Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 137 záznamů.  začátekpředchozí105 - 114dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Tvorba e-shopu a prezentace zboží
Náhlovská, Klára ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Maryška, Miloš (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je samotné vytvoření elektronického obchodu. Dalším cílem je představit čtenáři možnosti tvorby vlastního elektronického obchodu se zaměřením na open-source řešení. Posledním cílem je seznámit čtenáře se zásadami tvorby produktové fotografie nabízeného zboží v tomto elektronickém obchodě. Výběr způsobu řešení tvorby elektronického obchodu probíhal na základě konzultace se zástupci firmy implementující elektronický obchod, s odborníky zabývajícími se tvorbou elektronických obchodů a z informačních zdrojů z internetu. Tvorba produktové fotografie probíhala v ateliéru vytvořeném v domácích podmínkách pomocí vlastních sil. Nejdůležitějším přínosem práce je samotná implementace elektronického obchodu. Dále je to rozšíření obzorů pro čtenáře z oblasti tvorby elektronických obchodů i produktové fotografie. Práce je rozdělena do tří částí. V první části - teoretické se zabývám výběrem vhodného způsobu tvorby elektronického obchodu z možných řešení. Poté se zde věnuji pouze zvolené variantě a sice open-source řešení. Na základě zvolených kritérií vybírám nejvhodnější open-source redakční systém pro majitele implementujícího elektronického obchodu. Dále se zde zabývám grafikou a jejím vlivem na návrh webu a poté zásadami pro tvorbu produktové fotografie. Druhá část se věnuje samotné tvorbě elektronického obchodu. Zaměřuji se zde především na prezentaci zboží a její vliv na uživatele. Dále se zde věnuji tvorbě produktové fotografie. Třetí část je zaměřena na testování návrhu elektronického obchodu nezávislými uživateli. Ti by měli být schopni identifikovat další případné nekonzistence, které je nutné zapracovat pro zlepšení uživatelského rozhraní. Dále se tato část zabývá porovnáním konkurenceschopnosti prezentace zboží včetně jejího vlivu na uživatele tohoto elektronického obchodu vůči elektronickému obchodu konkurence. Výsledkem tvorby elektronického obchodu je doporučení, jak vytvořit kvalitní elektronický obchod s nízkými vstupními náklady.
Webová analytika v malých a středních firmách
Jašek, Pavel ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Rauch, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá využitím webové analytiky a dalších metod poznávání zákazníků, které mohou pomoci i malým a středním podnikům jako významné nástroje pro podporu rozhodování, a díky tomu dosáhnout lepších obchodních výsledků v oblasti elektronického obchodování. Hlavním cílem práce je navrhnout a ověřit možnosti využití pokročilých metod webové analytiky v zákaznicky orientované malé firmě. V teoretické části je provedena rešerše současného stavu řešení tématu webové analytiky, jsou popsány podmínky malých a středních podniků, je provedena analýza trhu řešení vhodných pro určený segment firem a je diskutována aplikovatelnost různých metod a nástrojů webové analytiky v závislosti na modelu zralosti firmy. V praktické části práce jsou sepsána konkrétní doporučení pro firmu Baushop s.r.o. získaná z pilotního projektu. Tento projekt zahrnuje vstupní business analýzu a užití analytických nástrojů zaměřených k optimalizaci marketingových kampaní a vztahům se zákazníky. Jsou popsány konkrétní práce s daty, diskutovány způsoby analyzování a uvedeny podklady pro tvorbu doporučení ke změně internetových stránek a marketingových kampaní společnosti.
Řešení logistických procesů v informačním systému firmy
Šalanská, Pavlína ; Cimler, Petr (vedoucí práce)
Popis architektur informačního systému a architektury IS/IT obchodní firmy. Charakteristika řízení vztahů k zákazníkům, elektronického podnikání a obchodu, elektronického zásobování, elektronických tržišť a řízení dodavatelských řetězců. Analýza konkrétního logistického procesu ve vybrané obchodní firmě v souvislosti s tím, jak je informační systémem vybrané firmy nápomocen při uskutečňování celého procesu.
