Žádný přesný výsledek pro ""Step nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Step ...

Žádný přesný výsledek pro program" nebyl nalezen, zkusme místo něj použít program ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 94 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.83 vteřin. 
Možnosti systému Sinumerik 840D při programování CNC obráběcích strojů
Olina, Anna ; Sámelová, Vendula (oponent) ; Polzer, Aleš (vedoucí práce)
Diplomová práce uvádí historicky vývoj a současnost CNC obráběcích strojů a jejich řídicích systémů. Také v práci jsou popsané základy a metodiky programování, pomocí kterých může byt realizována tvorba NC programu v ŘS Sinumerik 840D. Druha část práce zahrnuje zpracování výrobního postupu součásti (skříň převodovky) a NC programu. Ten program je vytvořen v dílensky orientovaném prostředí ShopMill. Ověření programu bylo zajištěno pomocí modulu simulace řídicího systému.
Implementation of a Pick and Place Machine in a Siemens S7 Program Language
Mareček, Jakub ; Šimek, Václav (oponent) ; Bartoš, Pavel (vedoucí práce)
This work deals with a method of how to control a SIMATIC S5 machine by a newer SIMATIC S7 PLC and a SIMATIC TP177b DP/PN touch panel via PROFIBUS. For communication with the S5 machine an interface module IM 308-C DP was chosen. The control of the machine is completely realized by a newer SIMATIC S7 PLC and a touch panel. As a programing language was chosen Statement List (STL). The application for the touch panel was created in SIMATIC Wincc flexible 2005 environment. The main objective of this work is to propose and describe a method of controlling the machine by a newer PLC. The future work is discussed at the end.
Možnosti spolurozhodování rodičů v programu Začít spolu
Výborná, Monika ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou spolurozhodování rodičů dítěte na průběhu vzdělávání jejich dětí v programu Začít spolu na prvním stupni základní školy. V teoretické části je představen fenomén rodičovského spolurozhodování jako jedné z forem spolupráce s rodinou a jako důležitý faktor, posilující efektivitu žákovského vzdělávání. Teoretická část této práce čerpá poznatky z české i zahraniční literatury. Na teoretickou část navazuje část výzkumná, která je koncipovaná jako kvalitativní výzkum. Představuje rozhovory s vybranými rodiči a učiteli z několika tříd základní školy. Cílem výzkumu je zjistit, jak rodiče a učitelé rozumí jevu spolurozhodování a zaměřuje se na jejich zpětnou vazbu, opírající se o jejich dosavadní zkušenosti. Kromě výhod a přínosů diplomová práce rovněž poukazuje na slabá místa a kritické body spolurozhodování. Součástí praktické části je také rozhovor s učitelkou prvního stupně základní školy, zabývající se programem Začít spolu a spoluprací mezi rodiči a školou prostřednictvím Metodického centra Začít spolu. Rozhovor se opírá o vlastní praxi učitelky a její zkušenosti. Výsledky výzkumu a rozhovorů s rodiči a učiteli poskytují komplexní pohled na problematiku rodičovského spolurozhodování v kontextu programu Začít spolu na prvním stupni základní školy. Tyto...
Školní vzdělávací program "Začít spolu" v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
TOMKOVÁ, Erika
Tématem bakalářské práce je Školní vzdělávací program Začít spolu v mateřské škole v kontextu dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Cílem bakalářské práce je zpracování vymezeného problému v teoretické rovině a na této bázi následovně provedené kvalitativní šetření v designu případové studie, která se zaměřuje na popis zavádění a aplikace vzdělávacího programu Začít spolu do prostředí mateřské školy.
Komparace tradičních českých škol s alternativním programem vzdělávání Začít spolu
KVAPILOVÁ, Ráchel
Závěrečná práce se věnuje komparaci tradičních českých škol a škol využívající alternativní program Začít spolu. Cílem práce je seznámit s pohledy tradiční školy a alternativního programu Začít spolu na strukturu vyučování, prostory, kde výuka probíhá, spolupráci dětí, učitelů a rodiny. Dále je cílem porovnat jednotlivé rozdíly mezi školami pomocí dotazníku. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část práce představí samotný program "Začít spolu" a bude představeno využívání tohoto programu v rámci ČR. Vymezena budou základní specifika tohoto programu, jako je sebehodnocení, centra aktivit. Text se bude zabývat i školou tradiční. V praktické části se práce zaměří na vybrané školy tradiční a ty, které využívají alternativní program, a bude porovnáno, jak práci ve škole hodnotí učitelé v závislosti na zkušenostech a názorech. Stěžejní metodou výzkumu bude dotazníkové šetření.
