Název: Marketingový výzkum a srovnání kvality služeb na boulderových stěnách Boulder Bar a LokalBlok dle jejich zákazníků
Překlad názvu: Marketing research and service quality comparison of Boulder Bar and LokalBlok bouldering walls according to their costumers
Autoři: Vlková, Dorota ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Baláš, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: bouldering; marketing; marketingový výzkum; služby; spokojenost zákazníka; bouldering; customer satisfaction; marketing; marketing research; services

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/43249

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-307548


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-05-09, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet