Název: Vplyv národnej kultúry na vnímanie reklamy a marketingu
Překlad názvu: The Influence of National Culture to the Perception of Advertising and Marketing
Autoři: Brziaková, Zuzana ; Volhejnová, Kristýna (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2012
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [slo] [eng]

Klíčová slova: advertising; communication mix; culture; Czech culture; intercultural communication; marketing; Spanish culture

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/7756

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-247162


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-03, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet