Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 132 záznamů.  začátekpředchozí103 - 112dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sponzoring a reklama v činnostech CESA
Suchý, Marek ; Lepková, Hana (oponent) ; Nová, Jana (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku reklamy a sponzoringu neziskové organizace zaměřené na poskytování sportovních aktivit pro studenty Vysokého učení technického v Brně a širokou veřejnost. Práce obsahuje teoretické otázky problematiky, analýzu konkurence a vhodných zájemců a návrh jednotlivých řešení sponzoringu a reklamy.
Internet advertising for SME
Molnár, Peter ; Beluský, Vladimír (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
The aim of this work is to point main forms of internet advertising, used by advertising campaign. The other aims are to point on usage of internet advertising in SME and layout of advertising campaign using internet forms of advertising.
Návrhy strategie řízení podpory prodeje firmy
Viková, Miroslava ; Hruška, Stanislav (oponent) ; Mallya, Thaddeus (vedoucí práce)
V diplomová práci analyzuji strategickou pozici předního výrobce energetických nápojů a navrhnout přístupy podporující udržení a zlepšení konkurenčního postavení na trhu. Výsledkem této diplomové práce, by měly být návrhy na zlepšení strategie řízení podpory prodeje firmy Pinelli v oblasti nealkoholických a energetických nápojů. Tyto návrhy by měly být základnou konkurenceschopnosti a zlepšení postavení na trhu.
Sponzoring jako prostředek efektivní komunikace
Bábíková, Kristýna ; Pokorný, Karel (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá sponzorskými aktivitami společnosti Škoda Auto, a.s., které jsou využívány jako jeden z prostředků marketingové komunikace. Hlavním pilířem záměru zefektivnění komunikace je návrh nové strategie využití nástroje sponzoringu, která jej integruje do komplexního komunikačního mixu a prostřednictvím multiplikačního efektu maximalizuje účinek komunikace při současné snaze o naplnění marketingových a komunikačních cílů společnosti.
Daňové aspekty poskytování různých druhů podpor
Brychtová, Lenka ; Marková, Hana (vedoucí práce) ; Vybíral, Roman (oponent)
Tato práce se zabývá daňovými režimy vybraných druhů podpor (reprezentace, darů, reklamy a sponzoringu) z pohledu daní z příjmů. Obsahuje vymezení těchto podpor, rozebírá daňové režimy zejména z pohledu daňových a nedaňový nákladů a zabývá se celou problematikou nejen z pohledu poskytovatele těchto podpor, ale i příjemce. V závěru jsou rozebrány složitější příklady a shrnuty poznatky z předchozího rozboru.
Sponzoring v umělecké oblasti: Význam a role Sponsorship fitu
Čápová, Lenka ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Práce přibližuje proces fungování marketingového nástroje sponzoringu. Zaměřuje se na sponzoring v umělecké oblasti a zkoumá, jak je vnímán spotřebiteli a jaké přínosy má pro značku, potažmo firmu. Z procesu vnímání sponzorství spotřebiteli pak vyzdvihuje faktor sponsorship fit poukazující na důležitost vazby mezi sponzorem a sponzorovaným. Hlavním cílem práce je objasnit jeho podstatu a zjistit, zda se jím zástupci firem v českém prostředí řídí či nikoliv. Teoretická část práce popisuje relevantní poznatky vycházející ze soudobé, především zahraniční literatury a praktická část pak využívá existujícího spotřebitelského průzkumu a metody expertních rozhovorů. Společně tvoří konzistentní celek zachycující dosavadní teorie a jejich ověření v praxi. Práce dochází k závěru, že sponsorship fit v umělecké oblasti má svá specifika, která je nutné zohlednit a že firmy v českém prostředí si tato specifika uvědomují a úspěšně jim přizpůsobují své sponzorské aktivity.
Analýza financování sportu v Jindřichově Hradci
Hunal, Martin ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá financováním ve sportovním odvětví. V teoretické části práce je uvedena typologie sportovních organizací včetně všech potenciálních zdrojů jejich financování se zaměřením na sponzoring. V praktické části práce je, jakožto hlavní cíl této bakalářské práce, provedena analýza financování u sportovních klubů působících v Jindřichově Hradci, jejichž seniorské týmy hrají nejvyšší českou (v případě házené československou) ligu. Tato analýza je provedena kvalitativní metodou, tj. formou osobních rozhovorů s představiteli jednotlivých sportovních klubů. Součástí praktické části práce je také analýza klíče pro rozdělování dotací od města Jindřichův Hradec. Tato analýza je provedena taktéž formou osobního rozhovoru, a to rozhovoru s jedním ze zastupitelů města Jindřichův Hradec. Výsledky práce přináší srovnání mezi jednotlivými sportovními kluby v možnostech získávání finančních prostředků pro svůj chod.
Sponzoring ve volejbale
Fiala, Ondřej ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje sponzoringu mládežnických týmů a získání sponzora. Hlavním cílem je analýza dospělých a mládežnických týmů volejbalové extraligy a 1. Volejbalové ligy v ČR. A dále řešení problému shánění sponzoringu.
Marketingová komunikace vybrané sportovní organizace
Kalvodová, Michaela ; Tripes, Stanislav (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Bakalářská práce se věnuje problematice marketingové komunikace ve vybrané sportovní organizaci. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingové komunikace a její zasazení do obecného marketingu. Praktická část se věnuje aplikaci marketingových komunikačních nástrojů na prvoligový fotbalový klub, které jsou analyzovány jak ze strany vedení klubu, tak ze strany fanoušků. Cílem bakalářské práce je na základě kvalitativního zkoumání zjistit, jak efektivně umí klub komunikovat se svými fanoušky, jakých nástrojů k tomu využívá a jaká je odezva fanoušků.
Rozhodovací procesy ve sportovní organizaci Tělovýchovná jednota Čechie Dubeč
Erlichová, Nikola ; Váchová, Lucie (vedoucí práce) ; Zelená, Veronika (oponent)
Cílem mé práce je najít návrhy a doporučení v hledání nových sponzorů a tím usnadnit rozhodování Tělovýchovné jednotě Čechie Dubeč (dále jen "TJ") při řešení tohoto problému. Vyšší příjmy v oblasti sponzorských příspěvků jí zajistí podmínky pro následný rozvoj. Ve své práci se zabývám rozhodovacími procesy, které souvisí s aktivním přístupem týkajícím se získání finančních prostředků pro sportovní organizaci. Při vstupním rozhovoru jsem zjistila, že TJ má zájem o nezávislý pohled na svou situaci, případně o mé návrhy, které by mohla využít při získávání finančních prostředků. Mezi vlastní prostředky, které může TJ ovlivnit, patří členské příspěvky a finanční prostředky od případných sponzorů. Zatímco navyšování členských příspěvků má určitý limit, objem finančních prostředků od případných sponzorů je neomezen a závisí pouze na komunikačních schopnostech členů výboru TJ a jejich úsilí. Při psaní této práce vycházím z předpokladu, že objem příjmů v TJ je vždy obtížnější zajistit, než stejný objem výdajů utratit. Z jednání se zástupci TJ jsem zjistila, že výdaje jsou schvalovány až při zajištění finančních prostředků a rostou rychleji, než má TJ prostředků k dispozici. V práci jsem vycházela především z dostupných odborných zdrojů a interních materiálů TJ. Většina informací o TJ byla získána při jednáních s členem výboru a z osobního pozorování TJ.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 132 záznamů.   začátekpředchozí103 - 112dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.