozhodnutí o budoucích změnách. Na druhé straně je provozní analýza hodnotící stranu nabídky a zaměřující se především na marketingovou strategii provozovny a její nabídku.
Te Deum v české hudbě 18. století, edice vybraných skladeb, analýza
KUBA, Petr
Následující práce si klade za cíl sledovat funkce, které zastávalo zhudebnění textu Te Deum laudamus v průběhu dějin hudby, zhruba od 15. století. Předmětem jsou pak příležitosti, ke kterým skládali Te Deum významní skladatelé své doby. Zvláště přihlíží k české hudbě 18. století, která se v historickém bádání zatím jeví jako méně objasněná. S tím souvisí také edice vybraných skladeb dvou významných českých skladatelů, působících v době pozdního baroka a klasicismu, Jana Zacha a Vojtěcha Jírovce. Edice převádí rukopisy do dnešních klíčů a zapisuje je do partitury. Dále zkoumá formu a styl, v jakém jsou díla psána.
Regionální nerovnováha a její řešení prostřednictvím programu INTERREG IIIA
Štěrbová, Marta ; Vostrovská, Zdenka (vedoucí práce) ; Vebrová, Ludmila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na problematiku regionální a strukturální politiky. V teoretické části jsou uvedeny příčiny vzniku regionální politiky, její podstata, principy, nástroje a cíle a rovněž i historický vývoj. Tato práce se podrobněji zabývá přeshraniční spoluprací, jež je na území České republiky podporována programem INTERREG IIIA. Dále je pozornost věnována srovnání programových odlišností mezi programovacím obdobím 2004 -- 2006 a 2007 -- 2013, a to konkrétně na česko -- polské hranici. Praktická část analyzuje výsledky programového období 2004 -- 2006 z hlediska všech pěti hranic (Sasko, Bavorsko, Rakousko, Slovensko, Polsko). Cílem této práce je zhodnotit význam regionální politiky ČR v souvislosti na využití programu INTERREG IIIA.
Ahold - analýza společnosti a jejího působení na českém trhu
Táborský, Michal ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
V mojí práci se soustředím na popis firmy Ahold a jejího působení na trh České republiky. V první části se zabývám historií a strukturou firmy, dále pak hodnotím aspekty trhu ČR v době, kdy na něj firma Ahold vstupuje. V práci zkoumám i nákupní atmosféru provozoven Albert a Hypernova. Reakce typických zákazníků firmy na její atmosféru jsem zpracoval formou dotazníku, který mi spolu se SWOT analýzou a finanční analýzou pomáhají zjistit stav firmy v konkurenčním prostředí. V závěru hodnotím silné a slabé stránky firmy a z příležitostí a hrozeb v rámci trhu ČR se snažím pro firmu navrhnout optimální řešení do budoucna.
Analýza zaměstnaneckých výhod v podniku
Strnad, Lukáš ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
V moderní době je nabídka výhod nedílnou součástí odměňování. Za vykonanou práci zaměstnanci nepobírají pouze mzdu. Zaměstnaneckých výhod je nepřeberné množství. Bakalářská práce v teoretické části nejprve definuje pojem zaměstnanecké výhody, shrnuje daňovou legislativu a ukazuje na nové trendy této problematiky. Po krátkém představení společnosti Česká spořitelna, a.s. práce popisuje systém zaměstnaneckých výhod ve firmě, pomocí dotazníkového šetření analyzuje tento systém z pohledu spokojenosti, informovanosti a míře využívání. Po zhodnocení celého systému benefitů navrhuji případná zlepšení.
Česká republika jako zboží - marketingová komunikace
Pavlů, Jan ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skála, Patrik (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací České republiky, a to zejména komunikací veřejného sektoru, a dále vnímáním této komunikace českou veřejností.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   předchozí11 - 16  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.