Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 440 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Efektivita vybraných nástrojů content marketingu
Zachrdlová, Lenka
Diplomová práce se zabývá content marketingem a zkoumáním efektivity jeho vybraných nástrojů. Zvoleny byly různé typy šablon, vhodné pro zpracování obsahu ve formě online publikovaných článků. Efektivita byla zkoumána z několika pohledů - bez ohledu na pohlaví, s ohledem na pohlaví a dále z hlediska nákladové náročnosti. Využito bylo eye trackingového výzkumu a hloubkových rozhovorů. Na základě vyhodnocení jednotlivých článků byla učiněna závěrečná doporučení pro úpravu marketingových strategií.
Návrh online komunikace TIC BRNO
Šnajdrová, Pavlína
Šnajdrová, P. Návrh online komunikace TIC BRNO, bakalářská práce. Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta, 2021. Vedoucí práce Ing. Šárka Stojarová, Ph.D. Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů online marketingu při propagaci BRNOPAS TIC BRNO se zaměřením na PPC reklamu. Na základě analýzy landing page a současného stavu reklamních kampaní jsou zjištěny nedostatky v kampaních. Následně je vypracován návrh nové kampaně.
Dopad nařízení GDPR na online marketing e-shopu
Nguyenová, Thi Bích
Nguyenová Thi, B. Dopad nařízení GDPR na online marketing e-shopu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita, 2022. Bakalářská práce se věnuje dopadu Obecného nařízení o ochraně osobních údajů (nebo také GDPR – General data protection regulation) na online marketing e-shopu specializující se na zdravou a sportovní výživu. Práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. V teoretické části byla vytvořena literární rešerše z oblasti ochrany osobních údajů, online marketingu a s tím související zpracování osobních údajů. V analytické části byl vyhodnocen dopad a rizika nařízení GDPR na procesy e-shopu a marketingové oddělení e-shopu. Pro naplnění cíle se uskutečnilo dotazníkové šetření, které následně bylo doplněno hloubkovými rozhovory. V závěru práce jsou formulovaná manažerská doporučení, jak zpracovávat osobní údaje dle nařízení GDPR a implementovat nařízení GDPR na vnitřní a vnější marketingové procesy.
Komunikace vybrané destinace na sociální síti Instagram a její percepce mladší generací Y
Zemánková, Jolana
Tato bakalářská práce se věnuje problematice komunikace subjektů cestovníhoruchu na sociální síti Instagram. Na základě provedení dotazníkového šetření na-příč generací Y a jeho následného vyhodnocení, dále také sestavení, realizaci a vyhodnocení kvantitativní obsahové analýzy komunikace tří subjektů propagují-cích cestovní ruch ve městě Brně(@gotobrno, @ticbrno a @brnomycity) a v konečné fázi doplnění o rozhovor s tvůrci obsahu dvou zvolených účtů byl do-sažený cíl práce,a to navrhnutí doporučení pro vytváření obsahu na této platformě subjekty cestovního ruchu tak, aby byla docílena vyšší percepce mladší generací Y.
Marketingový plán vybranej inštitúcie
Štrbáková, Barbora
Štrbáková, B. Marketingový plán vybrané instituce. Bakalářská práce. Brno: Men-delova univerzita v Brně, 2020. Bakalářská práce se zabývá tvorbou marketingového plánu pro denní stacionář Naše stacko. Marketingová propagace je cílená na sociální síť a webovou stránku. Literární část se soustředí na marketing neziskových organizací. Analyzuje se do-savadní komunikace stacionáře a jeho vnější i vnitřní prostředí. Pomocí dotazníku se zjišťuje vztah veřejnosti k sociální oblasti. Tabulka SWOT shrnuje všechny ana-lýzy a v závěru práce je sestaven rozpočet a navržena konkrétní forma propagace.
Online marketingová propagace pro aplikaci Roketo
Smékalová, Zuzana
Smékalová, Z. Online marketingová propagace pro aplikaci Roketo. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se zabývá využitím nástrojů online marketingu pro propagaci nově vznikající aplikace, působící v B2B segmentu. Návrh online marketingové komunikace je zpracován na základě situační analýzy, analýzy trhu a hloubkových rozhovorů.
Návrh propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre
Klimešová, Klára
Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnutí propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, marketing služeb, propagační politiku, hotelnictví a cestovní ruch. V praktické části jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Analýza vnitřního prostředí je zaměřena na analýzu marketingového a komunikačního mixu. Analýza vnějšího prostředí obsahuje analýzu odvětví a konkurenční propagační politiky. Dále je provedeno dotazníkové šetření pro hotelové zákazníky s cílem zjistit zájem jednotlivých segmentů o informace zveřejněné na sociálních sítích při výběru hotelu. Na základě provedených analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro propagační politiku Quality Hotelu Brno Exhibition Centre.
Využitie fenoménu FoMO v online marketingu
Ďurajková, Alexandra
Ďurajková, A. Využití fenoménu FoMO v online marketingu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Diplomová práce se zabývá fenoménem FoMO a jeho možným využitím v online marketingu ve prospěch komerčních subjektů. Cílem práce je identifikovat, jak působí FoMO na nákupní chování spotřebitelů generace Y, a taktéž identifikovat relevantní prvky FoMO, které působí na spotřebitele, a které lze v online marektingu využít. Literární přehled zahrnuje oblasti a pojmy, které je nezbytné v dané problematice znát. Kvantitativním výzkumem formou dotazníkového šetření a také kvalitativním výzkumem formou hloubkových rozhovorů byla získána data, na základě kterých byla vypracována relevantní doporučení pro komerční subjekty, které zvažují zařazení FoMO prvků do svého online marketingu. Pro konkrétnější vypracování návrhů byla data zpracována na základě v vícerozměrné statistické metody – shlukové analýzy.
Jak design webových stránek ovlivňuje chování uživatelů : Případová studie pro problematiku grafického designu
Rubínová, Andrea
Problematika webových prezentací je aktuální. Téměř každá firma ji vlastní. Právě proto, že vytvořit webovou prezentaci pomocí webových editorů za použití šablon je snadné a zvládne to skoro každý, vzniká několik téměř stejných webů. A mnohdy i se základními chybami a nedostatky. Vlastníci stránek si neuvědomují, že rozložení webu či použití barev může chování uživatele ovlivnit. A tím vlastník může své uživatele (zákazníky) ztratit. V bakalářské práci bude objasněna problematika webového designu. Upozorněno na časté chyby při tvorbě webové prezentace. Stanoveno ideální použití: barev, fontu, velikosti písma, rozložení stránky. A zjištěno, zda tyto faktory ovlivňují chování uživatele. Pomocí webového editoru budou vytvořeny dvoje webové stránky. Jedny navrženy podle daných pravidel, druhé nikoliv. Následně pomocí A/B testování bude zjištěno, které stránky mají lepší odezvu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 440 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.