| |
| |
| |
|
Svatby v české společnosti
Procházková, Klára
V listopadovém šetření se CVVM zaměřilo na postoj obyvatelstva ke svatbám a na ideální věk při narození prvního dítěte, ideální počet dětí v rodině a názory na různé způsoby soužití partnerů.
|
| |
| |
| |
| |
|
Komerční sexuální zneužívání dětí
Mitlöhner, Miroslav
Aktivní účast autorů angažovaných v oboru kriminalistiky, trestního práva, psychologie, umění, psychodiagnostiky, psychoterapie i teologie - vedle početných lékařů - poukazuje na důstojné postavení, které si Bohnické sexuologické dny úrovní svých předchozích patnácti ročníků postupně vybudovaly v podvědomí odborné veřejnosti.
|
|
Vliv televizní reklamy na vnímání dětí
Vízková, Veronika ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Tato práce pojednává o vnímání televizní reklamy dětmi, které představují v rámci komerčních komunikací specifickou cílovou skupinu. Závěry o případném vlivu reklamních spotů na tuto generaci spotřebitelů vycházejí zejména z analýzy vlastního terénního šetření, které se uskutečnilo za pomoci dětí z mateřské a základní školy. Součástí práce jsou také právní a etická opatření upravující reklamní činnost s ohledem na děti.
|