Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing v pohřebnictví
Pohl, Martin ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Diplomová práce věnující se marketingu pohřebních ústavů v České republice a jejich vztahu k inovacím. V teoretické části se práce zabývá marketingem, marketingovým mixem, charakteristikou služeb a marketingovým výzkumem. V praktické části je popsán současný stav pohřebnictví v České republice včetně legislativních omezení a regulace marketingu. Jsou zde uvedeny produkty a služby běžně poskytované na trhu pohřebnictví a představeno Sdružení pohřebnictví v ČR. Cílem této práce je zjistit, prostřednictvím marketingového výzkumu, jak vypadá marketing pohřebních ústavů, zda tyto ústavy sledují inovační trendy a zda samy v poslední době nějaké inovace implementovaly. Dalším cílem je odhalit, zda se dotazované pohřební ústavy setkaly s neetickým chováním konkurence a jaké byly jeho projevy.
Nové trendy v marketingové komunikaci a jejich aplikace na internetový obchod
Kroutil, Václav ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá komunikačními prostředky internetového obchodu Slusny.net. Jde o velice malý obchod, úzce specializovaný na prodej příslušenství pro moderní yoyování. Cílem práce je vytvoření a aplikace kampaně, která by zvýšila denní návštěvnost stránek a obchod tak zviditelnila. Práce popisuje komunikaci obchodu na sociálních sítích, registraci v internetových katalozích, reklamu v PPC systémech a také virální kampaň. V práci jsou popsány postupy aplikace jednotlivých nástrojů, jejich výhody a nevýhody, možnosti cílení. Data, která jsou výstupem měření aplikace Google Analytics srovnávají cenu vybraných nástrojů a také to, jak přispěly k cíli kampaně.
Aplikace marketingu ve společnosti ČSAD Praha holding, a.s.
Knopová, Martina ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato diplomová práce analyzuje marketingové aktivity společnosti ČSAD Praha holding a.s. se zaměřením na její provoz ústředního autobusového nádraží Praha Florenc. Hlavním cílem práce je zkoumání stávajících marketingových aktivit společnosti a následné předložení návrhů a doporučení na změny a zlepšení v této oblasti. Teoretická část práce popisuje základní východiska ohledně teorie situační analýzy, marketingu služeb a také marketingového mixu. Praktická část představuje sektor dopravy, společnost ČSAD a autobusové nádraží Praha Florenc. Dále je zpracována situační analýza společnosti a zhodnocení jejího marketingového mixu. V této části je též zahrnuto vyhodnocení dotazníkového šetření, zkoumajícího názory studentů VŠE na toto nádraží. V závěru jsou shrnuty veškeré výsledky na jejichž základech jsou předloženy návrhy na zlepšení poskytovaných služeb nádraží a v oblasti komunikace.
Marketingový mix zájmového sdružení v cykloturistice
Březík, Jan ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu zájmového sdružení Cyklo Klub Kučera Znojmo, které poskytuje služby svým členům, obchodním společnostem a samosprávným jednotkám. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První se zabývá teoretickou stránkou marketingu a marketingového mixu, druhé se věnuje Cyklo Klubu Kučera Znojmo a jeho veškerým obchodním a neziskovým aktivitám. Značná část práce je věnována marketingové komunikaci a komunikačním kanálům. V závěru práce jsou zhodnoceny dosavadní marketingové aktivity a jsou přidány i návrhy na změnu a zlepšení.
Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School
Tomášková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Tato diplomová práce se orientuje na zhodnocení stávajícího marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School a v případě nalezení mezer navržení možných řešení. Celá práce je rozdělena do tří na sebe navazujících částí: teoretickou, praktickou a hodnotící část. V první části je uvedena historie marketingového mixu, zvláštnosti marketingu v oblasti služeb, strategické marketingové plánování a podrobný popis jednotlivých prvků marketingového mixu v oblasti služeb. V praktické části je prezentována jazyková škola Caledonian School, důležité náležitosti při výběru vhodné jazykové školy, členství v Asociaci jazykových škol ČR a v neposlední řadě pečlivě popsané prvky marketingového mixu konkrétně využité pro tuto jazykovou školu. Ve třetí části je prezentováno poslání Caledonian School, SWOT analýza, vyhodnocení výsledků vlastního výzkumu a zhodnocení nástrojů marketingového mixu uplatňovaného v Caledonian School. V závěru jsou přehledně shrnuty výsledky výzkumu i výše zmíněné poznatky.
Analysis of Marketing Mix Tools of Aquapalace Prague
Vojtechovská, Ivana ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Hlavným účelom práce je charakterizovať marketingový mix akvaparku Aquapalace Praha, ktorými sú produkt, cena, distribúcia, komunikačný mix, ľudia, materiálne prostredie a procesy. Okrem toho táto bakalárska práca analyzuje marketingové prostredie tvoriace mikroprostredie a makroprostredie. Tieto faktory sú integrované v SWOT analýze, ktorá pomáha marketérom sústrediť sa na kľúčové problémy. Podľa výsledkov analýzy sú navrhnuté určité odporučenia.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.