Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků
Řádová, Jana ; Staňková, Blanka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) a jeho vliv na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Teoretická část nabízí faktické informace vztahující se k tématu. Popisuje komunikaci, komunikativní dovednosti, postavení komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a shrnuje informace o programu RWCT, o jeho cílech, obsahu a metodách. Praktická část zkoumá vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Porovnává hodiny na dvou základních školách z hlediska času, který je stráven komunikací žáků, při které musí vyjadřovat své vlastní myšlenky a názory.
Formy hodnocení a jejich využitelnost při práci s chybou v hodinách ČJ
Šmídová, Ivana ; Staňková, Blanka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na analýzu využitelnosti různých forem hodnocení při práci s chybou žáků v hodinách českého jazyka. V teoretické části se hovoří o výhodách a nevýhodách různých forem hodnocení a o tom, jak různé formy hodnocení pojímají žákovu chybu a jak ji využívají k další práci. Praktická část je věnována analýze využitelnosti vlastních listů na hodnocení a sebehodnocení práce žáků při práci s chybou v hodinách českého jazyka. Tato analýza je opřena o výsledky, které přineslo testování listů v praxi. Cílem výzkumu bylo zjistit, do jaké míry jsou listy využitelné při práci s chybou jako nástrojem přirozeného způsobu učení.
Vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků
Řádová, Jana ; Staňková, Blanka (vedoucí práce) ; Šmejkalová, Martina (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na program Čtením a psaním ke kritickému myšlení (RWCT) a jeho vliv na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Teoretická část nabízí faktické informace vztahující se k tématu. Popisuje komunikaci, komunikativní dovednosti, postavení komunikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání a shrnuje informace o programu RWCT, o jeho cílech, obsahu a metodách. Praktická část zkoumá vliv metod RWCT na rozvoj komunikativních dovedností žáků. Porovnává hodiny na dvou základních školách z hlediska času, který je stráven komunikací žáků, při které musí vyjadřovat své vlastní myšlenky a názory.
Křivoklátsko, jeho historie, významné osobnosti a možnosti využití ve výuce vlastivědy
Staňková, Blanka ; Parkan, František (vedoucí práce) ; Mikeska, Tomáš (oponent)
Cílem mé diplomové práce je vypracovat přehled vývoje křivoklátského regionu, do něhož zahrnuji obec Křivoklát a její nejbližší okolí, sestavit program pro žáky 1. stupně ZŠ, který bude realizován v hodinách prvouky a vlastivědy, a ukázat možnosti využití regionální historie ve výuce vůbec. Protože pojem Křivoklátsko je příliš široký, rozhodla jsem se ve své práci zaměřit pozornost především na hrad a obec Křivoklát a na obce v nejbližším okolí. Jedná se o obce, které spádově patří ke zdejší základní škole - Branov, Karlova Ves, Městečko, Nezabudice, Roztoky a Velká Buková. Především dětem z těchto škol je práce určena. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
7 STAŇKOVÁ, Barbora
7 Staňková, Barbora
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.