Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 598 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Optimalizace řízení s pomocí zpětnovazebního učení na platformě Robocode
Pastušek, Václav ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Burget, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá optimalizací řízení tankového robota v prostředí Robocode za využití zpětnovazebního učení. Komplexita tohoto problému spadá do třídy EXPSPACE, což představuje výzvu, kterou nelze podcenit. Teoretická část práce pečlivě zkoumá platformu Robocode, koncepty zpětnovazebního učení a příslušné algoritmy, zatímco praktická část se zaměřuje na optimalizaci agenta, implementaci zpětnovazebních algoritmů a vytvoření uživatelsky přívětivého rozhraní pro snadné trénování a testování modelů. V rámci práce bylo natrénováno a otestováno celkem 64 modelů, jejichž data a parametry jsou vzájemně srovnávány a prezentovány v přiložených databázích a grafech. Nejlepší výsledky v průměrném počtu zásahů na epizodu dosáhly modely s označením v0.8.0 a v1.0.0. U prvního z nich se projevila určitá schopnost vyhýbání se střelám, zatímco u druhého byly pozorovány úspěšnější zásahy.
Product Data Visualization in PNC Build System
Korytár, Patrik ; Janoušek, Vladimír (oponent) ; Kočí, Radek (vedoucí práce)
The thesis aims to enhance the visualization of Product-related data of the PNC build system on the system's new web user interface. Main visualization elements include tables, charts, network graphs and dashboards. The work analyses PNC user inputs to consider the actual needs of the users. Based on the analysis, completely new UI components were designed and some of the original ones were redesigned. To illustrate the new design, wireframes were created. New REST API endpoints were designed for data needed by the new components. The new features were then implemented. The implementation language is TypeScript. The main libraries include React, Chart.js, Sigma.js and Graphology. As a result, the new PNC system user interface now has new features that help with using the Product-related pages. The implementation is also easily expandable for more visualization of this kind.
Laser cutter interface with augmented reality elements
Kajan, Matej ; Richter, Miloslav (oponent) ; Zemčík, Tomáš (vedoucí práce)
User interface of a laser cutter with elements of augmented reality, allows for a faster and safer execution of the process of cutting. This proposal is accomplished by using methods of computer vision together with the design of a graphical user interface
Mobilní aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele
Skoták, Jiří ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je popsat vývoj aplikace pro sdílení seznamů skladeb v kapele. Aplikace je vyvíjena na platformu iOS v jazyce Objective-C. Implementace aplikace je řešena pomocí softwarové architektury MVC. Výsledkem je uživatelsky přívětivá aplikace, kterou lze využít pro správu seznamů; skladeb kapel. Hlavním přínosem této práce je shrnutí doporučení pro platformu iOS, shrnutí zásad pro tvorbu uživatelsky přívětivého prostředí a seznámení se způsobem, jakým kapely spravují své seznamy skladeb. 
Rozhraní počítače využívající polohu hlavy uživatele
Chmiel, Filip ; Španěl, Michal (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodou pro detekci polohy hlavy a jejího natočení s použitím technologií počítačového vidění. Metoda využívá algoritmů AdaBoost pro počáteční nalezení obličeje, a dále optického toku pro jeho následné sledování. Získané výsledky detekce je nutno vhodně interpretovat, respektive stabilizovat výstup. Tato metoda je vhodná pro využití při tvorbě inovativních uživatelských rozhraní.
3D Autoškola
Kapoun, Petr ; Veigend, Petr (oponent) ; Šátek, Václav (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací simulátoru 3D autoškoly. Po analýze existujících řešení a návrhu simulátoru se práce zabývá problematikou kontroly pravidel silničního provozu a možností jejich implementace v simulátoru. Pro implementaci byl vybrán herní engine Unity 3D. Modely byly vytvořeny v programu Blender.
Motivační principy pro mobilní aplikaci pro ovládání inteligentní domácnosti
Lamacz, Jan ; Korček, Pavol (oponent) ; Žádník, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá způsoby motivování uživatelů k používání aplikace pro řízení inteligentní domácnosti. Popisuje obecné principy zapojení herních prvků do reálných systémů a řeší i konkrétní návrh motivačního programu. Praktická část této práce se věnuje implementaci navrženého systému odměn a jeho zobrazení v mobilní aplikaci. Výsledná aplikace obsahuje systém motivování uživatelů na základě získávání bodů a achievementů a pokrývá většinu funkcionality inteligentní domácnosti.
Bezpečná komunikační aplikace pro Windows Phone
Vícha, Tomáš ; Veľas, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je popis vývoje aplikace pro bezpečnou komunikaci mezi dvěma uživateli. Popis začíná analýzou již existujících řešení, pokračuje návrhem uživatelského rozhraní a stanovením cílových požadavků. Dále se zde popisuje výběr vhodných technologií a samotné etapy vývoje aplikace společně s jejím testováním. Výsledkem práce je uživatelsky přívětivá aplikace pro platformu Windows Phone, která provádí koncové šifrování jednotlivých zpráv.
Uživatelské rozhraní systému pro práci s HDR obrazem
Jedlička, Jan ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Čadík, Martin (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl zprovoznění a vylepšení uživatelského rozhraní programu ToneMapping Studio (TMS) , který je vyvíjen na FIT VUT v Brně pod vedením doc. Ing.Čadíka, PhD. Současné uživatelské rozhraní je realizováno pomocí frameworku Qt3, který je již zastaralý a přestává být podporován. Je tedy zapotřebí převod do aktuální verze Qt5 . V rámci vylepšení uživatelského rozhraní bude provedeno porovnání s již existujícími programy pro práci s HDR obrazem. Na základě porovnání budou navrženy změny, které budou prototypovány a uživatelsky testovány. Druhou částí této práce bude porovnání existujících zásuvných modulů systému TMS pro převod snímků do šedotónové barvy.
Aplikace s vkládáním virtuálních předmětů do záběru kamery
Popelka, Karel ; Milet, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce je navrhnout aplikaci pro mobilní platformu s možností vkládání virtuálních předmětů do záběru kamery s minimální rušivostí ve scéně. Aplikace je implementovaná na platformě Windows 8.1 a Windows Phone 8.1. Samotné vykreslování objektů je řešené pomocí DirectX v programovacím jazyce C++ a uživatelské rozhraní je navržené v XAML. V práci jsou rozebrané potřebné základy pro znalost programování rozšířené reality pro daný systém a pokročilé programovací techniky, jako asynchronní načítání zdrojů nebo pokročilé zobrazování scény pomocí techniky post processing. Výsledkem projektu je mobilní aplikace, která umožňuje vložení virtuálního objektu a jeho stínu do záběru kamery. Dále je možné nastavit vlastnosti světla a pořídit výslednou fotografii s virtuálním objektem ve vysokém rozlišení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 598 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.