Název:
Postoje detí k reklame
Překlad názvu:
Children's attitude towards advertisement
Autoři:
Duľová, Daniela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2008
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom bakalárskej práce je zistiť postoje jedenásť- a štrnásťročných detí k reklame. Práca skúma, aké sú ich požiadavky na reklamu a aké reklamy detskí spotrebitelia preferujú. Taktiež sa zaoberá postojmi k intenzite reklamy a k ponúkaným produktom z reklamy. Výskum bol prevedený na Slovensku.Cílem bakalářské práce je zjistit postoje jedenáct- a čtrnáctileté dětí k reklamě. Práce zkoumá, jaké jsou jejich požadavky na reklamu a jaké reklamy mladí spotřebitelé preferují. Současně se zabývá postoji k intenzitě reklamy a k nabízenému zboží z reklamy. Výzkum byl proveden na Slovensku.The object of this bachelor's thesis are children's attitudes towards advertisement. This thesis finds out which request for ad children have and which advertisements young consumers prefer. At the same time it is about attitudes towards intensity of ad and towards offered ad's products. The research was realized in Slovakia and children were 11- and 14-years old.
Klíčová slova:
děti; postoje; reklama; advertisement; attitude; children
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13906