|
Business Plan Proposal for a Company
Kratochvílová, Aneta ; Ulč, Jakub (oponent) ; Konečná, Zdeňka (vedoucí práce)
This bachelor thesis focuses on the proposal of a business plan and the development of the brand Lusk, which sells sportswear for women through an e-shop and social media. The thesis is divided into three main parts. The first part contains the theory on the topic, which is necessary for the second, analytical part of this bachelor thesis. The analytical part examines the internal and external environment of the brand and its current state. The third, proposal part includes recommendations for brand development and an overall summary of the bachelor thesis.
|
| |
|
Hodnocení finanční situace podniku a návrhy na její zlepšení
Bartošic, Zbyněk ; Štefanová, Kateřina (oponent) ; Janíčková, Nikola (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na způsoby hodnocení finanční situace podniku. V teoretické části je charakterizována finanční analýza, její uživatelé, zdroje a jednotlivé ukazatele. Dále jsou vymezeny metody strategického hodnocení podniku. V praktické části jsou teoretické poznatky aplikovány na společnost Antech, spol. s r.o., účetní podklady jsou v souladu s teoretickými východisky vypracovány a vyhodnoceny. Závěrem jsou předloženy návrhy na řešení současného stavu společnosti.
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingové komunikace společnosti
Bartošíková, Bára ; Sommer, Martin (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V první teoretické části jsou popsány důležité pojmy z marketingu a tvoří teoretická rámec pro následující části. Druhá část je zaměřena na charakteristiku dané společnosti, popis její současné situace a analýzu vnitřního a vnějšího prostředí, marketingového a komunikačního mixu a výsledky dotazníkového průzkumu. V třetí části jsou na základě výsledků z analytické části uvedeny návrhy pro zlepšení marketingové komunikace.
|
|
Hodnocení ekonomické situace zvolené korporace a návrhy na její zlepšení
Volánková, Nikola ; BA, Renata Šrámková (oponent) ; Hanušová, Helena (vedoucí práce)
Diplomová práca spočíva v hodnotení ekonomickej situácie zvolenej spoločnosti s ručením obmedzeným (ďalej len „PODNIK“) a vytvorení návrhov na jej zlepšenie. Podnik funguje v odvetví priemyselnej filtrácie a vyrába technologické celky na zákazku. Prostredníctvom strategickej analýzy sú vyhodnotené externé a interné faktory vplývajúce na podnik. Na základe vyhodnotenia jednotlivých faktorov sú spracované príležitosti a hrozby podniku a jeho silné a slabé stránky. Výsledky analýz sú ďalej rozpracované a na ich základe sú vytvorené návrhy riešení pre zlepšenie ekonomickej situácie.
|
| |
|
Návrh marketingové strategie
Hladík, Tomáš ; Lašáková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou strategií společnosti ROS.BR s.r.o. Práce je členěna do tří celků. V první teoretické části je popsána obecná problematika tvorby marketingové strategie, charakteristika vývoje trhů, segmentace a postupy marketingové situační analýzy. Druhá analytické část se zabývá analýzou interních faktorů společnosti, obecného a oborového okolí, interpretací závěru z dotazníkového šetření a rozborem webových marketingových nástrojů. Ve třetí závěrečné části je rozpracován návrh marketingové strategie, jednotlivé cíle a cesty k dosažení vytýčených cílů.
|
|
Podnikatelský záměr pro založení firmy
Koukal, David ; Navrátil, Jaroslav (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce vymezuje podstatná teoretická východiska nezbytná pro sestavení podnikatelského záměru a zároveň pak představuje sestavení reálného podnikatelského plánu, který bude zaměřen na zřízení nové společnosti KK-TECH s.r.o., jež bude nabízet komplexní úklidové služby. Stěžejní částí práce je analýza trhu, na který bude společnost vstupovat, a dále marketingový a finanční plán. V práci využiji především poznatků získaných během studia a dále také poznatků, které jsem získal díky působení v daném oboru.
|
| |