Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aplikace pro subjektivní hodnocení video sekvencí pro operační systém Android
Štarha, Dominik ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato semestrální práce je zaměřena na skupinu čtyř aktuálních video kodeků, konkrétně H.264, HEVC, VP8, VP9. Úkolem je rozhodnout na základě hodnocení dobrovolníky, který z kodeků se nejvíce hodí pro využití ke kompresi videa. V první části práce je uvedena teoretická stránka problematiky. To zahrnuje pojednání o zmíněných testovaných kodecích, popis operačního systému Android, představení vývojového nástroje Android Studio a v neposlední řadě také seznámení s používanými testovacími metodami k hodnocení video sekvencí, aby byla zaručena objektivnost výsledků práce. Druhá část práce pojednává o realizaci testování, průběhu a následném zhodnocení získaných dat.
Využití prvků hodnotového inženýrství pro realizaci vybrané stavby v obci
Chytková, Markéta ; Hanák,, Tomáš (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Cílem mé práce na téma Využití prvků hodnotového inženýrství pro realizaci staveb v obci je srovnat metody hodnocení veřejných zakázek v obci a metody hodnocení za pomocí prvků hodnotového inženýrství. Ve městě Dobruška se realizovalo výběrové řízení na rekonstrukci Šubertova náměstí. V práci je ukázán způsob vyhodnocení jednotlivých soutěžních nabídek samotného města Dobrušky v podlimitním zjednodušeném řízení a vyhodnocení soutěžních nabídek pomocí zvolení více hodnotících kritérií a zvolením nejvýhodnější nabídky s nejvyšší mírou efektivnosti.
Hodnocení žáků středních škol ve výuce informaticky zaměřených předmětů
Círal Sedláček, Martin ; Černochová, Miroslava (vedoucí práce) ; Novák, Jaroslav (oponent)
Diplomová práce se zabývá hodnocením žáků středních škol v informaticky zaměřených předmětech studijního oboru Informační technologie 18-20-M/01 v ČR. Pro informaticky zaměřené předměty není pro učitele k dispozici metodika pro hodnocení žáků a učitelé si hodnocení přizpůsobují vlastním potřebám a podmínkám dané školy. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře s problematikou hodnocení na základě analýzy odborné literatury k problematice školního hodnocení na SŠ v informaticky zaměřených předmětech. Teoretická část práce popisuje teoretické poznatky v oblasti hodnocení žáků. Seznámíme se s možnostmi a druhy hodnocení, metodickými přístupy k hodnocení, jejich využití, výhody a nevýhody. Tyto poznatky jsou podloženy odbornou literaturou a dále interpretovány. Cílem praktické části je zjistit, jakým způsobem učitelé hodnotí žáky v informaticky zaměřených předmětech, jaké metody a přístupy v jednotlivých předmětech využívají, jak přistupují k hodnocení výsledků učení a práce svých žáků. Výzkum byl proveden mezi n = 63 učiteli SŠ v ČR s použitím dotazníkové metody. Z výsledků výzkumu vyplývá, že v hodnocení žáků přetrvávají starší koncepty hodnocení jako například testování, hodnocení známkami, ale objevují se i moderní koncepty jako je formativní hodnocení, hodnocení výstupů apod. Je důležité,...
Dynamické vyšetření kognitivních schopností dětí a dospívajících
Rybářová, Karolína ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Šírová, Eva (oponent)
Práce představuje dynamický přístup k diagnostice v oblasti školní psychologie a současnou praxi její aplikace s důrazem na kontext českého prostředí. Věnuje se definování charakteristik dynamické diagnostiky, jejím východiskům a srovnáním s tradiční diagnostikou. Nejrozsáhlejší část práce je věnována využití dynamické diagnostiky v praxi. Jsou popisovány jednotlivé metody dynamického vyšetření a možnosti jeho využití a aplikace. Práce se také zabývá rolí učitele v procesu dynamické diagnostiky, jejím významem v rámci inkluzivního vzdělávání a mapuje situaci v českém prostředí. Návrh výzkumného projektu se soustředí na téma porovnání výstupů tradičního a dynamického vyšetření a jejich efekt na práci učitele s žákem. Klíčová slova dynamický přístup, pedagogická psychologie, diagnostika dětí a dospívajících, diagnostické metody, učitel, inkluze, porovnání tradiční a dynamické diagnostiky
Systém hodnocení zaměstnanců v domově se zvláštním režimem
Hoštičková, Miroslava ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Hájková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení zaměstnanců v domově se zvláštním režimem. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá řízením lidských zdrojů, tak jak je popsáno v literatuře. Zásadní otázkou je propojení systému hodnocení v organizaci s naplňováním poslání a cílů organizace. Práce se orientuje na propojení vztahu mezi řízením pracovního výkonu a hodnocením zaměstnanců. Dále se zaměřuje na kritéria hodnocení, různé formy a metody hodnocení a také na předpoklady a dovednosti hodnotitele, ale i předpoklady hodnocených zaměstnanců, jejich schopnost reflektovat svou práci a schopnost sebehodnocení. V praktické části diplomové práce představuji organizaci, ve které je realizováno šetření. V rámci tohoto šetření je provedena analýza systému hodnocení v organizaci, jejímž cílem bylo zjistit, jaký je aktuální stav systému hodnocení zaměstnanců v organizaci a identifikovat možnosti dalšího rozvoje a navrhnout možné změny, které povedou k rozvoji jednak pracovníků a jednak celé organizace. Na základě těchto výstupů je navržena nová metodika k hodnocení zaměstnanců. klíčová slova: hodnocení zaměstnanců, řízení pracovního výkonu, metody hodnocení, dovednosti hodnotitele, sebehodnocení.
