Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie společnosti
Byrtusová, Lucie ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti IKEA Brno. V průběhu teoretické části je vysvětlen základní pojem marketing, druhy a stavy zákazníka, podstaty a druhy marketingového průzkumu. Praktická část využívá všech těchto poznatků a to především k analyzování spokojenosti zákazníků dle vlastních dotazníků a firemních průzkumů společnosti. Práce bude ukončena návrhy na zlepšení současného stavu, které budou dále prezentovány i samotné společnosti.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Bartošová, Martina ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.
The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.
Návrh marketingové strategie společnosti
Byrtusová, Lucie ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti IKEA Brno. V průběhu teoretické části je vysvětlen základní pojem marketing, druhy a stavy zákazníka, podstaty a druhy marketingového průzkumu. Praktická část využívá všech těchto poznatků a to především k analyzování spokojenosti zákazníků dle vlastních dotazníků a firemních průzkumů společnosti. Práce bude ukončena návrhy na zlepšení současného stavu, které budou dále prezentovány i samotné společnosti.
The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
The bachelor thesis deals with the influence of cultural aspects to marketing and advertising of the company. It involves the analysis of marketing mix of the company IKEA Česká republika s.r.o., with an emphasis on the overall perception of its marketing by domestic and also foreign customers. It focuses on the differences between Czech and Spanish culture. It contains proposal for improvement of the marketing communication which will help to reduce barriers of multicultural communication.
Marketingová komunikace společnosti v oblasti prodeje nábytku
Bartošová, Martina ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikaci společnosti IKEA Česká republika, s.r.o., konkrétně na obchodní dům v Brně. Teoretická část práce obsahuje poznatky z oblasti marketingového mixu se zaměřením na propagaci a nástroje komuni-kačního mixu. Následně je provedena analýza komunikačního mixu obchodního domu IKEA Brno a jeho nejvýznamnějšího konkurenta. Na základě poznatků vyplývajících z analytické části jsou vytvořeny návrhy na posílení propagace.

Viz též: podobná jména autorů
1 Volhejnová, Klaudie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.