Název: Využitie fenoménu FoMO v online marketingu
Autoři: Ďurajková, Alexandra
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2022
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fear of missing out; Fear of missing out; FoMO; generace Y; generation Y; online marketing; social media; sociálni sítě

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: https://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=107759

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-645050


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2024-09-05, naposledy upraven 2024-09-06.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet