Název:
Návrh propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre
Autoři:
Klimešová, Klára Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2022
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnutí propagační politiky pro hotel Quality Brno Exhibition Centre. Teoretická část práce je zaměřena na marketingovou komunikaci, marketing služeb, propagační politiku, hotelnictví a cestovní ruch. V praktické části jsou provedeny analýzy vnějšího i vnitřního prostředí. Analýza vnitřního prostředí je zaměřena na analýzu marketingového a komunikačního mixu. Analýza vnějšího prostředí obsahuje analýzu odvětví a konkurenční propagační politiky. Dále je provedeno dotazníkové šetření pro hotelové zákazníky s cílem zjistit zájem jednotlivých segmentů o informace zveřejněné na sociálních sítích při výběru hotelu. Na základě provedených analýz a vyhodnocení dotazníkového šetření jsou vytvořeny návrhy a doporučení pro propagační politiku Quality Hotelu Brno Exhibition Centre.The main goal of this bachelor thesis is to devise proposal of promotional policy for the hotel Quality Brno Exhibition Centre. Theoretical part of this thesis is oriented to concept of marketing communication, marketing services, promotion policy, hotel industry and tourism. In the practical part are analysed the external and internal influences of the assessed company. Internal influences are focused on analysis marketing and promotional mix. External influences contain strategic analysis and competing promotional analysis. Questionnaire survey is created for the hotel customers in order to discover the interest of individual segments in the information published on social networks when choosing hotel. Based on accomplished analyses and evaluation of marketing research are created proposals and suggestions for Quality Hotel Brno Exhibition Centre.
Klíčová slova:
cestovní ruch; hotel industry; hotelnictví; internetový marketing; marketing communication; marketing služeb; marketingová komunikace; online marketing; promotion; propagace; service marketing; tourism