Název:
Návrh marketingové strategie společnosti
Překlad názvu:
The Marketing Strategy Proposal in the Company
Autoři:
Byrtusová, Lucie ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2012
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce je zaměřena na návrh marketingové strategie společnosti IKEA Brno. V průběhu teoretické části je vysvětlen základní pojem marketing, druhy a stavy zákazníka, podstaty a druhy marketingového průzkumu. Praktická část využívá všech těchto poznatků a to především k analyzování spokojenosti zákazníků dle vlastních dotazníků a firemních průzkumů společnosti. Práce bude ukončena návrhy na zlepšení současného stavu, které budou dále prezentovány i samotné společnosti.
This thesis is focuses on the design of marketing strategy IKEA Brno. In the theoretical section explains the basic concept of marketing, customer types and conditions, kinds and types of marketing research. The practical part uses all this knowledge, especially to analyze customer satisfaction own surveys and company surveys. The work will be finished proposals to remedy the situation, which will be presented to the company.
Klíčová slova:
dotazník; Marketing; marketingový výzkum; SWOT analýza; zákazník; customer; Marketing; marketing research; questionnaire; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/12567