Dynamické vyšetření kognitivních schopností dětí a dospívajících
Rybářová, Karolína ; Morávková Krejčová, Lenka (vedoucí práce) ; Šírová, Eva (oponent)
Práce představuje dynamický přístup k diagnostice v oblasti školní psychologie a současnou praxi její aplikace s důrazem na kontext českého prostředí. Věnuje se definování charakteristik dynamické diagnostiky, jejím východiskům a srovnáním s tradiční diagnostikou. Nejrozsáhlejší část práce je věnována využití dynamické diagnostiky v praxi. Jsou popisovány jednotlivé metody dynamického vyšetření a možnosti jeho využití a aplikace. Práce se také zabývá rolí učitele v procesu dynamické diagnostiky, jejím významem v rámci inkluzivního vzdělávání a mapuje situaci v českém prostředí. Návrh výzkumného projektu se soustředí na téma porovnání výstupů tradičního a dynamického vyšetření a jejich efekt na práci učitele s žákem. Klíčová slova dynamický přístup, pedagogická psychologie, diagnostika dětí a dospívajících, diagnostické metody, učitel, inkluze, porovnání tradiční a dynamické diagnostiky
Systém hodnocení zaměstnanců v domově se zvláštním režimem
Hoštičková, Miroslava ; Furmaníková, Lada (vedoucí práce) ; Hájková, Lucie (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice hodnocení zaměstnanců v domově se zvláštním režimem. Práce se skládá z části teoretické a praktické. Teoretická část se zabývá řízením lidských zdrojů, tak jak je popsáno v literatuře. Zásadní otázkou je propojení systému hodnocení v organizaci s naplňováním poslání a cílů organizace. Práce se orientuje na propojení vztahu mezi řízením pracovního výkonu a hodnocením zaměstnanců. Dále se zaměřuje na kritéria hodnocení, různé formy a metody hodnocení a také na předpoklady a dovednosti hodnotitele, ale i předpoklady hodnocených zaměstnanců, jejich schopnost reflektovat svou práci a schopnost sebehodnocení. V praktické části diplomové práce představuji organizaci, ve které je realizováno šetření. V rámci tohoto šetření je provedena analýza systému hodnocení v organizaci, jejímž cílem bylo zjistit, jaký je aktuální stav systému hodnocení zaměstnanců v organizaci a identifikovat možnosti dalšího rozvoje a navrhnout možné změny, které povedou k rozvoji jednak pracovníků a jednak celé organizace. Na základě těchto výstupů je navržena nová metodika k hodnocení zaměstnanců. klíčová slova: hodnocení zaměstnanců, řízení pracovního výkonu, metody hodnocení, dovednosti hodnotitele, sebehodnocení.
Aplikace pro subjektivní hodnocení video sekvencí pro operační systém Android
Štarha, Dominik ; Přinosil, Jiří (oponent) ; Číka, Petr (vedoucí práce)
Tato semestrální práce je zaměřena na skupinu čtyř aktuálních video kodeků, konkrétně H.264, HEVC, VP8, VP9. Úkolem je rozhodnout na základě hodnocení dobrovolníky, který z kodeků se nejvíce hodí pro využití ke kompresi videa. V první části práce je uvedena teoretická stránka problematiky. To zahrnuje pojednání o zmíněných testovaných kodecích, popis operačního systému Android, představení vývojového nástroje Android Studio a v neposlední řadě také seznámení s používanými testovacími metodami k hodnocení video sekvencí, aby byla zaručena objektivnost výsledků práce. Druhá část práce pojednává o realizaci testování, průběhu a následném zhodnocení získaných dat.
Využití prvků hodnotového inženýrství pro realizaci vybrané stavby v obci
Chytková, Markéta ; Hanák,, Tomáš (oponent) ; Puchýř, Bohumil (vedoucí práce)
Cílem mé práce na téma Využití prvků hodnotového inženýrství pro realizaci staveb v obci je srovnat metody hodnocení veřejných zakázek v obci a metody hodnocení za pomocí prvků hodnotového inženýrství. Ve městě Dobruška se realizovalo výběrové řízení na rekonstrukci Šubertova náměstí. V práci je ukázán způsob vyhodnocení jednotlivých soutěžních nabídek samotného města Dobrušky v podlimitním zjednodušeném řízení a vyhodnocení soutěžních nabídek pomocí zvolení více hodnotících kritérií a zvolením nejvýhodnější nabídky s nejvyšší mírou efektivnosti.
Hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie na Táborsku
CIHLÁŘOVÁ, Magdaléna
Bakalářská práce se zabývá monitorováním používaných metod a způsobů hodnocení ve výuce přírodopisu a biologie v oblasti Táborska. Data byla získávána prostřednictvím dotazníkového šetření na vyšším stupni základních škol a nižším stupni gymnázií, kde byl kladen důraz na názory a osobní zkušenosti žáků ve vztahu k jednotlivým hodnotícím přístupům, včetně zkušeností s formativním hodnocením, které je v současné době předmětem zájmu a diskusí. Práci tvoří literární rešerše věnující charakteristice způsobů a typů hodnocení a praktická část zahrnující výsledky výzkumu. Ze zjištěných výsledků vyplývá, že nejčastěji využívaným hodnotícím prostředkem ve výuce přírodopisu je ústní a písemné zkoušení, které je respondenty vnímáno i jako nejpřínosnější metoda. Zkušenost s formativním hodnocením měla na vybraných školách v regionu Táborska více než polovina dotázaných, přičemž během výzkumu nedošlo k zaznamenání výrazné odlišnosti z hlediska užití metod formativního hodnocení mezi jednotlivými oslovenými školami.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.