Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 131 záznamů.  začátekpředchozí109 - 118dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internal communication in the security sector
Chlebiková, Lucie
Cílem této bakalářské práce je zhodnocení a analýza interní komunikace v bezpečnostním sektoru za použití internetového dotazníku. Výsledky poskytnou doporučení a strategii pro zefektivnění interní komunikace. Zaměstnanci by především měli být seznámeni s cíly, vizemi a fungováním společnosti. Tato práce je především zaměřena na komunikaci mezi top manažery a jejich zaměstnanci. Respondenti jsou zaměstnanci firmy Trade FIDES kteří poskytli jejich osobní názory a informace o jejich společnosti. Zaměstnanci také odpověděli na otázky týkající se současného stavu interní komunikace firmy. Následně bude zhotovena nalýza a doporučení pro lepší interní komunikaci, která budou poskytnuta společnosti Trade FIDES a která také budou aplikovatelná pro celý segment bezpečnostního sektoru.
Potential of Enterprise Social Network to support Green ICT
Michalovčik, Jozef ; Basl, Josef (vedoucí práce) ; Buchalcevová, Alena (oponent)
Práca popisuje sociálne siete ako nový nástroj, ktorý ovplyvnil spôsob, akým ľudia využí-vajú internet a navzájom komunikujú. Túto pomerne novú technológiu a trend vykresľuje po technologickej stránke, ktorá je v súlade s Green ICT. Detailne popisuje prínosy virtua-lizácie, cloud computingu či webu 2.0, ktoré túto inováciu umožnili. Na druhej strane vy-kresľuje sociálne siete zo sociologického hľadiska ako prirodzený vývoj, ktorý nevyžaduje razantnú zmenu správania sa používateľov. Ide len o ďalší krok vo vývoji nástrojov komu-nikácie a výmeny informácií. Vyčleňuje podnikové sociálne siete a ich potenciálne uplat-nenie v rámci podniku, a to na podporu jeho chodu, podporu komunikácie, zdieľania dokumentov a informácií či podporu riadenia a manažérskeho rozhodovania. Analyzuje a vzájomne porovnáva súčasne dostupné podnikové sociálne siete čím vytvára viackriteriálnu maticu, ktorá firmám poskytuje návod a pomôcku pri výbere konkrétneho nástroja podľa ich preferencií. Zároveň na základe vzorových aktivít a situácií z projektového manažmentu porovnáva komunikáciu pomocou podnikovej sociálnej siete s komunikáciou cez email. Na týchto príkladoch demonštruje mieru pridanej hodnoty použí-vania podnikových sociálnych sietí znalostnými pracovníkmi, v podobe efektívnejšieho fungovania a zvýšenia zamestnaneckej spokojnosti.
Řešení vnitrofiremní komunikace a spolupráce s podporou IT
Růt, Václav ; Kunstová, Renáta (vedoucí práce) ; Fortinová, Jana (oponent)
Práce se zabývá interní komunikací a spoluprací ve firmě. Teoretické poznatky aplikuje na společnost Firma 2.0. Analyzuje současný stav v této firmě a díky dotazníkovému šetření stanovuje hlavní nedostatky současného řešení interní komunikace a spolupráce. Aktuálně Firma 2.0 využívá několik decentralizovaných aplikací, které kvůli zvětšující se velikosti společnosti přestávají vyhovovat. Práce navrhuje nové, centralizované řešení, které si společnost vyvine sama na míru svým požadavkům. Součástí je podklad pro zadavatelskou dokumentaci, která zmíněné požadavky odráží. Aplikace je modulová, proto ji lze využít univerzálně v malých a středních podnicích. Z tohoto důvodu se stane součástí portfolia již prodávaných aplikací Firmy 2.0.
Interní komunikace ve firmě na příkladu společnosti Microsoft
Mrázková, Blanka ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na jednu z moderních metod personální práce, interní komunikaci. Zkoumá jak vazby interní komunikace na firemní kulturu, tak její využití pro zefektivnění podnikatelské činnosti a poukazuje na současný stav interní komunikace v českých firmách. Součástí práce je podrobný rozbor jednotlivých nástrojů vnitrofiremní komunikace z hlediska formálních i neformálních informačních kanálů. Důraz je kladen na nezbytnost měření výsledků strategie interní komunikace. Teoretické poznatky jsou následně využity pro analýzu interní komunikace v české pobočce Microsoftu. Informace získané na základě rozhovorů s manažery společnosti a vlastního dotazníkového šetření představují základ pro závěrečné hodnocení interní komunikace v Microsoftu a sestavení souboru doporučení pro budoucí úspěšný rozvoj interní komunikace ve firmě.
Interní komunikace v bankovní instituci
Zelová, Dagmar ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Cílem diplomové práce je analyzovat interní komunikaci ve společnosti Raiffeisenbank, a.s., identifikovat přednosti a nedostatky a navrhnout opatření k zefektivnění komunikačního procesu mezi cílovými skupinami interní komunikace. Teoretická východiska jsou zpracována s využitím dostupné odborné literatury a internetových zdrojů věnovaných interní komunikaci. Součástí praktické části je vyhodnocení výsledků dotazníkového šetření uskutečněného mezi vybranými zaměstnanci banky.
Interní firemní komunikace v holdingu PNS
Hradecká, Lucie ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Kleibl, Jiří (oponent)
Tato diplomová práce se věnuje interní komunikaci v holdingové společnosti PNS. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení pojmů: komunikace, interní komunikace a její nástroje, metody i bariéry. Praktická část je zaměřena na holding PNS a prostřednictvím anonymního dotazníkového šetření analyzuje úroveň stávající vnitropodnikové komunikace a názory zaměstnanců na způsoby předávání informací. Na základě výsledků získaných z průzkumu pak hodnotí využívání komunikačních prostředků, efektivitu komunikačních nástrojů a spokojenost zaměstnanců. V závěru jsou shrnuty výsledky a navržena některá doporučení, která by mohla vést ke zlepšení stávající úrovně interní komunikace ve společnosti.
Interní komunikace telekomunikačního operátora
Sembolová, Urszula ; Dvořáková, Zuzana (vedoucí práce) ; Sidó, Michael (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem interní komunikace a její aplikací ve společnosti T-mobile CZ v období organizačních a procesních změn. Jejím cílem je na základě dostupné teorie, best practice a pozorování rozpracovat nová pravidla základní vnitřní komunikace, se zaměřením na nejčastěji používané nástroje -- email a porady. Dále také rozpracovat nové role a zaměření manažerů, která se stanou základem nové firemní kultury jakožto součásti většího projektu zaměřeného na zvýšení konkurenceschopnosti v novém tržním prostředí. Práce obsahuje doporučení pro efektivnější emailovou komunikaci a přínosnější porady a rozpracovává role manažerů zaměřené na spokojenost zákazníka, neustále zlepšování, spolupráci, osobní růst a odpovědnost.
Firemní kultura společnosti Renault ČR
Přichystalová, Eliška ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Borský, Milan (oponent)
Firemní kultura je jedním ze základních předpokladů úspěšného fungování každé společnosti, neboť v sobě zahrnuje téměř vše, co s podnikem souvisí. Hlavním cílem této práce je pomocí dotazníkového šetření určit sílu a vliv firemní kultury společnosti Renault ČR na její zaměstnance a dále zjistit, jakým způsobem zde probíhá interní komunikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 131 záznamů.   začátekpředchozí109 - 118dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.