Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optické rozpoznávání tabule úkolů
Sznapka, Jakub ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice optického rozpoznávání tabule úkolů v agilním prostředí. Na základě teoretických poznatků o agilním projektovém řízení je představen pojem tabule úkolů. Jsou diskutovány možné reprezentace tohoto agilního nástroje, jakožto i jeho výhody a nevýhody. V souvislosti s optickým rozpoznáváním objektů navazuje teoretická část věnující se čárovým kódům, jejich struktuře a způsobech detekce a dekódování. Z těchto diskutovaných skutečností pak vychází návrh aplikace reflektující všechny potřeby zadavatele, kterým je společnost Siemens CT DC. Implementované řešení umožňující synchronizaci karet mezi fyzickou a virtuální tabulí úkolů detekuje úkolové karty s úspěšností přibližně 95 % a umožňuje úplnou synchronizaci tabule úkolů během čtyř cyklů. Nasazením v konkrétním vývojovém týmu došlo v případě plně autonomního režimu ke zhruba pětinásobnému urychlení procesu synchronizace mezi tabulemi úkolů. V případě režimu poloautonomního pak ke zrychlení přibližně trojnásobnému. 
Klávesnice pomocí pohledu
Sznapka, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářská práce je vytvoření nástroje pro psaní pohledem. Zabývá se problematikou snímání pohledu a jeho vyhodnocováním. Obsahuje popis metody Swype, která se používá při psaní na dotykových displejích. Následuje rozbor různých způsobů, pomocí kterých je možné modelovat jazyk, který nástroj používá. Hlavní část práce se věnuje samotnému návrhu nástroje, jenž umožňuje psaní pohledem a jeho implementaci za pomoci toolkitu Kaldi. 
Tvorba ovladačů zařízení pod systémy Linux a Windows
Sznapka, Jakub ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací USB ovladače a klíče třídy HID pro mikrokontrolér MC9S08JM60. Popisuje se zde jak teoretická část nezbytná pro návrh, tak i implementace s ukázky kódu a obrázky pro lepší ilustraci. Jsou zde zahrnuty i výpisy testovacích programů pro ověření funkčnosti.
Tvorba ovladačů zařízení pod systémy Linux a Windows
Sznapka, Jakub ; Bidlo, Michal (oponent) ; Strnadel, Josef (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací USB ovladače a klíče třídy HID pro mikrokontrolér MC9S08JM60. Popisuje se zde jak teoretická část nezbytná pro návrh, tak i implementace s ukázky kódu a obrázky pro lepší ilustraci. Jsou zde zahrnuty i výpisy testovacích programů pro ověření funkčnosti.
Optické rozpoznávání tabule úkolů
Sznapka, Jakub ; Trchalík, Roman (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce se věnuje problematice optického rozpoznávání tabule úkolů v agilním prostředí. Na základě teoretických poznatků o agilním projektovém řízení je představen pojem tabule úkolů. Jsou diskutovány možné reprezentace tohoto agilního nástroje, jakožto i jeho výhody a nevýhody. V souvislosti s optickým rozpoznáváním objektů navazuje teoretická část věnující se čárovým kódům, jejich struktuře a způsobech detekce a dekódování. Z těchto diskutovaných skutečností pak vychází návrh aplikace reflektující všechny potřeby zadavatele, kterým je společnost Siemens CT DC. Implementované řešení umožňující synchronizaci karet mezi fyzickou a virtuální tabulí úkolů detekuje úkolové karty s úspěšností přibližně 95 % a umožňuje úplnou synchronizaci tabule úkolů během čtyř cyklů. Nasazením v konkrétním vývojovém týmu došlo v případě plně autonomního režimu ke zhruba pětinásobnému urychlení procesu synchronizace mezi tabulemi úkolů. V případě režimu poloautonomního pak ke zrychlení přibližně trojnásobnému. 
Klávesnice pomocí pohledu
Sznapka, Jakub ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem bakalářská práce je vytvoření nástroje pro psaní pohledem. Zabývá se problematikou snímání pohledu a jeho vyhodnocováním. Obsahuje popis metody Swype, která se používá při psaní na dotykových displejích. Následuje rozbor různých způsobů, pomocí kterých je možné modelovat jazyk, který nástroj používá. Hlavní část práce se věnuje samotnému návrhu nástroje, jenž umožňuje psaní pohledem a jeho implementaci za pomoci toolkitu Kaldi. 

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.