Komunikace a spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu
Kozubková, Tereza ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu komunikace a spolupráce mezi školou a rodinou na prvním stupni v programu Začít spolu. Teoretická část práce vymezuje pojem komunikace a pedagogická komunikace, jejich funkcím a ovlivňující faktorům. Práce popisuje program Začít spolu a jeho základní principy. Na základě toho je velká část práce věnována porovnávání forem komunikace a spolupráce v programu Začít spolu s běžným pojetím. Praktická část zkoumá osobní a elektronické typy komunikace a spolupráce s rodinou v praxi. Dále se výzkum zaměřuje na vliv pandemie Covid-19 na komunikaci a spolupráci mezi školou a rodinou. Výzkum práce spočívá na kvalitativní metodě bádání formou polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky autorka srovnává a uzavírá ve shrnutí výsledků. KLÍČOVÁ SLOVA: Komunikace, rodina, škola, program Začít spolu, vzdělávání, dovednosti, informovanost, pandemie Covid-19
Formy spolupráce rodiny a školy na 1. stupni ZŠ
Bakalárová, Tereza ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinou a školou v programu Začít spolu. Teoretická část se zaměřuje na rodinu a školu jako výchovně vzdělávací instituce, popisuje jejich historický vývoj a na něj navazující současné trendy v komunikaci a ve spolupráci mezi školou a rodinou. Práce převážně čerpá z programu Začít spolu. Věnuje se dvěma vybraným standardům, které vymezují kritéria kvality spolupráce školy s rodinou, a oba dokumenty porovnává. Empirická část prezentuje akční výzkum, který se zaměřuje na "Smlouvy o učení", jako jednu z možných forem spolupráce školy s rodinou. Mapuje implementaci "Smluv" na základní škole X a zkoumá přínosy těchto "Smluv" pro žáka, rodiče, učitele a pro jejich vzájemnou spolupráci. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Teaching English in the Czech Step by Step Preschool Programme
Forestová, Mahulena ; Vít, Radek (vedoucí práce) ; Morgan, Craig Alan (oponent)
Bakalářská práce s názvem Výuka angličtiny v předškolním programu Začít spolu se zabývá způsobem, jakým je výuka angličtiny implementována do programu Začít spolu ve vybraných školkách. První kapitola obsahuje stručný přehled historie programu Začít spolu. Druhá kapitola shrnuje metody a přístupy k výuce angličtiny jako druhého jazyka u předškolních dětí. Třetí kapitola popisuje zásady předškolního programu Začít spolu, denní plán předškolních zařízení a poskytuje návrh na implementaci výuky angličtiny do programu Začít spolu. Čtvrtá kapitola je praktická část a prezentuje analýzu výsledků výzkumu v oblasti výuky angličtiny ve vybraných školkách s programem Začít spolu. Obsahuje též prezentaci a interpretaci výsledků dotazníku a interview s učiteli vybraných školek.
Ranní zpráva jako nástroj rozvoje čtenářské gramotnosti
Jelínková, Eliška ; Poche Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Vallin, Petra (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá ranní zprávou z programu Začít spolu jako možným nástrojem pro rozvoj čtenářské gramotnosti. V teoretické části se práce věnuje definici čtenářské gramotnosti, jejím jednotlivým rovinám a jejímu zakotvení v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání. Porovnává klíčové kompetence uvedené v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání s rovinami čtenářské gramotnosti a objasňuje jejich vzájemný vztah a důležitost jejich stejnoměrného rozvoje. Podrobněji se věnuje jednomu ze stěžejních programů v této oblasti, programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, a jeho metodám rozvíjejícím čtenářskou gramotnost. Dále se zabývá programem Začít spolu a rozvojem čtenářské gramotnosti jako jeho součásti. Zaměřuje se zejména na ranní zprávu jako jednu z možných čtenářských strategií. Praktická část práce na základě pozorování a rozhovorů s učiteli programu Začít spolu mapuje, jaké formy ranních zpráv se osvědčují a jak je vnímán její přesah do čtenářské gramotnosti. Dále obsahuje soubor ranních zpráv aplikovaných v běžné třídě, jejich analýzu a reflexi z hlediska čtenářské gramotnosti. Na základě této analýzy obsahuje také návrhy ranních zpráv rozvíjejících roviny čtenářské gramotnosti, které v předchozích zprávách rozvíjeny nebyly.
Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky
Cihelková, Monika ; Kargerová, Jana (vedoucí práce) ; Hejlová, Helena (oponent)
Název: Formy spolupráce rodiny a školy na počátku školní docházky Vedoucí diplomové práce: Mgr. Jana Kargerová, PhD. Autor diplomové práce: Monika Cihelková Abstrakt: Diplomová práce se zabývá formami spolupráce mezi rodinu a školou na počátku školní docházky. Teoretická část se zabývá charakteristikou pojmů rodina, škola a učitel. Dále rodinou a školou jako výchovně - vzdělávací institucí či zapojením rodičů do vzdělávacího procesu. Věnuje se možným formám komunikace a spolupráce mezi rodinou a školou. A zabývá se pojetím spolupráce v kurikulárních a dalších dokumentech. Empirická část se zabývá kvalitativním výzkumem, tj. (pozorování, rozhovor, dotazník), který se zaměřuje na jednu z efektivních forem spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky, tj. konzultace rodič - žák - učitel. Empirická část podává informace o výsledcích spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu. Snaží se zjistit a zmapovat, zda jsou konzultace efektivní formou spolupráce na počátku školní docházky a jaký je jejich přínos pro rodiče, žáka a učitele. Klíčová slova: Škola a rodina, spolupráce mezi rodinou a školou na počátku školní docházky, dokumenty zabývající se pojetím spolupráce rodiny a školy, program Začít spolu, konzultační hodiny, zkušenosti, názory.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 94 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.