Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Specifika účetnictví dlouhodobého majetku ve vybrané účetní jednotce
SOUDNÁ, Kateřina
Bakalářská práce se zabývá analýzou účtování dlouhodobého majetku v příspěvkové organizaci. Dále pak komparací účetních postupů v oblasti dlouhodobého majetku s podnikatelským subjektem a vyhodnocení specifik. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část definuje důležité pojmy a je zaměřena na postupy účtování v oblasti dlouhodobého majetku v příspěvkové organizaci a podnikatelském subjektu dle platné legislativy. V praktické části je charakterizována vybraná účetní jednotka, na které je provedena analýza postupů účtování dlouhodobého majetku. Následuje analýza účtování dlouhodobého majetku ve vybrané příspěvkové organizaci. Dále v praktické části je sumarizace a komparace specifických odlišností v účtování dlouhodobého majetku mezi příspěvkovou organizací a podnikatelským subjektem.
Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou
Vojtíšková, Soňa ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Kopecká, Magdalena (oponent)
Název práce: Ergoterapie jako významný aspekt podpory procesu integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou Název práce v anglickém jazyce: Ergotherapy as Major Aspect ofSupport for Integration Process ofPupil with Cerebral Palsy Cíle práce: Shrnutí dostupných informací o ucelené rehabilitaci, se zaměřením na ergoterapii a její význam v procesu integrace. Předmětem pozorování byl průběh ergoterapie u žáka s dětskou mozkovou obrnou, konkrétní využití pomůcek, jejich pomoc k vytváření podmínek pro integraci a závěrečné vyhodnocení pozorování. Metoda: Byla provedena metoda pozorování a také metoda testování. Výsledky: Ergoterapeutické postupy a pomůcky přispívají ke stimulaci a aktivaci pohybového aparátu, psychiky, kognitivních funkcí a smyslového vnímání. Napomáhají tak k podpoře integrace žáka s dětskou mozkovou obrnou. Klíčová slova: dětská mozková obrna, ucelená rehabilitace, ergoterapie, integrace, Jedličkův ústav, sebeobsluha
Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku
Starczewská, Martina ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Flemrová, Miroslava (oponent)
Název práce: Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku Cíle práce: Zmapovat současný stav integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou (dále DMO) do základních škol na Českobudějovicku. Zjistit problémy, se kterými se setkávají ředitelé škol při procesu integrace žáků s DMO. Metoda: Bylo provedeno dotazníkové šetření na všech základních školách na území správního úřadu České Budějovice obce III. typu. Dotazováni byli ředitelé těchto škol. Dále byla použita metoda sběru dat pomocí rozhovoru s vedoucím odboru školství a tělovýchovy Magistrátu města České Budějovice a s pracovnicí Krajského úřadu Jihočeského kraje. Provedena byla také analýza dat opírající se o výzkumy, které byly realizovány v oblasti školské integrace na území České republiky. Výsledky: Z výsledků šetření bylo zjištěno, že z celkového počtu 41 základních škol, integruje žáky se středním a těžkým zdravotním postižením v roce 2007/2008 14 škol, tj. 34%. Celkový počet žáků integrovaných v roce 2007/2008 na Českobudějovicku je 30. Jako největší překážky v procesu integrace hodnotí ředitelé základních škol bariérovost škol, nedostatek finančních prostředků a nedostatečné vzdělání pedagogů v oblasti speciální pedagogiky pro potřeby integrace. Klíčová slova: dětská mozková obrna,...
Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku
Starczewská, Martina ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Flemrová, Miroslava (oponent)
Název práce: Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku Cíle práce: Zmapovat současný stav integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou (dále DMO) do základních škol na Českobudějovicku. Zjistit problémy, se kterými se setkávají ředitelé škol při procesu integrace žáků s DMO. Metoda: Bylo provedeno dotazníkové šetření na všech základních školách na území správního úřadu České Budějovice obce III. typu. Dotazováni byli ředitelé těchto škol. Dále byla použita metoda sběru dat pomocí rozhovoru s vedoucím odboru školství a tělovýchovy Magistrátu města České Budějovice a s pracovnicí Krajského úřadu Jihočeského kraje. Provedena byla také analýza dat opírající se o výzkumy, které byly realizovány v oblasti školské integrace na území České republiky. Výsledky: Z výsledků šetření bylo zjištěno, že z celkového počtu 41 základních škol, integruje žáky se středním a těžkým zdravotním postižením v roce 2007/2008 14 škol, tj. 34%. Celkový počet žáků integrovaných v roce 2007/2008 na Českobudějovicku je 30. Jako největší překážky v procesu integrace hodnotí ředitelé základních škol bariérovost škol, nedostatek finančních prostředků a nedostatečné vzdělání pedagogů v oblasti speciální pedagogiky pro potřeby integrace. Klíčová slova: dětská mozková obrna,...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SOUDNÁ, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.