Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Monitorování poruch zdiva sakrálních staveb
Kozubková, Tereza ; Stehlík, Michal (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá monitorováním trhlin ve zdivu sakrálních staveb a vhodnými metodami měření jejich pohybů. První část práce se věnuje historickému vývoji vybrané stavby a popisu konstrukce. Dále pak popisuje metody, vhodné ke sledování pohybů v trhlinách a návrhu vhodné metodiky pro sledování podobných objektů. Druhá část této práce je věnována prakticky provedenému měření vybraného objektu, jeho vyhodnocení a zhodnocení stavu konstrukce.
Průzkum a hodnocení existující konstrukce
Kozubková, Tereza ; Hrabová, Kristýna (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá průzkumem a hodnocením existující konstrukce. Teoretická část práce je zaměřena na popis přístrojů a metod používaných pro destruktivní i nedestruktivní diagnostiku stávajících objektů. V praktické části je zpracována rešerše předchozích průzkumů a jejich výsledků a dále proveden vlastní diagnostický průzkum konstrukce. Na základě výsledků průzkumu je vybrán a staticky posouzen kritický prvek konstrukce a následně navržen způsob statického zajištění objektu.
Monitorování poruch zdiva sakrálních staveb
Kozubková, Tereza ; Stehlík, Michal (oponent) ; Cikrle, Petr (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá monitorováním trhlin ve zdivu sakrálních staveb a vhodnými metodami měření jejich pohybů. První část práce se věnuje historickému vývoji vybrané stavby a popisu konstrukce. Dále pak popisuje metody, vhodné ke sledování pohybů v trhlinách a návrhu vhodné metodiky pro sledování podobných objektů. Druhá část této práce je věnována prakticky provedenému měření vybraného objektu, jeho vyhodnocení a zhodnocení stavu konstrukce.
Komunikace a spolupráce rodiny a školy v programu Začít spolu
Kozubková, Tereza ; Vallin, Petra (vedoucí práce) ; Poche Kargerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se věnuje tématu komunikace a spolupráce mezi školou a rodinou na prvním stupni v programu Začít spolu. Teoretická část práce vymezuje pojem komunikace a pedagogická komunikace, jejich funkcím a ovlivňující faktorům. Práce popisuje program Začít spolu a jeho základní principy. Na základě toho je velká část práce věnována porovnávání forem komunikace a spolupráce v programu Začít spolu s běžným pojetím. Praktická část zkoumá osobní a elektronické typy komunikace a spolupráce s rodinou v praxi. Dále se výzkum zaměřuje na vliv pandemie Covid-19 na komunikaci a spolupráci mezi školou a rodinou. Výzkum práce spočívá na kvalitativní metodě bádání formou polostrukturovaného rozhovoru. Výsledky autorka srovnává a uzavírá ve shrnutí výsledků. KLÍČOVÁ SLOVA: Komunikace, rodina, škola, program Začít spolu, vzdělávání, dovednosti, informovanost, pandemie Covid-19

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.