Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Kineziofobie u pacientů s diabetem mellitem 2.typu
Slabá, Gabriela ; Vařeková, Jitka (vedoucí práce) ; Kovařovic, Vojtěch (oponent)
2. typu : diabetem mellitem 2. typu (DM 2. typu) oproti Metody: duben 2022, o v Centru diabetologie IKEM v souladu s byla oslovena DM 2. typu z - CZ, Neuropathic Pain Symptom Inventory NPSI cz a International Physical Activity Questionnaire IPAQ - s skup -test (t = 8,921, df = 276, p-value = 6,549247e- pohybu u DM 2. typu s DM 2. typu bez neuropatie - = 7,529609e- = 5 %. s diabetiky.
Gender a vzdělávání dospělých
Slabá, Gabriela ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Hlavním tématem této bakalářské práce je gender - hledání souvislostí vzniku a jeho utváření. Snaží se zjistit příčiny a souvislosti nerovného přístupu k mužům a ženám v naší společnosti. Prostřednictvím vzdělávání se pokouší o nalezení možných způsobů řešení tohoto problému. Práce objasňuje základní pojmy, utváření genderu, genderových stereotypů. Socializace je zde chápána jako celoživotní proces, během něhož se gender utváří. Dále se pokouší přiblížit roli školy a školského sytému, který společenské nerovnosti udržuje. Na školy nahlíží jako na instituce, které utužují genderovou identitu jedince. Popisuje také legislativní rámec, který by měl zajistit nazírání, ale především zajištění rovného přístupu mužů a žen ke vzdělání. Dále objasňuje pojmy, cíle a funkce vzdělávání dospělých, zejména pak z pohledu žen. Nastiňuje problémy či překážky, se kterými se ženy často potýkají při snaze se dále vzdělávat. Snaží se postihnout možnosti vzdělávání žen ve smyslu provázanosti trhu práce a vzdělávacího systému. Poukazuje na vertikální i horizontální genderovou segregaci trhu práce. Dále také zmiňuje postupy pozitivní diskriminace - afirmativní akce a gender mainstreaming. Věnuje se také konkrétním možnostem vzdělávání žen v České republice s důrazem podnikové vzdělání, rekvalifikace a vzdělávání prostřednictvím...
Genderové a sociální nerovnosti v oblasti řízení lidí v organizacích
Slabá, Gabriela ; Kopecký, Martin (vedoucí práce) ; Marková, Dagmar (oponent)
Předložená diplomová práce shrnuje poznatky týkající se problematiky genderových a sociálních nerovností se zaměřením na vedení lidí v organizacích. Klade si za cíl zjistit, zda existují rozdílné předpoklady mužů a žen pro výkon manažerské funkce. Teoretickým východiskem práce je teorie genderu, prostřednictvím které se snaží objasnit příčiny a souvislosti nerovného postavení mužů a žen ve společnosti obecně, ale i v rámci vzdělávacího systému, který je propojený s trhem práce, na němž ženy čelí řadě bariér, jež jsou příčinou nižšího zastoupení žen v managementu. V rámci teorie organizace a řízení, resp. v rámci stylů vedení lidí, hledá optimální styl řízení bez ohledu na pohlaví. Klíčová slova genderové role, genderové stereotypy, management, rovné příležitosti, řízení lidí, trh práce
Gender a vzdělávání dospělých
Slabá, Gabriela ; Tureckiová, Michaela (oponent) ; Kopecký, Martin (vedoucí práce)
Hlavním tématem této bakalářské práce je gender - hledání souvislostí vzniku a jeho utváření. Snaží se zjistit příčiny a souvislosti nerovného přístupu k mužům a ženám v naší společnosti. Prostřednictvím vzdělávání se pokouší o nalezení možných způsobů řešení tohoto problému. Práce objasňuje základní pojmy, utváření genderu, genderových stereotypů. Socializace je zde chápána jako celoživotní proces, během něhož se gender utváří. Dále se pokouší přiblížit roli školy a školského sytému, který společenské nerovnosti udržuje. Na školy nahlíží jako na instituce, které utužují genderovou identitu jedince. Popisuje také legislativní rámec, který by měl zajistit nazírání, ale především zajištění rovného přístupu mužů a žen ke vzdělání. Dále objasňuje pojmy, cíle a funkce vzdělávání dospělých, zejména pak z pohledu žen. Nastiňuje problémy či překážky, se kterými se ženy často potýkají při snaze se dále vzdělávat. Snaží se postihnout možnosti vzdělávání žen ve smyslu provázanosti trhu práce a vzdělávacího systému. Poukazuje na vertikální i horizontální genderovou segregaci trhu práce. Dále také zmiňuje postupy pozitivní diskriminace - afirmativní akce a gender mainstreaming. Věnuje se také konkrétním možnostem vzdělávání žen v České republice s důrazem podnikové vzdělání, rekvalifikace a vzdělávání prostřednictvím...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.