Založení elektronického obchodu s fotografiemi
Detvenová, Martina ; Müllerová, Jana (vedoucí práce) ; Srpová, Jitka (oponent)
Diplomová práce obsahuje praktický návrh postupu založení elektronického obchodu s fotografiemi. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou uvedeny vybrané metody a postupy získané z odborné literatury a relevantní k danému tématu. Praktická část se již zabývá samotným projektem, je sestaven konkrétní podnikatelský plán pro zvolený obchod.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu
Penkala, Jan ; Říhová, Zora (vedoucí práce) ; Špringerová, Michaela (oponent)
Diplomová práce Optimalizace firemních procesů v prostředí integrovaného informačního systému a eshopu prokáže hypotézu, že klíčem pro úspěšné internetové podnikání je mít správně nastavené procesní řízení společnosti, které se díky automatizovanému propojení, projevuje navenek i pro zákazníky přes prezentační vrstvu eshopu. Výsledky práce jsou užitečné pro majitele internetových obchodů pro představu o nastavení fungování jejich společností a zejména pro eshop, kde byla analýza provedena. Vybrané společnosti Penny spol. s r.o. tato analýza nastavuje pro eshop Elektro-partner.cz dvacet základních procesů, jejichž implementace povede k úspoře času zaměstnanců, maximálnímu využití informačního systému včetně možnosti implementace nových modulů, zpřehlednění a stanovení pracovních postupů, k vytváření zisku a k vyšší zákaznické spokojenosti. V teoretické části práce jsou obohaceny marketingové nástroje 4P pro eshopy o služby a konkurenci. Dále je speciálně pro eshopy upraven Porterův hodnotový řetězec a využit model důvěry v elektronické obchodování. Na těchto základech je vytvořena aktuální marketingová strategie eshopu včetně SWOT analýzy a definice strategických cílů. Identifikované procesy byly rozděleny na elementární, klíčové a podpůrné a znázorněny vztahy mezi nimi. Pro optimalizaci procesů je využita metodika Hammera a Champyho a proveditelnost a úspěšnost práce je zhodnocena podle best practises projektů reengineeringu. Jednotlivé optimalizované procesy jsou definovány specifikací procesu, využívanými dokumenty, moduly informačního systému a eshopu, znázorněny EPC modelem a jsou k nim stanoveny metriky a konkrétně vypsány oblasti zlepšení.
Zabezpečení malých internetových obchodů
Kohout, Karel ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Dvořák, Martin (oponent)
V bakalářské práci jsou popsány vybrané problémy spojené se zabezpečením malých internetových obchodů v zemích Evropské unie. Formou studie zkoumá, zda se zmíněné problémy vyskytují v reálně používaných aplikacích. Na základě podkladové literatury rozebírá některá specifika elektronického obchodování, evropské komunitární právo se zaměřením na ochranu osobních údajů a nevyžádaná obchodní sdělení a uvádí přehled minimálních požadavků na zabezpečení webových aplikací. Výzkumná část obsahuje zhodnocení sekcí zdrojových kódů, dokumentace, instalačních skriptů a řešení bezpečnostních incidentů sedmi nejpoužívanějších PHP open-source e-shopů s ohledem na požadavky stanovené v teoretické části. Prezentovány jsou i výsledky menší studie možného efektu zabezpečení na obrat internetového obchodu.
Sofistikované obchodní strategie a systémy při elektronickém obchodování
Bezděkovský, Jakub ; Votava, Libor (vedoucí práce) ; Donát, Lukáš (oponent)
Práce objasňuje začínajícím obchodníkům problematiku obchodních strategií a systémů. Pozornost je soustředěna na obchodníka s malým účtem. V teoretické části je čtenář uveden do reality obchodování a seznámen se základními teoretickými poznatky. Pomocí analýzy dat je v praktické části sestavena obchodní strategie s obchodními systémy. Cílem práce je pokusit se odpovědět na otázku, zda je možné na finančních trzích pomocí těchto strategií dlouhodobě vydělávat. Výsledkem práce je strategie, která je sestavena ze tří obchodních systémů. Tyto mechanické obchodní systémy byly naprogramovány v programu Metatrader 4. Po finálním vyhodnocení systémů a celé strategie zjišťujeme, že obchodní systémy (i přes ziskovost) nesplňují požadavky pro obchodování. V závěru je na základě rozhovoru s profesionálním obchodníkem navržena cesta, po které by se začínající obchodník měl ubírat, aby na finančních trzích pomocí sofistikovaných obchodních strategií a systémů dlouhodobě vydělával.
Elektronické obchodování a podnikání v Evropské unii
Nekvapil, Viktor ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá postavením elektronického obchodování a podnikání v Evropské unii. V první kapitole je elektronické obchodování a podnikání představeno v obecné rovině. Druhá kapitola se zabývá orgány EU, které se podílejí na tvorbě legislativy spojené s problematikou, třetí kapitola potom představuje hlavní strategický rámec EU a nejdůležitější směrnice v této oblasti. Čtvrtá kapitola obsahuje souhrn aktivit, kterými se snaží EU podporovat elektronické obchodování a podnikání. V páté kapitole je provedeno srovnání vyspělosti jednotlivých členských států EU, a to jak mezi sebou tak i z celosvětového hlediska.
Prodej potravin prostřednictvím internetu
Žádník, Petr ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Kubš, Martin (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prodejem potravin prostřednictvím internetu. V první části stručně popisuje historii elektronického obchodování a základní způsoby placení a distribuce v případě elektronického obchodu. Následující kapitoly blíže specifikují distribuční procesy, modely kompletace elektronických objednávek a způsoby vlastního doručování koncovým zákazníkům. Poslední část charakterizuje nejvýznamnější online prodejce potravin v zahraničí a přibližuje situaci na českém trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 137 záznamů.   začátekpředchozí105 - 114dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.