Název: Hodnocení marketingového mixu v jazykové škole Caledonian School
Překlad názvu: Evaluation of the marketing mix in a language school Caledonian School
Autoři: Tomášková, Lucie ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Vosol, Leoš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: jazyková škola Caledonian School; jazykové vzdělávání; Nástoje marketingového mixu v oblasti služeb; specifika v oblasti služeb; language school Caledonian School; language training; the specifics of the service; Tools of marketing mix in specific areas of services

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21382

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17352


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet