Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku
Starczewská, Martina ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Flemrová, Miroslava (oponent)
Název práce: Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku Cíle práce: Zmapovat současný stav integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou (dále DMO) do základních škol na Českobudějovicku. Zjistit problémy, se kterými se setkávají ředitelé škol při procesu integrace žáků s DMO. Metoda: Bylo provedeno dotazníkové šetření na všech základních školách na území správního úřadu České Budějovice obce III. typu. Dotazováni byli ředitelé těchto škol. Dále byla použita metoda sběru dat pomocí rozhovoru s vedoucím odboru školství a tělovýchovy Magistrátu města České Budějovice a s pracovnicí Krajského úřadu Jihočeského kraje. Provedena byla také analýza dat opírající se o výzkumy, které byly realizovány v oblasti školské integrace na území České republiky. Výsledky: Z výsledků šetření bylo zjištěno, že z celkového počtu 41 základních škol, integruje žáky se středním a těžkým zdravotním postižením v roce 2007/2008 14 škol, tj. 34%. Celkový počet žáků integrovaných v roce 2007/2008 na Českobudějovicku je 30. Jako největší překážky v procesu integrace hodnotí ředitelé základních škol bariérovost škol, nedostatek finančních prostředků a nedostatečné vzdělání pedagogů v oblasti speciální pedagogiky pro potřeby integrace. Klíčová slova: dětská mozková obrna,...
Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku
Starczewská, Martina ; Soudná, Kateřina (vedoucí práce) ; Flemrová, Miroslava (oponent)
Název práce: Současný stav školské integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou do základních škol na Českobudějovicku Cíle práce: Zmapovat současný stav integrace dětí s dětskou mozkovou obrnou (dále DMO) do základních škol na Českobudějovicku. Zjistit problémy, se kterými se setkávají ředitelé škol při procesu integrace žáků s DMO. Metoda: Bylo provedeno dotazníkové šetření na všech základních školách na území správního úřadu České Budějovice obce III. typu. Dotazováni byli ředitelé těchto škol. Dále byla použita metoda sběru dat pomocí rozhovoru s vedoucím odboru školství a tělovýchovy Magistrátu města České Budějovice a s pracovnicí Krajského úřadu Jihočeského kraje. Provedena byla také analýza dat opírající se o výzkumy, které byly realizovány v oblasti školské integrace na území České republiky. Výsledky: Z výsledků šetření bylo zjištěno, že z celkového počtu 41 základních škol, integruje žáky se středním a těžkým zdravotním postižením v roce 2007/2008 14 škol, tj. 34%. Celkový počet žáků integrovaných v roce 2007/2008 na Českobudějovicku je 30. Jako největší překážky v procesu integrace hodnotí ředitelé základních škol bariérovost škol, nedostatek finančních prostředků a nedostatečné vzdělání pedagogů v oblasti speciální pedagogiky pro potřeby integrace. Klíčová slova: dětská mozková obrna,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.