Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zažívání romství při poskytování sociálních služeb klientům pracovníky stejného etnika
Vlková, Dorota ; Krahulcová, Beáta (vedoucí práce) ; Jaluška, Aleš (oponent)
Kategorie etnicita, příp. romství nás mohou vést k zamlžení celého tématu, jelikož vyvolávají dojem, že sociálně vyloučení jsou zvláštní a nepoznatelní. Proto je velmi důležité tyto kategorie používat jasně a konkrétně. O to se snažím i v této práci. Teoretická část je rozdělena na tři hlavní celky, a to: dynamický model praxe, kulturně senzitivní sociální práce a kapitola s názvem Romové. V první části dynamického modelu se snažím nahlédnout na praktickou realizaci sociální práce tak, jak ji popisuje Karen Healy (od str. 10 dál). Zároveň se zde zabývám oblastmi, které ovlivňují interakce mezi sociálním pracovníkem a jeho klientem. Středem dynamického modelu jsou profesní cíle, které jsou tvořeny čtyřmi oblastmi: institucionálním kontextem, potřebami a očekáváními uživatelů služeb a komunity, profesním základem a tvořícím se rámcem pro praxi, který se vyvíjí skrze kritickou reflexi profesionálních zkušeností. Tyto čtyři prvky spolu dále komunikují v rámci profesního cíle. Do této velké kapitoly jsem zařadila také podkapitolu, kde se snažím vymezit sociální práci a její vztah k sociálním službám (str. 19). V další kapitole jsem popsala kulturně senzitivní sociální práci (od str. 25), na které by měla být stavěna profese sociálního pracovníka. Zabývám se zde také etnizujícím přístupem (str. 31),...
Marketingový výzkum a srovnání kvality služeb na boulderových stěnách Boulder Bar a LokalBlok dle jejich zákazníků
Vlková, Dorota ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Baláš, Jiří (oponent)
Název: Marketingový výzkum a srovnání kvality služeb na boulderových stěnách Boulder Bar a LokalBlok dle jejich zákazníků Cíl: Cílem práce je zjištění úrovně spokojenosti zákazníků boulderových stěn Boulder Bar a Lokal blok pomocí marketingového výzkumu a následné srovnání výsledků těchto dvou sportovních zařízení. Metody: Výzkum byl prováděn pomocí kvantitativní metody, konkrétně písemným dotazováním. Výzkum probíhal po dobu deseti týdnů mezi zákazníky obou lezeckých stěn. Výsledky: Bylo zjištěno, že zákazníci obou lezeckých stěn jsou s nabízenými službami většinou spokojeni, poskytované služby lze tedy považovat za kvalitní. Určité nedostatky v případě každého ze zařízení přesto existují a bylo by vhodné je odstranit, aby se spokojenost zákazníků ještě zvýšila. Zjištěné výsledky budou poskytnuty vedení obou lezeckých stěn a stanou se tak podkladem pro zlepšení poskytovaných služeb. Klíčová slova: marketing, marketingový výzkum, služby, spokojenost zákazníka, bouldering

Viz též: podobná jména autorů
2 VLKOVÁ, Dana
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.