Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Školní družina ve speciální škole (jako nedílná součást ucelené rehabilitace dětí se zdravotním postižením)
Holá, Olga ; Strnad, Pavel (vedoucí práce) ; Flemrová, Miroslava (oponent)
Název : Školní družina ve speciální škole (jako nedílná součást ucelené rehabilitace dětí se zdravotním postižením) Cíl práce : Hlavním cílem práce je získání poznatků o současném stavu práce s dětmi ve školní družině ve speciálních školách a analyzovat determinanty ovlivňující výchovnou činnost. Dalším důležitým cílem je zařadit tuto část výchovného působení na základě potvrzení oprávněnosti do ucelené rehabilitace dětí s handicapem. Metody: Téma diplomové práce je zpracováno ve třech základních rovinách - teoretické, empirické zahrnující výzkumné šetření a zhodnocení praktického provedení. Vlastnímu empirickému výzkumu předcházela teoretická analýza problematiky ucelených služeb pro děti se zdravotním postižením a pedagogiky volného času. Ve výzkumné části byly použity explorativní metody. Základní sběr dat byl proveden pomoci anonymního dotazníkového šetření. Kvantitativní výsledky uvedeného empirického výzkumného šetření byly zpracovány graficky. K doplnění potřebných informací byla dále využita metoda nestandardizovaného rozhovoru. Kvalitativní výsledky získané provedením rozhovorů byly zpracovány textovou analýzou. Část zahrnující zhodnocení praktického provedení, byla rovněž zpracována textovou analýzou. Výsledky: teoretická analýza a rešerše literatury vztahující se k tématu zhodnocení...
Školní družina ve speciální škole (jako nedílná součást ucelené rehabilitace dětí se zdravotním postižením)
Holá, Olga ; Flemrová, Miroslava (oponent) ; Strnad, Pavel (vedoucí práce)
Název : Školní družina ve speciální škole (jako nedílná součást ucelené rehabilitace dětí se zdravotním postižením) Cíl práce : Hlavním cílem práce je získání poznatků o současném stavu práce s dětmi ve školní družině ve speciálních školách a analyzovat determinanty ovlivňující výchovnou činnost. Dalším důležitým cílem je zařadit tuto část výchovného působení na základě potvrzení oprávněnosti do ucelené rehabilitace dětí s handicapem. Metody: Téma diplomové práce je zpracováno ve třech základních rovinách - teoretické, empirické zahrnující výzkumné šetření a zhodnocení praktického provedení. Vlastnímu empirickému výzkumu předcházela teoretická analýza problematiky ucelených služeb pro děti se zdravotním postižením a pedagogiky volného času. Ve výzkumné části byly použity explorativní metody. Základní sběr dat byl proveden pomoci anonymního dotazníkového šetření. Kvantitativní výsledky uvedeného empirického výzkumného šetření byly zpracovány graficky. K doplnění potřebných informací byla dále využita metoda nestandardizovaného rozhovoru. Kvalitativní výsledky získané provedením rozhovorů byly zpracovány textovou analýzou. Část zahrnující zhodnocení praktického provedení, byla rovněž zpracována textovou analýzou. Výsledky: teoretická analýza a rešerše literatury vztahující se k tématu zhodnocení...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.