Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání letákových kampaní spotřebiteli a návrhy na jejich optimalizaci
Zachrdlová, Lenka
Tato bakalářská práce se zabývá letákovými kampaněmi subjektů působících na trhu s potravinami v České republice. Analyzuje vnímání těchto letákových kampaní spotřebiteli, určuje, jak s nimi spotřebitelé nakládají, jak jsou jimi ovlivňování a popisuje jejich preference z hlediska sledované problematiky. Práce poskytuje subjektům jednotlivá doporučení na základě zjištěných výsledků pocházejících z primárních a sekundárních zdrojů. Primární data byla získaná formou dotazníkového šetření. Závěrem byly navrhnuty segmenty spotřebitelů, kterým jsou letákové kampaně vhodně přizpůsobeny.

Viz též: podobná jména autorů
1 Zachrdlová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.